Tuesday, September 18, 2012

Hvordan komme Over blitt dumpet av noen du liker?

Har du bare brutt? Prøver du å finne ut hvordan å komme over blitt dumpet av noen du liker? Du kan tro at du er klar til å gå videre og komme over din kjærlighet, men sannheten er det ikke er til å være så lett å takle den.


Kjærlighet og hat er svært sterke følelser som ikke bare gå bort umiddelbart. Komme over blitt dumpet må både fysisk og følelsesmessig energi for deg å overleve smerte som følger med den. Under denne hjerteskjærende ganger, kan du begynne å føle at du er villig til å gjøre alt bare for å gjøre din ex vil du tilbake.


Befinner du deg kanskje resorting til fordekte triks og sinn spill bare for å få din ex tilbake. Du må imidlertid ikke mislykkes å forstå at høyre nå beslutningene dine er å være tåkete av dine følelser. Så må du ta forsiktig der du spør råd fra.


Så hvis du har vært scouring nettet for tips for å komme over tilværelse dumpet og deretter forsøke å filtrere ut saker gode fra de dårlige råd før du gjør vanskeligere for å løse. Jeg håper du forstår at komme over et sønderknust hjerte er ofte en langsom prosess.


Du kan føle veldig vondt spesielt når du har investert mye følelser i ditt forhold. Dype følelser som dette ikke bare gå bort på et blunk. Noen ganger kan du tror du er over forholdet etter et år eller så. Så du ved et uhell møte din ex kjæreste eller ex-kjæreste på noen skjebnebestemt plass. Så er du plutselig føler smerte og sorg vask straks tilbake.


Dette er sannsynligvis den beste tiden vil ønske for en "magiske" knapp. Presse rettferdig det, og du trenger ikke å føle noe lenger. Men det fungerer ikke sånn. Jo mer har du investert i relasjonen desto vanskeligere er det. Deretter finner du deg selv og spør igjen, "hvordan du får over noen du er glad?"


Populære tips opp på hvor å beskjeftige seg med å bli dumpet


Fjern alt rundt som vil minne deg på din ex spesielt hvis pausen opp er nytt. Dette er ganske mye hva alle gjør når du prøver å komme over noen så jeg antar, det er verdt et forsøk.


Du kan noen ganger føler trang til å gå til stedene din ex ofte går i håp om at du ved et uhell vil bump på dem. Ikke torturere deg selv og begå den samme feilen de fleste fyrene og gals gjør.


Gi deg selv litt stolte av, og sørg for at dine handlinger betyr ære til deg. Bygge opp et sterkt tegn som kan håndtere situasjonen. Tro meg du vil komme ut som en vinner enn et offer Hvis du gjør. Å være sterk vil få deg mer attraktive enn ser desperat og pleading. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, og uansett hva du gjør, det vil fortsatt vondt så klammeparentes selv.


Men vet du hva, jeg har noe å dele med deg, og jeg vet det vil hjelpe deg mye. Jeg vil dele med deg denne fire ord som ofte hjelpe meg overleve noe liv kaster på meg: "Dette skal passere". Dette er min "magic" ord. Vi kan ikke ha en knapp, men vi kan gjøre med dette.


Føl alt du føler akkurat nå. La smerten av din bryte opp vask i. Bli skadet. Så si høyt, "dette skal passere". Du gjøre deg klar over det faktum. Tro det eller ikke, vil du helbrede. Dette er den samme mantraen jeg brukte da jeg var en spørre, "Hvordan får jeg over blitt dumpet?"

2 comments:

  1. dumpet en gammel pule venn ganske stygg bare se bildene han var for gammel uansett, men han traff en annen på den siden en jeg ikke likte, hun har pierce ring i ræven å kommer fra island å er feit.

    men dumpet han som pulevenn før han fik sjangse til å finne en annen, fordi han glemte å s slå av team viewer,. jeg så alt han skrev til hun. det føltest enda mere digg ;-)

    ReplyDelete
  2. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete