Monday, April 8, 2013

Å få din Ex kjæreste tilbake etter en Breakup avhenger av ord og handlinger - feil bevis råd

Hvordan kan to personer som var så mye i kjærlighet skade hverandre så mye? Hva får deg til å glemme vakre at begynnelsen. Mange vil si at det er fordi folk endre. Men er det virkelig fordi du bare bli selvtilfreds og slutte med å prøve? Når en relasjon dør fordi brannen har gått ut, hvorfor er ordene så oppvarmet på slutten? Siden få din ex kjæreste tilbake, avhenger av ord og handling, her er noen feil bevis råd.


Få din ex kjæreste tilbake er ikke så enkelt som å fortelle ham du elsker ham og ønsker ham tilbake. Hvis du har vært skyldig i noe som gjør feilen å ringe, sende e-post eller sende ham tekstmeldinger i hundrevis, har du allerede opplevd meningsløsheten i denne taktikken. Hva det kan gjøre du tror at det ville være som enkel? Det er fordi du lar følelsene dine ta kontroll. Du tenker med ditt hjerte og ikke hodet, og dette kan stave katastrofe.


Siden få din ex kjæreste tilbake etter en breakup avhenger på ord og handling, du bør fortsette med forsiktighet. Umiddelbart etter et splitt, bør du aldri fortelle din ex at du elsker ham eller at du ikke kan leve uten ham. Dette vil gjøre at du synes å være en trengende, svak og desperat person, og han vil miste alle ønske for deg.


Når du først møtte ham ville du aldri har kjørt etter ham skriker at du elsker ham og trenger ham. Hvis du hadde, ville han ha kjørt for åsene. Men du føler det er annerledes nå, siden du kjenner og elsker ham og savne ham så mye. Dette er en feil å tenke sånn. Du må innse at han er borte, og den eneste måten du kan få ham tilbake er på samme måte som du fikk ham i første omgang. Du må tiltrekke ham til deg igjen, og deretter gjøre ham at dere. For å gjøre dette må du bli kvinnen han ble forelsket i før.


Du har en ekstra våpen for å få din ex kjæreste tilbake etter bruddet. Du kan gjøre ham savner deg. For å få ham til å begynne å savne deg, vil det være nødvendig å absolutt miste av hans radar i flere uker. Du kan bruke denne tiden til din fordel, ved å gjøre noen selv inspeksjon. Siden du trenger å bli kvinnen din ex kjæreste ble forelsket med igjen, vil du kanskje å besøke en god salong og få en makeover.Deretter gå på shopping og dekk deg selv ut i noen nye antrekk. Du vil bli så uimotståelig at han vil gå gale med ønske om minuttet han ser deg.


Få med kjærester og traff stedene han normalt henger ut. La ham få en god titt på kvinnen han kastet bort og deretter forsvinner. Det vil ikke være lenge før han ringer deg og ber deg om å møte ham for en prat. Nekte ham første gang. Så la ham snakke deg inn i den. Når du møte ham, dette er hvor å få din ex kjæreste tilbake etter en breakup avhenger på ord og handling. La ham gjøre de fleste snakker og se hans handlinger. De vil fortelle deg om hvorvidt han er oppriktig.

1 comment:

  1. Hei jeg heter Frøya Øyvind Jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Belgia med mannen min. Jeg har lest interessante historier på nettet om hvordan noen ødelagte relasjoner har blitt reparert av kraftige magiske spellcastere. Jeg trodde det var alle løgner til jeg hadde lignende problemer i forholdet til mannen min, som jeg har vært gift i lang tid, og vi er velsignet med to barn, jeg ble overrasket da han kom hjem med en annen kvinne og informerte meg om at han er lei av meg uten grunn, jeg prøvde å spørre ham hva er problemet mine ord falt på døve ører jeg må flytte det fordi jeg ikke kan bære smerten av å se en annen kvinne på samme tak med meg jeg ble ødelagt og hjertebrudd i denne perioden må jeg informere en venn av min erfaring, hun fortalte meg ikke å bekymre meg for at mannen min ville vi komme tilbake til meg Jeg lurte på hvordan det skulle være mulig, hun fortalte meg at hun skulle introdusere meg til en spellcaster navn Drigbinovia, som er en veldig kraftig spellcaster. Først hadde jeg noen tvil fordi jeg ikke tror på ting som at jeg ikke handlet caster og han fortalte meg hva jeg skulle gjøre, og jeg tvang og gjorde det han ba meg gjøre, han fortalte meg også at dette er en gjort at jeg ikke burde bekymre meg om at mannen min ringer meg eller sender meg en melding, at mannen min kommer og ber meg om tilgivelse på bare to dagers tid, til min mest overraskelse, ringte mannen min neste dag og begynte å gråte for å tilgi ham, at han ikke ble med sin sunn fornuft til det øyeblikket. Jeg er alltid overrasket over dette store miraklet som har skjedd i mitt liv, min mann og våre to barn er sammen, og vi er mer enn noensinne glade hvis noen opplever et slikt problem i ditt forhold, kan du kontakte dette flotte caster på hans Email - doctorigbinovia93@gmail.com du kan også Whatsapp ham på +2348144480786 ikke la noen forakte deg for ditt forhold?

    ReplyDelete