Monday, March 5, 2012

Hvordan å komme tilbake din Ex - 3 kraftig skjult triks

Du vil få tilbake sammen med din ex? Vel, jeg vil gjøre en dristig påstand - jeg har noe av reell verdi for deg under mitt beltet! Les og bestemme selv, men jeg er 99% sikker på at du vil bli overrasket av enkelhet men effektiviteten av disse kraftige taktikk. Men nok springende - la komme til saften seg selv!


Først kan virke innlysende, men det er svært potent når du har grasped det. Bei er ikke den enkleste perioden i livet ditt, dermed beslutningene du gjør rett nå er langt fra å være effektive, dvs. de fungerer ikke. Det er så nødvendig for deg å frigjøre deg selv fra disse smertefulle obligasjoner av overveldende negative følelser - akkurat nå! Men...Du føler deg så lei av alle de problemer og desperasjon etter denne bitre pause opp... Hvordan bli kvitt den? Du må vite det før du selv begynner å finne ut hvordan du får din ex tilbake, så...


Her er en enkel teknikk for deg:


-Spør deg selv: "Hva kan jeg føler akkurat nå?"
-Spør deg selv: "Jeg husker en tid da jeg følte bedre? Mye bedre? Eller enda litt bedre?"
-Prøve å huske så mange detaljer som du kan (fra denne "bedre perioden")
-Noter alle detaljer, og prøv å føle seg som du følt på det aktuelle tidspunktet
-Skyll og gjenta. Når de nye situasjonene (tilknyttet nytelse og glede) oppstår i hukommelsen, prøve og husker dem også - så skrive ned


Gjenta dette til du føler den byrden av depresjon har forlatt dine skuldre.


OK, vedder jeg du gjorde det. Men du likevel vil få en "håndfaste" Resultat dvs. få din ex partner tilbake, ikke sant? Ingen problem, bare roe ned og lytte. Neste spørsmålet er - du vet ikke hva de virkelig ønsker, hva er sannheten bak alle disse "jeg trenger plass" og "La oss bare være venner, OK?" measly unnskyldninger de gir deg. Du er redd for at de allerede slått du fra deres liv... alltid? Vel, min venn, jeg kan fortelle deg at du absolutt ikke vil få noen videre med denne typen tankesett! Så er det på tide å kaste dette "indre wuss" bort - nå!


Bare husk at...


-Du er fortsatt i live no-sak-hva
-Du kan puste og
-Du har muligheten til å tenke og handle
-Du er helt i stand til å endre hele situasjonen i din favør
-Du fortsatt har venner som du kan snakke med og få støtte fra (så gjøre det nå!)
-Alt etter alle, sannsynligvis din ex er ikke din eneste kjærlighet i livet, du har hatt andre romantisk forhold før, og selvfølgelig vil ha nye relasjoner i fremtiden, selv om du ikke kan gjøre nå
-Slå opp og hurrarop: himmelen er vakker:)
- Og siste: Husk at folk ikke er tiltrukket av unhappiness og ensomhet, men nesten alle der ute (inkludert din ex jeg vedder) liker optimister og positiv mennesker, så få positiv høyde akkurat nå!


Når du har endret tankesett til positiv tenkning hysterisk heller at negative interne anfall, er det på tide å slå seg ned og tenke hvordan du får din ex tilbake så fort og -enda viktigere - så fort som mulig. Slik dagen etter natt - går suksess etter feilen. La oss tenke det gjennom logisk: behovet for å analysere ditt siste handlinger og nylige samtaler du hadde med din ex forholdet. Du vil ikke sikkert komme langt uten det!


For nå, husk: Hvis du ikke retter feil, ikke endre virkemåten og vaner - ingenting vil stoppe deg fra å miste din ex igjen, selv hvis du finne noen kortsiktige triks og gjenopprette midlertidig ditt forhold.


Så la oss gjenta det bare for å avklare:


1. Finne ut hva som gikk galt.
2. Finne ut hva handlinger og ord fra din side førte til dette plagsom rotet.
3. Rette disse feilene, endre denne destruktive atferd og vaner - dette er den eneste veien ut.


Og endelig, med noen midler ikke klandre partneren for dette argumentet, selv om du er 100% sikker på at han eller hun er årsaken til den. Dette vil bare føre til smertefull og stygg konfrontasjon som muligens ville ruin din sjanser til å få din ex tilbake evig. Selv om det var deres feil (i din mening) - ta det fulle ansvaret. Tenk om åpne velvillig samtale med din ex. ikke sette din ex å snakke med deg. Gi dem tid til å tenke og bestemme. Være rolig og tålmodig.


Disse strategiene, vil hvis brukt, være en betydelig Hjelp for deg på vei. Lykke til, min kjære leser!

2 comments:

  1. Jeg vil bare takke deg. Stavningen din har forandret livet mitt. Jeg var deprimert og var ikke helt sikker på at det ville fungere for meg. På toppen av det er jeg alltid motvillig til å kjøpe ting fra Internett. Men det tok bare en uke, akkurat som du sa! Nå er min bf tilbake med meg, akkurat som du annonserte. videresend dine opplysninger til Dr.Obodo på Mail: templeofanswer@hotmail.co.uk , eller whatsapp +2348155425481

    ReplyDelete
  2. Hej alle, Dr. Agbazara er en stor mand,denne læge hjælpe mig med at bringe tilbage til min kæreste, der slog op med mig for et år siden med hans kraftfuld spell casting og i dag er hun tilbage til mig, så hvis du har brug for hjælp, kan kontakte ham på e-mail: ( agbazara@gmail.com ) eller ring/WhatsApp +2348104102662. Og få løse dit problem som mig.

    ReplyDelete