Saturday, March 31, 2012

Hvordan komme Ex-kjæreste tilbake uten at han hater deg

Sandra skyver anxiously knappene på sin telefon.


To... . fem... . tre... . åtte.


Hun har sin pusten så det ringer. En mannlig stemme kommer over linjen. Hun gjenkjenner det er kjent varme toner. Det er ham, henne ex kjæreste, Josh. Hennes smil toner raskt som hun innser at hun har nådd hans talepost – igjen.


Dette er som, hva? Den tiende, ellevte gangen hun har kalt og igjen en beskjed. Likevel, det har vært ingen retur samtale fra Josh. Dette er ikke som ham i det hele tatt. Han pleide å alltid returnere hennes samtaler så snart han kunne.


OK. Slik de er ment å være brutt opp. Han fortalte henne at han ønsket å se andre mennesker. Det var en kort, men vennlig exchange over kaffe. Sandra bare sa "OK" fordi hun var i sjokk. Husk, de hadde hatt noen problemer, men hun ikke trodde de var ille nok å bryte opp. Hun gjorde egentlig ikke vet hva jeg skal si på tidspunktet.


Men nå, hun hadde en haug med ting som hun trengte for å si til Josh. Hun hadde prided seg selv å være en stor kjæreste, men nå han var ikke interessert lenger. Det må være noe hun kan si å endre sin sjel.


"Hei, Josh? Det er meg, Sandra på nytt. Ville bare at du skal vite at jeg virkelig trenger å snakke med deg. Jeg vet vi kan arbeide ting hvis vi bare komme sammen og snakke, vet du? Jeg elsker deg så mye, og jeg vet ikke hvorfor dette skjer med oss. Det var ingen advarsel. Du bare... . Vær så snill, vil jeg hører du sier du elsker meg. Ring meg. Du vet jeg hater det når du ikke sender tilbake mine samtaler. Vær så snill, Josh. Jeg vil gjøre ting bedre, OK? "


Hva er Sandra gjør galt?


Hun er tigge Josh å returnere hennes samtaler. Hvis du vil få din ex kjæreste tilbake, deretter ikke gjør hva Sandra gjør med Josh. Josh er hørselen på hans slutten er en følelsesmessig trengende kvinne som ikke vil godta det faktum at han ikke ønsker å fortsette forholdet. I stedet for å gjøre ham ringe henne, gjør alt Sandra gjør Josh føler virkelig irritert med henne konstant whining. Det er ikke mulig han noen gang kommer til å gå tilbake til hennes samtale-bortsett fra å fortelle henne til å avslutte plaget ham.


Hva bør du gjøre i denne situasjonen?


Plukke opp telefonen og rolig la din ex kjæreste vet at du er enig med sin beslutning om å ta en pause fra ditt forhold akkurat nå. Du skjønner at ting er ikke så god som de kan være mellom dere begge, og at det er best å bruke litt tid fra hverandre. Ønsker ham en stor dag (og mener det) og Legg på.


Hva gjør dette nå?


Du vil ikke lyd desperat som Sandra, for det første. Vil du komme som ro og modne om situasjonen, som vil være en lettelse å din ex. Han vil filen din reaksjon bort i hans hode og være mer åpne for å snakke med deg nedover veien. Kanskje enda raskere enn du tror.


Ja, men hvordan virker dette hjelpe meg å få ham tilbake?


Oh, er dette bare begynnelsen på å få ham tilbake. Du skjønner, Sandras prøver å tvinge sin vei tilbake til Joshs liv og hun ikke miserably. Stepping tilbake og akseptere rolig situasjonen er det første trinnet av mange som kan føre til en lykkelig gjenforening med din mann.

2 comments:

  1. Hej alle, Dr. Agbazara er en stor mand,denne læge hjælpe mig med at bringe tilbage til min kæreste, der slog op med mig for et år siden med hans kraftfuld spell casting og i dag er hun tilbage til mig, så hvis du har brug for hjælp, kan kontakte ham på e-mail: ( agbazara@gmail.com ) eller ring/WhatsApp +2348104102662. Og få løse dit problem som mig.

    ReplyDelete
  2. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete