Friday, September 21, 2012

Kjæresten min dumpet meg - plukke meg tilbake opp

Er dette du? "Jeg føler dør fordi kjæresten min dumpet meg!" Vel, det er ikke langt ifra, verden går til slutt, og det er mye du kan gjøre for å komme over ham. Selv om du føler deg som om du kommer til å dø, er det ikke vil skje. Du får over ham!


1. Det må noen harde arbeidet:


Ja, vil du dessverre måtte arbeide på den. Sant, du trenger hjelp fra venner, og du vil trenge litt tid. Selv om du er opprørt at "kjæresten min dumpet meg" betyr ikke at livet stopper, livet går videre. Være klar for det. Gripe livet med begge hendene! Han er ikke verdt pining over for resten av livet ditt. Det kan ikke stemning så på dette stadiet, men tro meg, kan du gjøre det.


2. Du vil ikke at et liv i wallowing i elendighet!


Husk at det ikke vil være lett å komme forbi ideen om at "kjæresten min dumpet meg", men det også er ikke skal være umulig. Du er den som er nødt til å plukke deg opp. Støv deg av, og gå videre. Alternativet er ikke et alternativ, betyr det at du vil bli sittende fast wallowing i din egen elendighet. Jeg er sikker på at det vil si ikke livet du ønsker! Nå har du å gjøre hva det tar for å få deg ut av det. Det tar arbeid å klatre tilbake ut av pit, men det er verdt det.


3. Be om hjelp:


Du er nødt til å be om hjelp, men vær ikke redd for å gjøre det! Vær forsiktig hvem du ber om hjelp skjønt. Vel kan meningen venner gjøre mye skade hvis de er ut av sin dybde. Hvis du er kampen med depresjon på grunn av dette, søker profesjonell hjelp, det er ingen skam i det! Du er ikke går sprø; depresjon er noe mange mennesker lider av. Ignorer de som kan dømme deg, de er ikke de som arbeider med en traumatisk breakup! Gjøre hva det tar for å slå den.


4. True venner og familie kan hjelpe:


Du kan ha venner og familie som kan hjelpe ut, mens du prøver å håndtere det faktum at "kjæresten min dumpet meg." Vil ikke dra fordel skjønt. Det er så lett å legge for mye på familie og venner. Hvis du ber om råd, følge den eller ikke be om det i det hele tatt.


Velg med omhu skjønt, som du ber om råd. Konstant whining om situasjonen, uten å ta råd gitt, vil gjøre dem nå et punkt der de skal bli lei av du. Vennene dine vil starte vurderer klipper du av. Familie vil flykte! Du vil ikke at skal skje. Så ta gode råd og hjelpe deg selv.


5. Begynne å se på situasjonen annerledes:


Du må endre måten du ser på situasjonen. Se på det fra en annen engel. Dette kan hjelpe deg å se at det ikke er slutten av verden. Få "utenfor" kroppen din, så å si, og ser det som om du er en annen person. Prøv og se hva det er at du har å tilby noen gode. Hva er dine beste egenskaper? Skriv dem ned, det er den beste måten å overbevise deg selv av dem. Realisere det du har mye å tilby. Ikke Legg deg. For at skal det være noen der ute som vil sette pris på dem. Vente på at denne personen skal komme sammen.


6. Bruk tiden til å forbedre deg selv:


Denne ventetiden er tiden du kan bruke til å forbedre deg selv. Jeg er sikker på at du har noe du alltid ønsket å gjøre. Finn noe du har lenge drømt om gjør, og kaste livet ditt i den. Nå er det tid til å forfølge ikke romantiske alt du alltid har lengtet etter å oppnå. Dette er "meg" tid for deg nå. Bruke det! Vil du gjøre deg bedre på noen måte, nå er tiden for å gjøre det. Finne en måte å bruke all denne negativ energi og slå den inn i noe positivt. Dette vil gjøre du føler deg bra om deg selv på nytt.


7. Hei til en helt ny, glad du!


Nå sluttresultatet av alt dette vil være en bedre og lykkeligere deg. Du har endret en svært dårlig situasjon til noe som er svært positivt. Du har funnet lykken igjen. Denne lykke vil trekke folk til deg og måten det vil også trekke én spesiell person til deg. At personen er der ute, du har bare å sørge for at du er klar for det. Dette er når du vil trekke den som gjør deg smile og gjør du føler at du tilhører.


OK, så nå du vil være i stand til å se tilbake på alt dette og ser det som en veldig bra ting som skjedde. Det vil gjøre du ser tilbake på denne mørk gang i livet ditt, når var du gråte fordi "kjæresten min dumpet meg", og ser det som begynnelsen av en helt ny du med det helt nytt liv som følger med. Si "kjæresten min dumpet meg" vil ikke lenger vondt!

No comments:

Post a Comment