Friday, September 14, 2012

Hvordan får jeg tilbake kjæresten min hvis jeg brøt sitt hjerte - nyttige Tips

Hvordan får jeg tilbake kjæresten min hvis jeg brøt sitt hjerte? Hvis du finner spør deg selv dette spørsmålet, så du er i kjærlighet med din ex kjæreste eller minst du ønsker ham tilbake til ditt eget beste. En kvinne som er forelsket i en ex er sårbar å gjøre feil eller få utnyttet av henne ex kjæreste. Vel ikke overse faktum at din ex kjæreste har fortsatt følelser du enten og alt du trenger å gjøre er å skyve sin følelsesmessige hurtigknapper å starte tiltrekke seg tilbake. Hold leser fordi jeg skal gi deg noen raske tips som kan hjelpe deg om hvordan du får din ex kjæreste tilbake.


Må du vise dine følelser? -Hvordan for å få din ex kjæreste tilbake først starter av deg å ta vare på dine følelser. Å gjøre din ex kjæreste å komme tilbake, må du slutte å vise ham at du ønsker sterkt å få tilbake sammen med ham. Viser dine sterke følelser mot ham kan presse ham bort, eller det kan faktisk tiltrekke ham tilbake for å dra nytte av deg, ta deg for gitt og og skade deg på nytt. I stedet for tigge, be og confessing deres udødelig kjærlighet, gjør motsatt. Snakke med ham som om ikke noe dårlig har skjedd. Vise ham at du bryr deg ved å spørre hvordan var hans dag. Bare i alle kostnader, kan du unngå confessing dine følelser. Anledningen hvorfor jeg sier dette er fordi noen karer kan dra nytte av en ex kjæreste de kan lett komme tilbake med uten å prøve. Folk ønsker hva de ikke har, hvis du er på nåde av hendene for ham å ta deg tilbake, høy sjansene er at han kan bruke du, og ikke engang få alvorlige med deg fordi han har kan du når som helst. Jenter, du skjønner hva jeg mener? Dette er en mann som du bryr deg om, du ønsker å tiltrekke seg tilbake, du vil være med, og har et forhold til. For å få ham til å elsker deg igjen, ikke bekjenne hvordan du føler deg. Dette er nøyaktig med hvordan du får din ex kjæreste tilbake.


Bli en utfordring til ham -Hvis du virkelig bryr seg om denne fyren, spill som er vanskelig å finne samtidig som du holder alternativene åpne med ham. Jeg ønsker ikke å misforstå meg! Jeg sier ikke du begynner å spille spill med ham...Men gi ham en utfordring som han ikke kan ta det lenger. Hvis han kaller deg, vent en dag eller to å ringe ham tilbake. Kan si du har jobbet på å få ham tilbake, og han har begynt å svare. En søndag kveld han kaller deg og ber om at du henger ut den kvelden. Kan du fortelle ham at du har gjort andre planer, men du ønsker å henge ut den kommende uken, og deretter kan du avslutte samtalen på denne måten "vet du hva, hvorfor ikke kalle meg neste søndag for å se hvis vi kan henge ut?". Dette vil gjøre ham vente en hel uke, tenker om deg, og ved å gjøre dette, du gir ham en utfordring. Du skjønner hva jeg mener? Gjøre og si lignende ting, og når du endelig få en sjanse til å henge ut, la ham kjenne du bryr seg om ham, men ikke over gjøre det. Fyrene elsker utfordringer og de finner du attraktive når du bli en utfordring akkurat som kvinner gjør.


Hvordan får jeg tilbake kjæresten min hvis jeg brøt hans hjerte - så jeg har fortalt dere noen av strategiene noen kvinner bruker å få sin ex-kjærester tilbake. Det er andre mange ting du kan gjøre avhengig av situasjonen. Hvis din ex kjæreste har alltid vært over deg, som en kontrollerende type person, vise ham du mener business ved snakker mindre, gjør deg selv sjeldne og gi ham utfordringer. Din ex kjæreste kan svare på utfordringene dine hvis du bruker disse strategiene med tillit og andre teknikker vil du lære der ute.Hvor for å bli din ex kjæreste tilbake er så enkelt som å handle deg selv og viser ham at du er over med pause opp og du har flyttet. Bor positiv vil produsere positive resultater.

1 comment:


  1. Jeg vil bare takke deg. Stavningen din har forandret livet mitt. Jeg var deprimert og var ikke helt sikker på at det ville fungere for meg. På toppen av det er jeg alltid motvillig til å kjøpe ting fra Internett. Men det tok bare en uke, akkurat som du sa! Nå er min bf tilbake med meg, akkurat som du annonserte. videresend dine opplysninger til Dr.Obodo på Mail: templeofanswer@hotmail.co.uk , eller whatsapp +2348155425481

    ReplyDelete