Tuesday, November 22, 2011

Ensom etter skilsmisse? Skaff deg en hund!

Etter min skilsmisse var endelig, fant jeg meg selv til slutt å håndtere mine følelser om skilsmisse. Under skilsmisse jeg ble konsumert med retten datoer og juridiske spørsmål, og ikke har tid til å sørge død mitt ekteskap eller håndtere de mange følelsene skilsmisse sσr.


Arbeider gjennom alle de forskjellige følelser og følelser av tap, tok svik, sinne og vantro mange måneder. Én følelser jeg var overrasket over å føle var ensomhet.


Ved første trodde jeg at det betydde det var på tide å gå ut og prøve og møter noen ny. Så innså jeg at hva jeg virkelig craved ikke var en kjæreste, men oppmerksomhet, kjærlighet og vennskap.
Det var da jeg bestemte meg å få en valp. Tross alt, gi valper betingelsesløs kjærlighet. De er begeistret for å se deg selv om du har bare vært gått for en time, og de er lojale, kosete venner som vil aldri forrådte deg. Sinus min yngste barnet var 7 år gammel da, jeg hadde også trang til å "baby" og ta vare på noen hjelpeløs igjen.


Jeg har vedtatt Luigi 3 måneder gammel Maltesisk, 5 måneder etter min skilsmisse var avgjort. Luigi er en flott, kjærlig, lojale lille fyren som har brakt meg en enorm glede. Han er virkelig min "beste venn". Han er det for meg i gode tider og dårlige, og jeg kan telle på hans kjærlighet og hengivenhet.


Hvis du går gjennom en skilsmisse, og føler en følelse av tristhet og ensomhet, må du arbeide gjennom disse følelsene. Møte noen og får alvorlige kan for tidlig være feil. Hvis hva du virkelig ønsker er elske og oppmerksomheten, tenke adopsjon en pet. Ironisk nok når du føler deg glad og nødvendig på nytt, vil du selvsagt tiltrekke noen i livet ditt vil respektere, og ære du.

1 comment:

  1. Dr. Agbazara er en stor mand,denne læge hjælpe mig med at bringe tilbage til min kæreste, der bryder op med mig for et år siden med hans kraftfuld spell casting og i dag er hun tilbage tigger om at acceptere hende tilbage. så hvis du har brug for hans hjælp i et forhold eller ægteskab problemer kan kontakte ham på e-mail: ( agbazara@gmail.com ) eller WhatsApp ( +2348104102662 ). Og få løse dit problem som mig.

    ReplyDelete