Tuesday, September 25, 2012

Gjør min Ex-ønsker å komme tilbake med meg hvordan å fortelle

Hvis din ex viser deg en liten bit av interesse, eller virker mer interessert i å gå ut og tilbringe tid med deg enn før, eller hvis du ser tegn på at din ex prøver å flørte med deg, så det er greit å være litt håp, men du trenger for å unngå hopping pistolen. Du spør deg selv "betyr eksen min vil komme tilbake med meg"?


Dette er definitivt svært vanlige tegn at din ex er interessert i å komme tilbake. Men selv om du ønsker å komme tilbake med din ex, du bør ikke bare hoppe inn i ting. Den beste måten å spille ting er å spille hardt å få (i moderasjon), som sannsynligvis er hva din ex best svare på allikevel. Hvis du bare hoppe inn i ting full kraft, så du kan finne din ex presser du tilbake igjen. Faktisk, hvis din ex gir indikasjoner på at han eller hun ønsker deg tilbake, så oddsen er, var det du spille hardt å få som førte til fornyet interesse i første omgang.


Vanligvis når du bryter med din ex, eller han eller hun bryter opp med deg, er det en naturlig grad av manglende hverandre eller lengsel å få tilbake sammen. Dette gjelder særlig etter en relasjon i et år eller lenger. Din ex er trolig kommer til å savne deg uansett hva, på grunn av hvor mange minner ble delt sammen i denne tidsperioden. Men det finnes andre følelser som kommer i spill inkludert forbi angrer. Hvis du lurer på "gjør eksen min vil komme tilbake med meg" er oddsen at din ex kan tenke samme av samme årsaker.


Noen ganger når en ex viser interesse igjen etter en pause men, er det bare et spill. De kan se at du elsker dem, og de kan bare prøver å få oppmerksomhet, uten faktisk tenkt å få deg tilbake. Så, med mindre din ex virkelig synes oppriktig interessert i å tilbringe tid med deg, de kan bare bli passert tid fordi de har ingen andre prospekter i horisonten. Og det verste av alt de kan se dette som unna for å få hevn for noen oppfattes feil. Dette er hvorfor det er viktig ikke å hoppe i pistolen, og hvorfor du bør fokusere på å lese inn i situasjonen før du handler på den.


Dette er vanlig, og mange mennesker finner seg lurer på "har eksen min ønsker å komme tilbake med meg?", men sannheten er, dens bedre å få et inntrykk av situasjonen før du handler. I virkeligheten, hvis din ex vil komme tilbake med deg, er spille hardt for å få (i moderasjon) det best filmmanuskriptet fordi det vil hindre deg får vondt Hvis din ex ikke er virkelig alvorlig om å få tilbake med deg.


Gi oss beskjed hvis dette var nyttig for deg og lykke til med ditt forhold.


takk
R. Ioto

1 comment:

  1. Hej alle, Dr. Agbazara er en stor mand,denne læge hjælpe mig med at bringe tilbage til min kæreste, der slog op med mig for et år siden med hans kraftfuld spell casting og i dag er hun tilbage til mig, så hvis du har brug for hjælp, kan kontakte ham på e-mail: ( agbazara@gmail.com ) eller ring/WhatsApp +2348104102662. Og få løse dit problem som mig.

    ReplyDelete