Wednesday, January 16, 2013

Bor venner med eks-kjæresten når du fortsatt elsker henne

Hun dumpet du, men du er fortsatt forelsket med henne. Så hva er neste? Har du gå bort og prøve å gå videre, eller jobber du mot å få din exgirlfriend tilbake? Enten en av de to valgene er greit, men det én tingen du bare ikke kan gjøre: bli venner med din ex. Ikke bare fungerer exgirlfriend vennskap aldri, men også ødelegger noen sjanse du kan ha for noen få tilbake sammen igjen.


"Jeg tror vi bør bryte opp, men jeg ønsker å bo venner..."


Det hørtes så enkelt og lett når hun sier det. Og selvfølgelig, du avtalt umiddelbart. Bor venner med din ex kjæreste gjør at du kan fremdeles snakke med henne, e-post henne, tekst-beskjed og selv henge ut sammen fra tid til annen. I stedet for å miste henne helt, mister du bare de romantiske aspektene av forholdet. Du var venner først, ikke sant? Så hvorfor kan ikke du fortsatt er venner selv etter at du bryter?


Vennskap etter å ha brutt er ganske enkelt umulig. Når du er fortsatt i kjærlighet med din exgirlfriend, setter vennskap deg i noen svært vanskelig situasjoner. Må du se etter tegn på at din ex fortsatt elsker og bryr seg om deg, men du vil bli veier dem mot hennes bare prøver å være hyggelig. I sin tur, skal hun føler seg ubekvemme rundt deg, fordi hun vet at du fortsatt har bestemt følelser. Herfra er det mye av late. Du vil late som å være slik en stor kompis som er virkelig glad for hennes suksess i livet, men i virkeligheten du blir sjalu at hennes liv ikke lenger inkluderer du i den. Hun vil late å bry seg om din egen situasjon, men hun vil måle hvert trekk og holde deg på armlengdes avstand. Din ex kjæreste vil også skjule visse ting fra deg hvis hun registrerer de vil opprørt du - noe sanne venner aldri må gjøre.


Hva vil skje når din ex begynner å se en ny fyr? Kan du virkelig være glad for henne, eller vil du føler at noen slo du i magen? I en ren pause, vil du aldri trenger å være vitne til de tingene. Men i å bo venner med din ex kjæreste når du fortsatt elsker henne, får du en orkesterplass til hennes nye sosiale liv. Du vil føle deg misunnelig av every little thing hun gjør uten deg, og når hun begynner å se en ny kjæreste vil det føles som om ditt hjerte blir dratt ut over igjen.


Istedet for prøver å svindle deg tilbake i hennes hjerte gjennom et dekke av vennskap, hvorfor ikke prøve mer legitimt måter å få din ex kjæreste tilbake? Hvis du ønsker å date henne igjen, finnes det metoder og teknikker for å trekke ut hennes mer romantiske følelser og følelser for deg. Lære disse metodene kan bidra til å sette deg på veien til å skape en alle nye forhold med din ex, i stedet for later til å være hennes venn. Bare ved å være ærlig med deg selv kan du begynne å arbeide mot en avstemming... inntil da, vil du skal presse deg dypere og dypere inn i sonen venn: et sted som er svært vanskelig å klatre deg ut av.

5 comments:


  1. Jeg vil bare takke deg. Stavningen din har forandret livet mitt. Jeg var deprimert og var ikke helt sikker på at det ville fungere for meg. På toppen av det er jeg alltid motvillig til å kjøpe ting fra Internett. Men det tok bare en uke, akkurat som du sa! Nå er min bf tilbake med meg, akkurat som du annonserte. videresend dine opplysninger til Dr.Obodo på Mail: templeofanswer@hotmail.co.uk , eller whatsapp +2348155425481

    ReplyDelete
  2. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete
  3. Merk følgende:

    Jeg heter Maya, jeg er fra Berlin, jeg vil sende en viktig informasjon til alle som leser dette nå, pass deg for falske stavekastere, jeg har søkt etter hjelp i over 7 år, ingen var i stand til å hjelpe meg. Mannen min forlot meg og gikk bort med en annen kvinne, jeg var alene i 7 år, for noen dager siden mente jeg et vitnesbyrd om en annen dame her på internett som snakket om Dr. Ogundele, hun sa at denne mannen er en stavekontroll, så jeg hadde for å ta mot og jeg kontakter DR Ogundele for å få hjelp, og han var så snill at han svarte meg med en gang, og jeg forklarte problemene mine for ham, og han sa til meg ikke å bekymre meg, han sa at han vil bringe mannen min tilbake for meg innen 24 timer , jeg ble overrasket og ventet på å se, etter alt, må jeg informere alle om at det skjedde som et mirakel min mann ringte meg og ba om at jeg skulle tilgi ham ... Umiddelbart tilgir jeg ham, og jeg sa til Dr Ogundele at jeg var med hans navn her på Internett og på radiostasjonene, så det er grunnen til at jeg gjør alt dette nå, så hvis noen av dere trenger hjelp til ditt forhold, ekteskap eller noen form for menneskelige problemer, kontakt ham for løsning. Jeg kan forsikre deg med livet mitt om at denne mannen Dr Ogundele er ekte og mektig. Kontakt ham med: E-post: ***ogundeletempleofsolution@gmail.com*** WhatsApp og Viber Chat: ** +27638836445 **

    ReplyDelete
  4. Lagre forholdet ditt, og har dem blitt håpløst forelsket i deg igjen. Kast en kjærlighetsformulering for å gjenerobre hjertet deres - Prøv det, det er absolutt verdt det! Klienter i 95 land. Sikker online bestilling. I virksomhet siden 1980. Money Back Garanti.
    Pengesprell - (whatsapp +2348155 425481
      Templeofanswer@hotmail.co.uk)

    ReplyDelete
  5. Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
    1 ELSKER STAV
    2 VINN TILBAKE EX
    3 KVINNEFRUKT
    4 STAVEKOMMONSJON
    5 BESKYTTELSE
    STAV 6 STAV FORRETNING
    7 STAV GOD JOBB
    8 LOTTERI STAV og STAV SAK

    ReplyDelete