Tuesday, April 2, 2013

Vis kjæreste som dumpet du at du ikke trenger ham - se ham ber om din kjærlighet

Du er en emosjonell rot, sitter i midten av et fjell av vev som er fuktet med tårer. Kjæresten din dumpet bare deg og du vet ikke hva jeg skal gjøre. Du vil kjøre etter ham og bønnfalle ham til å endre hans sinn, men hvis du har noen kontakt med ham mens du er i denne emosjonell tilstand, du kan kysse ham farvel alltid. I stedet for å se kvinnen han pleide å elske, vil han se en trengende og desperat en som han ønsker å bo så langt borte fra som mulig. I stedet for å jage ham, trenger du å vise kjæresten som dumpet du at du ikke trenger ham og se ham tigge for din kjærlighet.


Du tenker kanskje at du trenger å være nær ham og prøve å gjøre ham klar over hvor mye du vil ha ham og elsker ham, men bor i ansiktet vil bare føre ham få forakt for deg. Den beste måten å imponere ham er å få dine følelser under kontroll, og vise ham at du kan få helt fint uten ham. Så vanskelig som det kan være, du har å gi ham inntrykk av at du godtar bruddet, og går med livet ditt.


For å vise kjæresten ikke trenger ham, må du slippe ut av syne. Du må synes å ha forsvunnet. Dette betyr ingen telefonsamtaler, e-post eller tekstmeldinger til din ex. unngå steder hvor du kan støte på ham og gjensidige venner som kunne gi ham nyheten om dine aktiviteter.


Hvis du vil se grunnen til dette, kan du se på deg selv. Grunnen til at du er så opprørt, og desperat å få din ex er tilbake fordi du savne ham, og frykter at du har mistet ham for godt. Ved å unngå din ex kjæreste, du viser ham at du er sterk og modne nok til å håndtere bruddet og leve livet uten ham. I et par uker, vil din mann begynner å se hvordan livet er uten deg og begynne å savne deg. Han vil ha andre tanker om bruddet, og han vil frykter at han kan miste du for godt. Ved å la ham alene, og skjer med livet ditt, har du overført dine følelser til ham.


Når du viser kjæreste som dumpet du at du ikke trenger ham, vil han vil du igjen. Sitt første trekk å få deg tilbake vil trolig være å sende en email til å teste vannet og se hvis du vil hoppe på sjansen til å kommunisere med ham. Svar ikke e-post. Din ex vil da prøve å kontakte deg via telefon. Ikke ta anropet. Du har å gjøre ham som desperat å være med deg som du er å være sammen med ham. Ved ikke å gi etter for dine følelser og hoppe på sjansen til å kommunisere med ham, viser du ham at du ikke trenger ham. Snart han vil være på dørstokken, og du kan se ham tigge for din kjærlighet.

2 comments:

  1. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete
  2. Hei jeg heter Frøya Øyvind Jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Belgia med mannen min. Jeg har lest interessante historier på nettet om hvordan noen ødelagte relasjoner har blitt reparert av kraftige magiske spellcastere. Jeg trodde det var alle løgner til jeg hadde lignende problemer i forholdet til mannen min, som jeg har vært gift i lang tid, og vi er velsignet med to barn, jeg ble overrasket da han kom hjem med en annen kvinne og informerte meg om at han er lei av meg uten grunn, jeg prøvde å spørre ham hva er problemet mine ord falt på døve ører jeg må flytte det fordi jeg ikke kan bære smerten av å se en annen kvinne på samme tak med meg jeg ble ødelagt og hjertebrudd i denne perioden må jeg informere en venn av min erfaring, hun fortalte meg ikke å bekymre meg for at mannen min ville vi komme tilbake til meg Jeg lurte på hvordan det skulle være mulig, hun fortalte meg at hun skulle introdusere meg til en spellcaster navn Drigbinovia, som er en veldig kraftig spellcaster. Først hadde jeg noen tvil fordi jeg ikke tror på ting som at jeg ikke handlet caster og han fortalte meg hva jeg skulle gjøre, og jeg tvang og gjorde det han ba meg gjøre, han fortalte meg også at dette er en gjort at jeg ikke burde bekymre meg om at mannen min ringer meg eller sender meg en melding, at mannen min kommer og ber meg om tilgivelse på bare to dagers tid, til min mest overraskelse, ringte mannen min neste dag og begynte å gråte for å tilgi ham, at han ikke ble med sin sunn fornuft til det øyeblikket. Jeg er alltid overrasket over dette store miraklet som har skjedd i mitt liv, min mann og våre to barn er sammen, og vi er mer enn noensinne glade hvis noen opplever et slikt problem i ditt forhold, kan du kontakte dette flotte caster på hans Email - doctorigbinovia93@gmail.com du kan også Whatsapp ham på +2348144480786 ikke la noen forakte deg for ditt forhold?

    ReplyDelete