Friday, May 10, 2013

Få din eks Boyfriend tilbake den gamle gammeldagse måten - det fortsatt fungerer som magi

Når kjæresten din bryter med deg, er det normalt å søke informasjon om å få ham tilbake. Selvfølgelig vil det være nok av råd som kommer fra venner og familie. Du kan finne en masse fancy nye måter å få din ex tilbake på Internett. Men hvis du ønsker en taktikk som fortsatt fungerer som magi. Sjekk dette ut og få din ex kjæreste tilbake den gammeldagse måten.


Å få din ex tilbake, du trenger en handlingsplan. Hvis du kjører bare vilt etter ham, ropte at ikke kan du leve uten ham. Han kommer til å lure på hvorfor han noen gang fikk involvert med deg. Ringer på alle tider på dagen og natten vil ikke hjelpe hans holdning til du enten. Sender e-post og tekstmeldinger er bortkastet tid også. Du kan ikke tvinge noen til å ønske å være med deg, eller til å elske deg. Den eneste måten du kan få din ex kjæreste tilbake er å gjøre ham se at han fortsatt elsker deg og savner å være med deg.


For et par uker etter bruddet er din beste taktikken å ikke gjøre noe. Han ville plass så respekt hans ønsker og gi ham tid og plass han trenger. Dette vil gi ham tid til å kjøle seg ned og tenke på hva han har gjort. Mange ganger det er alt det tar for en mann å føle at han har gjort en forhastet beslutning og begynne å angre bruddet. Dette er når du bør bruke den gammeldagse måten for å få fyren tilbake. Ring ham og fortelle ham at du er beklager for din del i split. Ikke gå inn i noen lange forklaringer og kontroller at du ikke gråte eller tigge. Bare si du beklager og end konversasjonen.


Du lurer kanskje på hvorfor du er den ene å si du er beklager, når han brøt opp med deg. Med noen bruddet har begge parter å ta noe ansvar for sin del i split. Er ingen perfekt, og siden han brøt opp med deg, og du fortsatt elsker ham, det må ha vært noe som gjorde ham ulykkelig. Ved å fortelle ham at du er beklager, tar du ham helt ved overraskelse. Ordene "Jeg beklager" har en måte å nedtoningen ting og gjøre folk tilgi dere. Tenk hvor mange tid du tilfeldigvis støte noen, eller komme i veien og du si "I 'm sorry". De vil nesten alltid sier "oh det er alright". Når du beklager til din ex, vil han være for overrasket å fortelle deg det er OK eller ikke noe problem, og du ikke ønsker å la ham svare likevel.


Neste trinn er ganske enkel. Du kuttet all kontakt med ham igjen, og la ham fordøye beklagelse. Du må ikke vente lenge. Han vil snart gjenkjenne styrke og modenhet som det tok for å lage unnskyldning. Dette vil føre ham til å tenke på alle de andre gode poengene du har, og årsaken til bruddet vil virke trivielt. Han vil da begynne å tenke på måter å komme tilbake med deg og du vil få din ex kjæreste tilbake.

3 comments:

  1. Hei, jeg er her ute for å spre denne gode nyheten til hele verden på hvordan jeg fikk mannen min tilbake. Jeg ble gal da mannen min forlot meg for en annen kvinne i forrige måned. Men når jeg møter en venn som introduserer meg til profeten Okona, stor budbringer til oraklet som han tjener, fortalt jeg mitt problem til profeten Okona om hvordan mannen min forlot meg. Han sa bare til meg at jeg er kommet til rett sted, da jeg vil få mitt hjerte ønske uten noen bivirkning. Han fortalte meg hva jeg trenger å gjøre, Etter at det var gjort, I de neste 2 dagene ringte min mann Jeg på telefonen og sa unnskyld for å leve meg før. Jeg er så glad og overveldet at jeg må fortelle dette til hele verden hvordan profeten Okona hjelper meg med å gi mitt hjerte ønske. Hvis du trenger noen form for hjelp, kontakt profeten Okona på følgende e-postadresse: prophetokona@gmail.com eller WhatsApp på +2348069032895 Han kastet også så mange stave som,
    (1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
    (2) Du trenger ikke en skilsmisse i ekteskapet ditt.
    (3) Du vil bli markedsført på kontoret din.
    (4) Du vil kurere for dødelige sykdommer
    (5) Hvis du vil ha et barn.
    (6) Du vil være rik.
    (7) Du vil knytte din mann og kone til å være din for alltid.
    (8) Hvis du trenger økonomisk hjelp.
    (9) du vil ha en kone / ektemann

    ReplyDelete
  2. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete
  3. jeg kunne ikke tro at jeg noen gang ville bli gjenforent med min eks-kjæreste, jeg var så traumatisert av å være helt alene uten kropp å være ved meg og være sammen med meg, men jeg var så heldig en dag å møte dette mektig trollformler Dr. Kellymanson, etter å ha fortalt ham om situasjonen min gjorde han alt menneskelig mulig for å se at kjæresten min kom tilbake til meg, faktisk etter å ha trollbundet trolldommen kom min eks-kjæreste tilbake til meg mindre enn 48 timer, min eks-elsker kom tilbake til meg tilbake og ber meg om at han aldri vil forlate meg igjen, 3 måneder senere ble vi forlovet og giftet oss, hvis du har samme situasjon er det bare å kontakte Dr Kellymanson på e-posten hans: { Kellymanson520@gmail.com } tusen takk far for at du gjenopprettet eksen min -kjæreste tilbake til meg,
    *Hvis du vil gjenforenes med kjæresten din.
    *Hvis du ønsker å bli gravid.
    *Hvis du vil kurere noen form for sykdom.
    Kontakt ham for løsning: Whatsapp { +2348162103711 }
    E-post: { Kellymanson520@gmail.com }

    ReplyDelete