Friday, April 12, 2013

Din Ex-kjæreste - ekspert Tips for å gjøre ham vil du igjen

Hvis du har lidd en breakup, er du sikkert lurer på hvordan å få din ex kjæreste tilbake. Hastig Svar å det vil si at du ikke kan få ham tilbake med mindre han ønsker å bli med deg igjen. Heldigvis er det ekspert tips for å gjøre ham vil du igjen.


For å gjøre ham vil du igjen, bør du gå tilbake til begynnelsen og tenker på hva gjorde ham vil du når du først møtte. Hva de fleste kvinner ikke klarer å innse er at å få en ex tilbake bør være ikke vanskeligere enn å få ham første gang. Faktisk bør det være lettere. Når du først møtte ham, han var en fremmed, du visste ingenting om ham, bortsett fra at han har slått deg. Denne gangen du vet hva hans emosjonelle hurtigknapper er. Du vet hva som gjør ham tick. Denne kunnskap vil være svært viktig å få din ex kjæreste tilbake.


Hvis du har jaget etter ham gråte og ber om hans kjærlighet, må du slutte å gjøre det på en gang. Hvis du har tenkt på å ringe, sende e-post eller sende ham tekstmeldinger, ikke gjøre det heller. Du ikke bruke disse taktikk i første omgang fordi de ville ha gjort ham løpe vekk fra deg så fort han kunne. Det er ikke annerledes nå. Å plage ham vil bare gjøre ham sette mer avstand mellom deg og du ville aldri høre fra ham igjen.


Menn ønsker ikke å være jaget. De ønsker å være en å gjøre den jage. Det er hva fungerte så bra i første omgang. Han var tiltrukket av deg, og du la ham jage deg. Du har sikkert spilt litt vanskelig å få uten å vite det, og som gjorde du enda mer attraktiv for ham. Dette er den samme fremgangsmåten som du skal bruke igjen å vinne hans hjerte. Du tenker kanskje at siden han vet du og du har vært hans kvinne, vil det ikke fungere, men det finnes utallige andre kvinner som vil fortelle deg den arbeidet for seg.


For å gjøre ham vil du igjen, har du å gjøre ham tiltrukket av deg igjen. Dette er morsomste delen. Gå til en god salong og få en fullstendig makeover, inkludert en brunfarge. Deretter gå på shoppingtur, og få noen nye antrekk som vil aksent din nytt utseende. Nå som du er uimotståelig, er det tid for å tiltrekke din ex kjæreste igjen. Få med kjærester akkurat slik du brukte til å gjøre og gå ut på byen. Sørg for å besøke steder du vet han henger ut og gi ham en god titt på deg. Engasjere ikke ham i samtale, men kaster en flørting titt vil ikke skade din sak. Når han får en god titt på deg, forsvinne. Du vil at han skal være nysgjerrig om du akkurat som han var før.


Han vil kalle deg, men vær ikke også tilgjengelig for ham. Ta en samtale nå og da, og ignorere hans andre samtaler. Holde huske hvordan du fikk ham første gang, og bruke samme taktikk. Du ønsker å gjøre ham vil du igjen så dårlig, at når han får du denne gangen, han vil aldri la deg gå.

3 comments:

  1. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete
  2. Hei jeg heter Frøya Øyvind Jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Belgia med mannen min. Jeg har lest interessante historier på nettet om hvordan noen ødelagte relasjoner har blitt reparert av kraftige magiske spellcastere. Jeg trodde det var alle løgner til jeg hadde lignende problemer i forholdet til mannen min, som jeg har vært gift i lang tid, og vi er velsignet med to barn, jeg ble overrasket da han kom hjem med en annen kvinne og informerte meg om at han er lei av meg uten grunn, jeg prøvde å spørre ham hva er problemet mine ord falt på døve ører jeg må flytte det fordi jeg ikke kan bære smerten av å se en annen kvinne på samme tak med meg jeg ble ødelagt og hjertebrudd i denne perioden må jeg informere en venn av min erfaring, hun fortalte meg ikke å bekymre meg for at mannen min ville vi komme tilbake til meg Jeg lurte på hvordan det skulle være mulig, hun fortalte meg at hun skulle introdusere meg til en spellcaster navn Drigbinovia, som er en veldig kraftig spellcaster. Først hadde jeg noen tvil fordi jeg ikke tror på ting som at jeg ikke handlet caster og han fortalte meg hva jeg skulle gjøre, og jeg tvang og gjorde det han ba meg gjøre, han fortalte meg også at dette er en gjort at jeg ikke burde bekymre meg om at mannen min ringer meg eller sender meg en melding, at mannen min kommer og ber meg om tilgivelse på bare to dagers tid, til min mest overraskelse, ringte mannen min neste dag og begynte å gråte for å tilgi ham, at han ikke ble med sin sunn fornuft til det øyeblikket. Jeg er alltid overrasket over dette store miraklet som har skjedd i mitt liv, min mann og våre to barn er sammen, og vi er mer enn noensinne glade hvis noen opplever et slikt problem i ditt forhold, kan du kontakte dette flotte caster på hans Email - doctorigbinovia93@gmail.com du kan også Whatsapp ham på +2348144480786 ikke la noen forakte deg for ditt forhold?

    ReplyDelete
  3. Lagre forholdet ditt, og har dem blitt håpløst forelsket i deg igjen. Kast en kjærlighetsformulering for å gjenerobre hjertet deres - Prøv det, det er absolutt verdt det! Klienter i 95 land. Sikker online bestilling. I virksomhet siden 1980. Money Back Garanti.
    Pengesprell - (whatsapp +2348155 425481
      Templeofanswer@hotmail.co.uk)

    ReplyDelete