Tuesday, March 6, 2012

Får Ex-tilbake - fem handlinger av desperasjon for å få Ex tilbake For kvinner bare!

Hva er sjansene for å få ex tilbake?


Vel, er de ganske bra hvis du gjør de riktige tingene kort tid etter breakup. Å få ex tilbake for kvinner krever tålmodighet, kontroll over dine følelser og en plan som fungerer. Ja, en plan som fungerer som en "Magic kjærlighet oppskrift".


Den vil diskutere en anerkjent plan for å få din ex tilbake senere at fungerer som en "Magic kjærlighet oppskrift".


Men først vil jeg snakke om hva du bør ikke gjøre i dager som følger breakup. Jeg kaller dem "Fem handlinger av desperasjon".


1. Fortell ham du elsker ham


En kvinne første reaksjon på en breakup er å fortelle sine tidligere at hun elsker ham, igjen og igjen. Du vil at han skal vite du elsker ham, men det er et tegn på svakhet, et tegn på å være trengende. En trengende kvinner er en turn-off for de fleste menn. Selv om det vil være vanskelig å ikke bekjenner din kjærlighet for ham igjen og igjen, må du holde dine følelser under kontroll.


2. Be om unnskyldning For dine feil


Hei, du begge sannsynligvis gjort feil. Hvis du er den på feil for breakup det ok for å si du beklager én gang, men ikke gjør det igjen og igjen. Du vil finne ut årsaken til pause opp og deretter jobbe på hvordan du retter årsakene.


3. Sverge at ting vil endre


Før du kan endre ting har du å finne ut hva som gikk galt i relasjonen. Kanskje må ting endre med din ex også. Du må arbeide sammen for å gjøre ting til å forandre, det virker ikke hvis begge av du ikke arbeider for å forbedre forholdet.


4. Tvinger ham til å komme tilbake


Hvis du prøver å bruke manipulerende måter å tvinge ham til å komme tilbake, som barn, penger, eller selv prøver å gjøre ham sjalu, så kommer du nedover veien galt. Den veien føre ikke til å få ex tilbake. Tvinge en mann tilbake til en relasjon vil presse ham vekk.


5. Gjøre ham sjalu


Gjør ham sjalu er en sikker måte til slutt et forhold for godt. Noen kvinner har gått så langt som å ansette noen til å være deres "dato" bare for å gjøre sine ex sjalu. Også, hvis du prøver å gjøre ham sjalu han kanskje tro du har flyttet, og han vil gjøre det samme.


Over fem handlinger av desperasjon er bare ting du ikke bør gjøre i å få ex tilbake. Du har allerede gjort ett eller flere av disse handlinger av desperasjon, men alt er ikke tapt. Du kan fortsatt få din ex tilbake og gjerne igjen.


Du trenger en anerkjent plan for å få ex tilbake, en plan som vil lede deg gjennom denne trist og emosjonelle gang i livet ditt. Du trenger en plan som fungerer som "A Magic kjærlighet oppskrift".


Ja, du kan få din ex tilbake, det absolutt er ikke umulig. Jeg vet at du tror det er for øyeblikket, men sjansene dine kan være stor for å få ex tilbake!

2 comments:


  1. Jeg vil bare takke deg. Stavningen din har forandret livet mitt. Jeg var deprimert og var ikke helt sikker på at det ville fungere for meg. På toppen av det er jeg alltid motvillig til å kjøpe ting fra Internett. Men det tok bare en uke, akkurat som du sa! Nå er min bf tilbake med meg, akkurat som du annonserte. videresend dine opplysninger til Dr.Obodo på Mail: templeofanswer@hotmail.co.uk , eller whatsapp +2348155425481

    ReplyDelete
  2. Hej alle, Dr. Agbazara er en stor mand,denne læge hjælpe mig med at bringe tilbage til min kæreste, der slog op med mig for et år siden med hans kraftfuld spell casting og i dag er hun tilbage til mig, så hvis du har brug for hjælp, kan kontakte ham på e-mail: ( agbazara@gmail.com ) eller ring/WhatsApp +2348104102662. Og få løse dit problem som mig.

    ReplyDelete