Friday, September 7, 2012

Beste Tips for å få din Ex-venninne tilbake da hun har dumpet du

Holder du leser her, hvis du vil at din ex kjæreste tilbake. Du er sikkert lurer på hvorfor hun forlot deg! Dårlige nyheter? 9 ganger ut av hver 10 dette skjer fordi du gjorde noe galt. En jente vil ikke dumpe deg hvis du ikke gjorde noe hun ikke likte. Jeg vet, jeg vet, opprettholde et forhold med kvinner kan være vanskelig for en fyr! Det kan gjøres om, hvis du har litt vet hvordan. Du er nødt til å finne ut hva som skjedde for at du skal gå på sporet, slik at du kan få din ex kjæreste tilbake.


Du må finne ut hvorfor din ex kjæreste brøt med deg. Der du gå av sporet? Hvis du er klar til å få din ex kjæreste tilbake, må du vurdere et par ting. Jenter er forskjellige og mens noen jenter vil fortelle deg alle din feil i stor detalj, andre ikke, og du vil bli forlatt helt baffled. Når du prøver å finne ut hva du gjorde feil, ikke vær redd for å spørre henne. Dette er et stort skritt for å lære hvordan du får din ex kjæreste tilbake fordi det vil fortelle deg hva hun tror du trenger å gjøre for å gjøre de nødvendige endringene.


Her er noen ting du må vurdere Hvis du ønsker å få din ex kjæreste tilbake, og hun er ikke å fortelle deg hva du gjorde feil.


Vurder følgende ting:


1. Betale mer oppmerksomhet til henne:


Dette er veldig viktig. Du kan måtte betale mer oppmerksomhet til henne Hvis du ønsker å få din ex kjæreste tilbake. De fleste kvinner er ganske høy vedlikehold, og de liker ikke det når du ikke betaler nok oppmerksomhet til dem. Jeg må innrømme, svært ofte dette er egentlig ikke en urimelig forespørselen på deres del. Ingen relasjon kan virkelig fungerer hvis du ikke gir nok oppmerksomhet til din kjære. Du vinner poeng med henne ved å vise henne at du kan gi henne oppmerksomheten du trenger.


2. Du nødt til å gi henne emosjonell støtte:


Emosjonell støtte er en annen idé for kvinner enn for menn. Hvis du vil få din ex kjæreste tilbake, må du finne ut hva hun leter etter i forhold til emosjonell støtte. Finne ut hva det er hun trenger fra deg. Du vil bli overrasket, kan det være en veldig liten ting. Hun trenger mer enn bare verbal affirmations, så kjøpe henne noe hyggelig å vise henne at du bryr seg om henne. Dette er en flott måte å få ballen til å rulle når du ønsker å få din ex kjæreste tilbake.


3. Ikke lure på henne!


Det bør ikke engang være nødvendig å si dette, men tydeligvis er det nødvendig: ikke lure på henne! Ikke lure på henne selv om hun er bedro du. Ikke lure på henne spesielt hvis hun er blitt lurt på før. Jeg lover deg, juks på henne ikke vil hjelpe deg å få din ex kjæreste tilbake. Hvis du liker å sove med ulike kvinner, du ikke fortjener å få din ex kjæreste tilbake, så ikke engang bry.


4. Vise henne du kan være ryddig og hold hyggelig:


Hvis du fremdeles lever med din ex kjæreste, og du vil få din ex kjæreste tilbake, må du vise henne at du kan holde stedet pent og ryddig. Tonehøyden med housework. Kontroller at du delta så mye som mulig for å vise henne at du vet hvordan å være ansvarlig. Dette vil også vise henne at du vet hvordan du viser din kjærlighet til henne.


Vet at prosessen for å få din ex kjæreste tilbake er ikke så vanskelig. Det vil kreve noen grunnleggende livet endringer, men. Du må lære å være modne og ansvarlig. Du får vite hvordan du viser din kjærlighet til henne. Være kjærlig, omsorg, ansvarlig og respekt, og du kan bare få din ex kjæreste tilbake etter alle.

2 comments:

  1. Hej alle, Dr. Agbazara er en stor mand,denne læge hjælpe mig med at bringe tilbage til min kæreste, der slog op med mig for et år siden med hans kraftfuld spell casting og i dag er hun tilbage til mig, så hvis du har brug for hjælp, kan kontakte ham på e-mail: ( agbazara@gmail.com ) eller ring/WhatsApp +2348104102662. Og få løse dit problem som mig.

    ReplyDelete
  2. Jeg brøt opp med kjærligheten i livet mitt etter en stor kamp. Han sa at det var over mellom oss og at han aldri vil ta meg tilbake igjen etter at jeg endte ting med ham mange ganger. Jeg skjønte bare at han var kjærligheten i livet mitt etter at jeg mistet ham. Jeg vil ha ham tilbake, men jeg gjør heller ikke Jeg vil ikke skade ham igjen. Ikke sikker på hvordan jeg selv kan få ham tilbake, virker som om han går videre med livet hans. Jeg kom over en koment på nettet, en lesing av et innlegg fra en dame fra Sverige ringte, hun ga et vitnesbyrd om hvordan hun kommer tilbake til henne etterpå seks år med separasjon, etterlot hun en e-postadresse doctorigbinovia93@gmail.com hun vitnet om at en åndelig healer kalt Drigbinovia lunsjer en stave på hennes vegne. Jeg sender en e-postmelding til samme e-postadresse og jeg forklarer alt for ham om mitt ekteskapsproblem , Drigbinovia lover å vende tilbake mannen min innen tre dager, jeg ga ham en prøve, og til min største overraskelse skjedde det akkurat som han har lovet. Akkurat i forrige uke 1-3-2019 ringte mannen min på telefonen med et ukjent nummer, han gråt og beklager og lag en date for å møte meg. Vi gjorde og i dag lever vi lykkelig sammen som en familie. jeg er greateful. takket være denne flotte mannen. Jeg var først med frykt for tvil, men jeg gir det en prøve, og det fungerer for mitt gode. Jeg er sikker på at dette vil fungere for deg også, 100% sikker.

    ReplyDelete