Tuesday, September 11, 2012

Gift (med en Baby) og er fortsatt i kjærlighet med eksen min

Jeg falt i kjærlighet med min rette i mai 1997. Jeg gjorde ikke vet det på tiden. Vi møtte kort på en overnatting arbeid turen til landet, jeg var nesten 16, og han var nesten 20. Vi tilbrakte natt snakke hele natten, pouring våre sjeler ut til hverandre. Ingenting annet skjedde, selv om dette var i Europa, så selv om vi hadde kysset etc det ikke ville ha vært frowned på. Jeg tenkte på ham ofte med glede, selv om jeg ikke hadde kjenner ham i det hele tatt.


Min wild teenage år gått, jeg til slutt ble uteksaminert fra college i 2004, og var klar til å gjøre min debut som en forretningskvinne. Men mens du ser etter en jobb, jeg besluttet å arbeide igjen for restaurant der jeg hadde møtt "ham" noen 7 år før.


Jeg hadde jobbet der i 2 uker når en fremmed kom inn på kjøkkenet. Han var høy, mørke og kjekk, det gjorde mine knær svak og jeg hadde å puste sakte fra spenningen. Han var ikke søt på noen konvensjonell måte, hans briller ble holdt sammen med en liten bit av maskeringsmiddel båndet, men hans øyne hadde mest kroppspiercing stirrer jeg noensinne hadde sett. Han vendt mot meg og sa: "Jeg ser du tilbake arbeider her, Lulu." I vantro jeg lurte på hvordan denne fremmede visste meg. Det var ham! Det var virkelig ham! Han hadde vært på en tur ut av landet for den siste måneden og kom tilbake bare for å finne meg her! Seksuelle spenningen var unbearable, vi dro hjem sammen den første natten vi jobbet sammen, men prøvde å holde våre personlige saker fra forretningstid. Jeg var veldig umodne, spurte jeg ham ikke å fortelle noen vi ser hverandre, og spillene var på.


Grunnen jeg ikke ønsker noen å vite om oss var fordi jeg var så forelsket i ham. Jeg ønsker ikke å bli skadet, så jeg var utrolig kaldt mot ham. Sneaking rundt og coldness slått vårt forhold litt bitter, selv om vi ville spille katt og mus og glemme alt, låst inne min plass eller hans. Jeg hadde aldri elsket noen så mye, men jeg var så redd for å miste ham at jeg ikke kunne vise ham eller fortelle ham.


Det var en rekke en million-en-night-stands. Vi sluttet å jobbe sammen, men mini-flings fortsatte. Jeg ønsket at jeg hadde vært snillere i begynnelsen, jeg ønsket at jeg ikke hadde spurte ham om å holde oss en hemmelighet. Jeg ønsket at vi kunne være et vanlig par.


Han drakk mye, vi var fjernt selv når det er naken i seng sammen. Men noe trakk oss mot hverandre, jeg elsket ham og hatet ham på samme tid. Vi faktisk sa de dyrebare ordene til hverandre på en rekke anledninger når vi åpnet mot hverandre. Neste dag, magi var alltid borte, han ville ikke gjenta hva han hadde sagt, og heller ikke ville jeg. Etter to år med Stempelkompressorer emosjonelle misbruk, brøt jeg det av, frustrert av det faktum at jeg var følelsen som en hamster i et hjul, aldri noe sted.


Jeg visste det var over, jeg ikke kunne avfall som helst mer på ham. Men jeg fortsatt elsket ham, så mye at noe annet menneske ville gjøre. Enten jeg kunne leve livet viet til ham alltid, aldri gifter seg, wallowing i self-synd... eller jeg kunne gå videre. Jeg flyttet på, selv om jeg aldri stoppet elsker ham. Det hadde vært nesten 2 år siden våre break-up. Jeg møtte en mann som syntes så godt som noe, jeg var ikke forelsket, men ville være fint. Vi var gode venner, minst. Jeg føler meg litt skyldig drømmer om den andre fyren mens du er i seng med min mann, men jeg visste det var ikke min skyld, jeg virkelig ønsket at jeg var forelsket med min mann. Vi hadde en baby snart etter at vi var gift, en vakker, frisk-artet gutten til engel. Dessverre, det endret ingenting.


Når min mann bedro meg meget tidlig på i vårt ekteskap, var jeg en lettet over å ha en vei ut. Jeg hadde vært begynner å føle litt regretful for min beslutning om å bli gift mens du er i kjærlighet med noen andre.


Mens du surfer på Internett, kom jeg over et program som hadde en overskrift, "Er du fortsatt forelsket i din Ex?" Vanligvis jeg ignorere ting sånn, men jeg måtte se hva det var siden jeg kunne forholde seg til den. Det var en eBok med en 60 dagers pengene-tilbake-garanti. Vet jeg hadde ingenting å tape, jeg kjøpte den og var svært overrasket. Bare 16 dager senere "han" var på en dato med meg! Wow, når jeg tenker på alt vi har vært gjennom de siste 12 årene, er det galskap. I 3 år vi var fra hverandre, han sluttet å drikke og avsluttet sin grad mens jeg fikk gift og hadde en baby! Men vi er mer i kjærlighet enn vi noen gang har vært, og denne gangen, vi gir det en reell gå. Jeg kan ikke takke dette programmet nok og jeg angre ikke noe.

No comments:

Post a Comment