Thursday, April 11, 2013

Expert råd for å få din Ex kjæreste tilbake i livet ditt - ikke miste ham evig

Hvis du er som de fleste kvinner etter en breakup, er du tenker at du ikke vil miste ham for alltid. Hvis du elsker ham, og kan ikke se en fremtid uten ham, det er ting du kan gjøre for å få din ex tilbake. Begynne å bruke dette ekspert Rådet for å få din ex kjæreste tilbake i livet ditt i dag.


Da han brøt opp med deg, lot det deg følelsen som om alle dine drømmer om et lykkelig liv hadde forsvunnet. Du føler deg uønsket og ikke elsket. Det er ikke sant. Du er elsket og ønsket av mange mennesker. Tenk på din familie og venner. Det ville være en god idé hvis du ville komme tilbake med dem, siden du har sannsynligvis forsømt dem i forhold. De vil tilby deres støtte og hjelp du bygger din selvtillit. Det vil også hjelpe deg å se at din ex ikke er den eneste personen i livet ditt. Dette betyr ikke at du skal glemme prøver å få ham tilbake. Det betyr bare at du skal være smartere om det.


Han forventer du å prøve å få ham tilbake og han er klar til å bli bombardert med telefonsamtaler, e-post og tekstmeldinger fortelle ham hvor mye du elsker ham og trenger ham. Forestill hans overraskelse da du ikke gjør hva han forventer. Hvis du kan kontrollere følelsene dine og vise ham at du er modne nok til å akseptere bruddet, vil du ha kampen for å få din ex tilbake halvveis vant. Når han ser at du kommer med livet ditt slik den var før du møtte ham, vil han bli imponert over din styrke av karakter.


For å få kjæresten din tilbake i livet ditt, vil du måtte møte opp til din del i bruddet. Selv om han brøt opp med deg, hjalp noe du gjorde eller sa ham med å gjøre opp sin mening å gjøre det. En annen måte å vise din karakterstyrke til ham er å ringe ham og fortelle ham at du er beklager for din del i bruddet og noen smerte det har forårsaket ham. Kontroller at du er sammensatt, og ikke begynner å gråte på lyden av stemmen hans. Ikke utdype eller delta ham i samtale. Bare be om unnskyldning, og avslutte samtalen. Dette vil definitivt gjøre ham har andre tanker om bruddet.


Neste, du nød å gi ham inntrykk av at du er over ham. Få med dine venninner, og gå ut slik du gjorde før du møtte ham. Vise ham at du ikke trenger å stole på ham for en god tid. Når du går ut, sørg for at du alltid ser du best i tilfellet du kjøre inn i din ex kjæreste. Hvis du ikke kjører i ham, vil han høre om dine aktiviteter fra venner. Dette vil gjøre ham tenke på de gode tidene du fikk sammen og han vil begynne å savne deg. Se du kan leve uten ham kan gjøre ham føler han ikke kan leve uten deg.

1 comment:

  1. Hei jeg heter Frøya Øyvind Jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Belgia med mannen min. Jeg har lest interessante historier på nettet om hvordan noen ødelagte relasjoner har blitt reparert av kraftige magiske spellcastere. Jeg trodde det var alle løgner til jeg hadde lignende problemer i forholdet til mannen min, som jeg har vært gift i lang tid, og vi er velsignet med to barn, jeg ble overrasket da han kom hjem med en annen kvinne og informerte meg om at han er lei av meg uten grunn, jeg prøvde å spørre ham hva er problemet mine ord falt på døve ører jeg må flytte det fordi jeg ikke kan bære smerten av å se en annen kvinne på samme tak med meg jeg ble ødelagt og hjertebrudd i denne perioden må jeg informere en venn av min erfaring, hun fortalte meg ikke å bekymre meg for at mannen min ville vi komme tilbake til meg Jeg lurte på hvordan det skulle være mulig, hun fortalte meg at hun skulle introdusere meg til en spellcaster navn Drigbinovia, som er en veldig kraftig spellcaster. Først hadde jeg noen tvil fordi jeg ikke tror på ting som at jeg ikke handlet caster og han fortalte meg hva jeg skulle gjøre, og jeg tvang og gjorde det han ba meg gjøre, han fortalte meg også at dette er en gjort at jeg ikke burde bekymre meg om at mannen min ringer meg eller sender meg en melding, at mannen min kommer og ber meg om tilgivelse på bare to dagers tid, til min mest overraskelse, ringte mannen min neste dag og begynte å gråte for å tilgi ham, at han ikke ble med sin sunn fornuft til det øyeblikket. Jeg er alltid overrasket over dette store miraklet som har skjedd i mitt liv, min mann og våre to barn er sammen, og vi er mer enn noensinne glade hvis noen opplever et slikt problem i ditt forhold, kan du kontakte dette flotte caster på hans Email - doctorigbinovia93@gmail.com du kan også Whatsapp ham på +2348144480786 ikke la noen forakte deg for ditt forhold?

    ReplyDelete