Tuesday, November 29, 2011

Tips For å få Over en Break-up

Gå gjennom en pause opp kan være en svært vanskelig tid for noen mennesker. På anledningens forvirring, kan vrede, harme og en hel rekke negative følelser være til stede i personen som lider i hendene på en stygg bryte opp. Hvis du lider av en dårlig deling i øyeblikket fra partneren vil du forstå hvor ille det kan føles. Jeg har satt denne artikkelen sammen for å hjelpe deg gjennom denne vanskelige tiden og å gjøre ting litt enklere for deg. Jeg hjelpe hundrevis av mennesker i din situasjon gjennom min én til én-økten eller gjennom mine produkter. Vanligvis bruke jeg hypnosis med hver klienten, men for å hjelpe deg i dag jeg har nevnt noen av mine tips som jeg gi til kunder nedenfor. Jeg håper at du bruker dem, og se fordelen en gang snart. Lykke til, og jeg ønsker deg best av suksess.


1. Få en venn og snakke det gjennom... Du vil bli forbauset over hvor annerledes vil du føle deg når du har fått ting av brystet. Kanskje invitere en ikke-fordømmende venn for et glass vin eller to og snakke det gjennom. Dette virkelig hjelper deg å fjerne forvirring fra hele situasjonen.


2. Veie opp relationship… Husk gode tider og dårlige tider. Tenk som om det var en stor Roman, og som du skriver konklusjonen. Du oppretter hva minner du ønsker å beholde fra denne relasjonen før du går videre. Alle har store ting i livet som kommer til en slutt, og dette er muligens din. Se gode tider du hadde og hva ting du lært at du kan ta inn andre fremtidige relasjoner for å gjøre dem fantastisk.


3. Se i morgen. Gleder og tenke på å møte venner for kaffe eller går på et kjøpesenter rangel. Kanskje også bestille en ferie med et par venner bare for å gi deg noe å se frem for – selv om det er i et par måneder!


4. Møte nye du… I løpet av eventuelle relasjoner vi endre som en relasjon er en "gi og ta"-situasjon. Ta deg tid til å forstå hvordan du har endret som enkeltperson. Ta deg tid til å bli kjent du igjen. Det kan være ting som du har gjort i en stund at du elsker å gjøre som det var noe som din ex ikke dele din lidenskap for.


Jeg håper du har hatt disse tipsene og legge dem til god bruk for å håndtere situasjonen. Igjen ønsker jeg deg best av suksess.

No comments:

Post a Comment