Saturday, August 25, 2012

Hvordan å gjøre din Ex kjæreste kommer tilbake

Hvordan for å gjøre din ex kjæreste kommer er tilbake ikke vanskelig i det hele tatt, men samtidig kan du gjøre det vanskelig for deg selv. Her er hva jeg vil gjerne til, lese denne artikkelen fordi den har verdifull informasjon som kan hjelpe deg å vinne din ex kjæreste tilbake. Jeg er sikker på at du kommet hit fordi du er interessert i å få dine ex mann tilbake. Her er noen bevist strategi på hvordan å gjøre ham komme tilbake.


Først av alt, ønsker jeg ikke å fokusere på at råd gitt der ute om få ex tilbake. Hva du trenger akkurat nå er ikke generell informasjon om hvordan du får ex baksiden men informasjon som er spesifikk for hvordan å gjøre ham komme tilbake, bestemt informasjon som er rettet mot å hjelpe kvinner vinne deres ex-kjærester tilbake.Jeg vil kaste ut noen tips for deg her. Den første tingen som jeg foreslår at du gjør er å spørre deg selv hvis du virkelig ønsker ham tilbake? Tror du at han er bra for deg? Var han fornærmende? Han utro på deg? Er du prøver å få ham tilbake fordi du så ham med en annen kvinne? er du ute etter hevn eller du gjør omsorg for ham og det vil si hvorfor du er interessert i å få ham tilbake?


Hvis noen av disse ting har skjedd, må du tenke to ganger om å gå tilbake til dette forholdet.Mitt poeng er at hvis du er interessert om hvordan å gjøre ham komme tilbake, gjøre dette med ekte grunner. Det er ikke nødvendig for å kaste bort energi og tid å komme tilbake med ham om han var fornærmende, en flere ganger jukser eller andre dårlig grunner som ønsker å hevne. Du se hva sier? Dette er viktig, og når du er sikker på at du ønsker ham tilbake, er det tid til å starte prosessen for å vinne din ex kjæreste tilbake.


Hvordan for å gjøre din ex kjæreste kommer tilbake er først å sørge for at ønsker du virkelig ham tilbake. Etter denne første vedtak er neste ting å starte rydde opp dine handlinger og fungerer normalt. Spør deg selv hvis du har endret på noen måte siden forholdet endte. Du vil ikke se unattractive til din ex kjæreste både på den fysiske delen men viktigst, måten du snakker til ham, behandle ham og tingene du gjør som er relatert til ditt forhold til din ex.


La meg ledetråd du inn, kan du ikke vil at denne mannen å dra nytte av dine følelser. Du vil være i posisjon av makt ved å la ham få vite at du er en sterk kvinne. Sier dette betyr at du bør slutte tigge ham og be mot ham at du ønsker ham tilbake. Ikke beg og bekjenner hvor mye du elsker denne mannen, ikke handle for trengende, desperat og clingy. I stedet kan du handle normal på vanlig måte under normale situasjoner. Du se hva jeg sier? Du vil opprette et godt forhold med ham og ikke skremme ham bort. Hvis du handle desperat, du vil se mindre tiltalende til din ex kjæreste. Pluss en annen ting han kan ha en åpen dør å dra nytte av deg, fordi du handler svak på øynene. Han kanskje ikke bryr seg fordi han vet at du er døende for å ha ham, han kan gi deg mindre oppmerksomhet. Du vet hva ville være den nest tingen, du får sint og gjøre situasjonen verre.


Hvordan å gjøre ham komme tilbake starter du implementere disse strategier som jeg har delt med deg. Nå si ikke at dette er alt du trenger å gjøre ham ønsker du tilbake, det er mange andre ting du kan lære gratis hvis du følger koblingene nedenfor denne artikkelen. Som regel av tommelen opp, er det bare å være deg selv og vite at pause-ups er en del av relasjoner. Du er ikke alene, og du trenger bare å vite hvor å ta vare på situasjonen for hånden. Jeg vil du skal si dette høyt; Jeg får min ex kjæreste tilbake fordi jeg bryr seg om ham, si det høyt og bo positiv. Dette er nøyaktig med spesifikke råd rettet mot kvinner om hvordan du gjør din ex kjæreste kommer tilbake.

No comments:

Post a Comment