Saturday, October 1, 2011

Hvordan stoppe Break-Ups og hente Mistet Lover The Easy Way

Jeg har ofte blitt spurt av mine venner om man bør holde vektlegge til sine partnere at han / hun har vært å gjøre små endringer og forbedringer i livet sitt som et resultat av læring forhold mestring, og om dette ville fremskynde prosessen av dem å hente sine elskere. Faktisk har noen prøvd så hardt å gjøre eller tvinge sine partnere se endringene i seg selv som mer ofte enn ikke, det bare presse sine kamerater lenger og lenger vekk.

Her er noen tips og en enkel overtalelse teknikk som du bør vurdere:

1) Folk trenger å føle en følelse av makt. Når du forsøker å lagre ditt forhold eller ekteskap, gjør det klart overfor din partner at de har den ultimate makt til å bestemme og at du vil ikke forsøke å ta det fra dem. Å tvinge en person til å gjøre et valg eller selv å gjøre ting uønsket fra hans synspunkt vil generere motstand.

Her er en enkel overtalelse teknikk som lært av Kevin Hogan og som jeg har brukt i lang tid uten feil: "Når noen spør deg om å gjøre noe, og du oppfatter som person å ha dine beste interesser i tankene, og du ønsker ham å ha dine beste interesser i tankene, du er sterkt motivert for å oppfylle forespørselen. "

Jeg ofte ha dette i bakhodet når jeg vil at min kompis til å gjøre ting på min måte. Jeg vil prøve å reflektere om den andre personen skal oppfatte meg å få hans / hennes beste interesser i tankene. Oftere enn ikke, etter bruk av dette, ville min kompis galdly oppfylle mine ønsker.

2) Har du sett filmen "Fearless"? Hvis ikke, ta filmen en dag. Den lærer en svært viktig prinsipp, er din største fiende ikke din kompis, ikke menneskene rundt deg, men deg selv! I alt du gjør eller en samtale du har hatt med din kjære, kontinuerlig reflektere og spørre deg selv: Er jeg la mitt ego tar over? Hvorfor får jeg lyst til å spørre ham (henne) om han (hun) så de endringene jeg har prøvd så hardt å gjøre i livet mitt? "

Din kompis kan fortelle deg at hvis han eller hun føler seg klar for et forhold det vil mest sannsynlig ikke være med deg. Husk alltid at når en person kunngjør en posisjon på noen spørsmål eller synspunkt, vil han eller hun sterkt tendens til å forsvare den troen uavhengig av dens nøyaktighet. Du ville møte noen motstand fra partneren din hva du har i tankene ikke ville bli oppfattet på samme måte av den andre personen gitt sitt nåværende sinnstilstand eller tro.

2) Har du sett filmen "Fearless"? Hvis ikke, ta filmen en dag. Den lærer en svært viktig prinsipp, er din største fiende ikke din kompis, ikke menneskene rundt deg, men deg selv! I alt du gjør eller en samtale du har hatt med din kjære, kontinuerlig reflektere og spørre deg selv: Er jeg la mitt ego tar over? Hvorfor får jeg lyst til å spørre ham (henne) om han (hun) så de endringene jeg har prøvd så hardt å gjøre i livet mitt? "

Din kompis kan fortelle deg at hvis han eller hun føler seg klar for et forhold det vil mest sannsynlig ikke være med deg. Husk alltid at når en person kunngjør en posisjon på noen spørsmål eller synspunkt, vil han eller hun sterkt tendens til å forsvare den troen uavhengig av dens nøyaktighet. Du ville møte noen motstand fra partneren din hva du har i tankene ikke ville bli oppfattet på samme måte av den andre personen gitt sitt nåværende sinnstilstand eller tro.

Så, du må prøve så hardt for å vise ham / henne at du har virkelig gjøre noen forandringer i livet ditt eller deg selv?

Din hensikt er ikke å bry seg for mye om å vise din kompis at du er annerledes, eller at du har gjort ting annerledes nå. Faktisk bør du fortsette å forbedre deg selv, utvikle deg åndelig gjennom selv dyrking, re-building din selvtillit og holde berikende livet ditt, for din egen skyld. Du trenger ikke noen godkjenning for å gjøre dette. På denne måten vil ditt eget lys naturlig skinne gjennom.

3) En av mine lesere nylig skrev til meg: "Hvis jeg mister meg selv og min identitet i ferd med å bli med noen, da har jeg ikke noe ekteskap, ingen selv." Dette er innsiktsfulle.

Hvis du prøver å redde forholdet eller ombygging ditt ekteskap, gjør du det beste du kan og fortsette å forbedre deg selv ved å lære forholdet mastery fra de ressursene vi gir deg her. Uansett hva du gjør eller sier i ditt daglige liv, bør din tilnærming ikke være slik at "hey, jeg vil du skal gå tilbake til min side. Kom og vil ha meg!"

La meg slippe deg inn i en hard virkelighet i forhold og ekteskap, jo mer desperat du er i ønsker å redde forholdet, jo mer frustrert du får i dine forsøk på å redde ekteskapet ditt, jo hardere du prøver, jo raskere du ønsker å presse den å skje, jo mer du kommer til å skyve den du prøver å hente lenger og lenger vekk.

Kort sagt, gjøre ditt ønske om å hente din elsker, ser mindre som ønsker å hente kjæresten.

1 comment:

  1. hei jeg heter Lakisha min EX HUSBAND fra denne andre kvinnen, men fordi jeg fremdeles elsker ham og trenger ham i mitt liv .. Jeg jobber og følger DR OGUDUGU instruksjon, og det overrasker meg at etter 3 dager med å spille trollbildet og jobbe med DR OGUDUGU, ringte EX HUSBAND min meg som ber meg om å tilgi og glemme alt han har gjort mot meg at han fremdeles elsker meg ... nå er jeg og mannen min full sammen og vi er veldig glade for vårt nye liv ... alt takk til DR OGUDUGU for flott arbeid han har gjort for meg. Jeg lover å alltid dele det gode arbeidet hans med hele verden, og hvis noen er der ute som går gjennom noen forhold, bør du kontakte ham via e-post: drogudugusolutionspell@gmail.com eller WhatsApp +2349097050691
    Han SPESIALISERER OGSÅ PÅ FØLGENDE PROBLEMER
    (1) Hvis du vil at eksen din skal være tilbake.
    (2) hvis du alltid har dårlige drømmer.
    (3) Du vil bli forfremmet på kontoret ditt.
    (4) Du vil at kvinner / menn skal løpe etter deg.
    (5) Hvis du vil ha et barn
    (6) Du vil bli rik.
    (7) Du vil knytte mannen din / kona til å være det
    din for alltid.
    (8) Hvis du trenger økonomisk hjelp.
    (9) Urtepleie.
     kontakt DR OGUDUGU via e-posten hans for en total løsning drogudugusolutionspell@gmail.com

    ReplyDelete