Wednesday, April 3, 2013

Effektive Tips for å få din Ex kjæreste å falle forelsket i deg igjen etter at han sa han trenger plass

Når mannen du elsker sier han trenger plass, du begynner å tenke hvordan å få din ex kjæreste å falle forelsket i deg igjen. Det er en hjerteskjærende opplevelse å høre mannen du trodde ville være din alltid fortelle deg at forholdet er. Spesielt når du ikke er klar til å gi ham opp og ønsker en annen sjanse. Men hvordan får du den ny sjansen? Det er en måte, hvis du holder deg i kontroll over dine følelser og fortsatt sterk. Den gode nyheten er at det kan være mye enklere enn du tror.


Når en kjæreste sier han trenger plass, er det bare en måte å bryte opp med deg i at han føler er snillere og enklere enn kommer ut og forteller deg den virkelige grunnen han ikke ønsker å være med deg lenger. Ikke vær narret når venner forteller deg ikke å bekymre deg, og prøve å overbevise deg om at han er redd for å falle for dypt forelsket i deg, og trenger tid til å tenke. Virkeligheten er, når en mann forteller deg at han trenger plass, er han bryte opp med deg og går videre med livet sitt. Den ene gode tingen om din venner teori er at det vil holde deg fra å være følelsesmessig. Du tror hvis du bare vente ham ut, vil han være tilbake og ber din tilgivelse.


En del av denne tankegangen er bra, fordi det vil holde deg fra gjør feilen å jage ham og å gjøre vondt verre. Det beste du kan gjøre på dette punktet er å gi ham avstanden han bedt om, men du kan ikke bare sitte og vente på telefon for hans kall. Du må ta positive tiltak for å få din ex kjæreste å falle forelsket i deg igjen. Du må la ham se at du kan leve uten ham. For å gjøre dette, må han få bildet som du skjer med livet ditt og faktisk være glad for å bli kvitt ham. Ingenting vil gjøre en mann mer gal for å få deg tilbake enn å føle at du ikke ønsker ham lenger. Hvis du kan gjøre ham føler det slik, vil han stoppe for noe for å gjenvinne din kjærlighet.


Komme sammen med noen venner og gå ut og ha gøy. Pass på at du tar deg bra fordi du kan støte på din ex og vil du være ønskelig som mulig. Han vil høre dine aktiviteter og dette vil føre ham til å tenke på de gode tidene du fikk sammen. Han vil komme til å innse at du er på hans sinn nesten konstant, og bestemmer seg for å gjøre noe med det. Dette er når han vil ringe deg og si at dere må snakke. Dette er hvor du trenger å holde kontroll over situasjonen ved å fortelle ham at du vil bli glad for å snakke med ham, men nå er ikke en god tid. Fortell ham at du vil ringe ham tilbake på et mer beleilig tidspunkt. Vent et par dager, og kaller ham tilbake for å arrangere en tid og sted. Ved å være uoppnåelig, har du gjort ham vil du mer enn noen gang.

2 comments:

  1. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete
  2. Hei jeg heter Frøya Øyvind Jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Belgia med mannen min. Jeg har lest interessante historier på nettet om hvordan noen ødelagte relasjoner har blitt reparert av kraftige magiske spellcastere. Jeg trodde det var alle løgner til jeg hadde lignende problemer i forholdet til mannen min, som jeg har vært gift i lang tid, og vi er velsignet med to barn, jeg ble overrasket da han kom hjem med en annen kvinne og informerte meg om at han er lei av meg uten grunn, jeg prøvde å spørre ham hva er problemet mine ord falt på døve ører jeg må flytte det fordi jeg ikke kan bære smerten av å se en annen kvinne på samme tak med meg jeg ble ødelagt og hjertebrudd i denne perioden må jeg informere en venn av min erfaring, hun fortalte meg ikke å bekymre meg for at mannen min ville vi komme tilbake til meg Jeg lurte på hvordan det skulle være mulig, hun fortalte meg at hun skulle introdusere meg til en spellcaster navn Drigbinovia, som er en veldig kraftig spellcaster. Først hadde jeg noen tvil fordi jeg ikke tror på ting som at jeg ikke handlet caster og han fortalte meg hva jeg skulle gjøre, og jeg tvang og gjorde det han ba meg gjøre, han fortalte meg også at dette er en gjort at jeg ikke burde bekymre meg om at mannen min ringer meg eller sender meg en melding, at mannen min kommer og ber meg om tilgivelse på bare to dagers tid, til min mest overraskelse, ringte mannen min neste dag og begynte å gråte for å tilgi ham, at han ikke ble med sin sunn fornuft til det øyeblikket. Jeg er alltid overrasket over dette store miraklet som har skjedd i mitt liv, min mann og våre to barn er sammen, og vi er mer enn noensinne glade hvis noen opplever et slikt problem i ditt forhold, kan du kontakte dette flotte caster på hans Email - doctorigbinovia93@gmail.com du kan også Whatsapp ham på +2348144480786 ikke la noen forakte deg for ditt forhold?

    ReplyDelete