Saturday, November 26, 2011

Holde positiv under skilsmisse

Hvis du står overfor en skilsmisse, kan det være at du følelsen veldig deprimert og sint. Disse følelsene er svært vanlig. Du kan ikke forutse hva som skal skje når du bli gift. Noen ekteskap arbeid og andre ikke. Det er viktig å forstå at dette er ikke slutten av verden, og ting som dette skjer hele tiden.


Du er ikke en dårlig person fordi du får en skilsmisse. Hvis du og din ektefelle ikke kan lenger komme, og det er ingen grunn til å leve sammen i en situasjon som gjør deg ulykkelig. Du trenger å bekymre deg om din fremtid og velbefinnende av deg selv og dine barn, om noen. Noen ganger en skilsmisse kan unngås ved hjelp av et ekteskap rådgiver, men ofte er det bare noe håp.


Altohugh det er vanskelig å holde positive utsikter når du går gjennom en skilsmisse, du kan ikke la deg falle fra hverandre. Hvis du er blir beskyldt av untruthful beskyldninger, har du å forbli sterkt slik at du kan forsvare navnet ditt og Ryktet ditt.


Ikke gi opp. Du må samle alle din styrke en indre ressurser. Hvis du er fast bestemt på å få noe som er rettmessig din, må du stå for den. Få det du ønsker i en skilsmisse er ikke alltid mulig, men du har å stå opp for det du mener i.


Hold deg omgitt av andre som er positive så vel. Det er viktig å holde venner og familie rundt deg. Du må sørge for det er humor og latter i livet ditt selv om du kanskje har lyst å falle fra hverandre. Dette vil holde deg i en tilstand av positiv energi og holde deg klar for hva som ligger foran planen.


Når skilsmissen er over og done with uansett hva utfallet, må du være klar til å gå videre med livet ditt. Du kan ikke tro det nå, men du vil ha en spennende ny livet å se frem til, og du kan gjøre dine drømmer går i oppfyllelse. Livet er ikke over selv om du tror at det er. Det er alltid andre sjanser, og du fortjener å ha en. Din tid vil komme for kjærlighet igjen, og selv om den ikke gjør det, vil du vite at du er bedre uten din ektefelle.


Du er å bli gitt en sjanse til å starte på nytt, og du kommer til å velge om livet ditt vil bli fylt med lykke og glede eller bitterhet og hater. Sakte over tid vil du begynne å la gå av bitter følelsene som forbrukes når du.


Husk at livet er et valg. Hva skjer med deg er i siste instans basert på hvordan du velger å leve livet.

1 comment:

  1. Min mann og jeg har vært gift i omtrent syv år nå. Vi var lykkelig gift med to barn, for den siste måneden begynte jeg nå å merke litt merkelig oppførsel fra ham og noen uker senere fant jeg ut at mannen min ser noen. Han begynte å komme sent hjem fra jobb, han bryr meg nesten ikke om meg eller barna lenger. Noen ganger drar han ut og kommer ikke en gang hjem igjen i ca 2-3 dager. Jeg gjorde alt jeg kunne for å rette opp dette problemet, men alt var forgjeves, jeg ble veldig bekymret og trengte hjelp Da jeg surfe på Internett en dag kom jeg over en webside som antydet at Dr. Igbinovia kan hjelpe med å løse ekteskapelige problemer, gjenopprette ødelagte forhold og så videre, så jeg følte at jeg skulle prøve ham, så jeg tok kontakt med ham, og han gjorde en trylleformel for meg bare to dager min mann kom til meg og ba om unnskyldning for de gale han gjorde og lover å aldri gjøre det igjen siden da alt har gjort kom tilbake til det normale. Jeg og familien bor lykkelig sammen igjen .. Takk til Dr. Igbinovia. Hvis du trenger en stavebeslag som kan kaste en spell som virkelig fungerer, foreslår jeg at du kontakter ham. Han vil ikke skuffe deg. Dette er e-posten hans: doctorigbinovia93@gmail.com eller WhatsApp / viber +2348144480786 ta ting for gitt og det vil bli tatt fra deg

    ReplyDelete