Sunday, January 13, 2013

Ni gode ting om å miste ditt livs kjærlighet

Separasjon kan være vanskelig, og i tider som dette, jeg vet jeg kunne ha ønsket noen sier fin ting, og gir meg positive instruksjoner. Jeg må si de fleste av artiklene mine er skrevet fra perspektivet til personen som blir igjen og kanskje ikke er egnet for personen forlater. Men Les videre selv om du er personen som forlater, jeg ville ikke kaste bort en time uten å skrive noe nyttig. Dette kan være en god e-post til å sende en venn som går gjennom denne vanskelige tiden. Nå la oss komme til de ni gode tingene.


Først: minst du hadde en kjærlighet.


Hvis du har mistet din livs kjærlighet har i det minste du hatt en! Noen mennesker er så stygg eller har så mange ulemper at de aldri gifte. Jeg vet hvorfor noen flotte damene i trettiårene som har aldri vært gift. Hvis du har hatt en kjærlighet til livet ditt godt kan du være glad om det!


Andre: minst du vet hva å elske er.


Sex sex sex. Hele verden ønsker å snakke sex sex sex. Det er alt om hvor god du er i senga, hvordan passer og garvet og velstående du er. Og visste du, det handler om sex. Når det var et forbudte fag ved middagsbordet, er nå det ofte snakket om på middagsbordet.


Mange mennesker er i relasjoner som er bare sex. De er i begjær. Hvis du klikket seg gjennom for å lese dette, du hadde samtidig en kjærlighet til livet ditt, og så du definitivt har rodd kjærlighet og det er noe du kan huske.


Tredje: minst du kan falle i kjærlighet.


Noen mennesker kan aldri finne en person som de kan elske. Og du har allerede funnet en person du har elsket. Det må være en god ting. Enda bedre er at du bør be for dem og romantikk dem og se om du kan vinne dem tilbake.


Fjerde: du vet hva det er som skal holdes tett i seng.


Ikke å være skitne, men noen av de beste tidene som jeg hadde i sengen med min tidligere kone bare holdt henne nær som hun lyser opp en røyk etter at vi hadde gjort elsker. Det er en fin ting å være naken i sengen med din kone eller mann og være varme på en kald kveld. Jesus er en stor partner, men han ofte kommer ikke til sengs og holde deg varm som en partner. Noen mennesker har aldri følt at nær kontakt og for å holde hverandre.


Det femte og viktigste: å miste din partner er som hvordan Jesus mener om å miste folk til helvete.


Jesus var ofte spurt om han skulle gifte seg på jorden. Han har aldri gjorde som han sa at hans brud skulle være folk som hadde sin tro på ham, løfte om deres liv til ham og adlyde ham som de ville en mann.


Mange single kvinner i Israel ville ha elsket å gifte seg med Jesus, ikke én av dem gjorde. Men han døde på et kors for å betale for syndene til hele verden, og han fortsatt har armene ut beckoning deg for en omfavnelse.


Å miste kjærligheten til livet ditt er akkurat som ham å miste din beste venn til helvete en dag hvis de ikke vet Jesus personlig. Hvis du kjenner smerten av tapet av en kjær, vet du tårer i Jesu øyne når han ropte. "Far tilgi dem, de vet ikke hva de gjør."


Er du tapt? Har du kommet til dette punktet i livet uten et personlig forhold til Jesus Kristus? Jeg ønsker å få alvorlige med deg før vi kommer til den siste fire poeng.


Hvorfor ikke vurdere disse skriftene i noen nye testamente av Bibelen. Lese skriften ut høyt, og skrive ned dine svar på en pute! Skrive ut denne artikkelen og ta deg tid til å lese skriften høyt for deg selv. Det er som du tar en test her på engelsk, og selv om du ikke vet Bibelen du kan svare på spørsmål. Du kan vise en kristen venn svarene i fremtiden, eller du kan sende dem til meg i en e-post. Ok nå få klar. Lest høyt, og deretter svare på spørsmål.


Romerne 3: 23


23 for alle har syndet og faller kort av herlighet av Gud,
Så hva betyr dette verset si deg?
Romerne 6: 23
23 For syndens lønn er døden, men Guds nådegave er evig liv i Kristus Jesus, vår Herre.
Så hva betyr dette verset si deg?
John 3: 3


3 I svaret erklært Jesus, "jeg fortelle deg sannheten, ingen kan se Guds rike med mindre han er født på ny
Hvorfor kom Jesus til å dø?
John 14: 6


6 Jesus svarte: "jeg er veien og sannheten og livet. Ingen kommer til Faderen gjennom meg.
Hva betyr dette si til deg?


Romerne 10: 9-11


9That hvis du bekjenner med munnen, "Jesus er Herren,", og tror i ditt hjerte at Gud oppreiste ham fra døde, du vil bli lagret. 10For det er med ditt hjerte at du tror og er berettiget, og det er med munnen som du bekjenner og lagres. 11As Skriften sier, "Alle som tror pσ ham vil ikke bli gjort til skamme."


Hva betyr dette si til deg?


2 Kor 5: 15
15 Og han døde for alle, at de som bor ikke lenger skal leve for seg selv, men for ham som døde for dem, og vokste opp igjen.


Hva betyr dette si til deg?


Åpenbaring 3: 20
20Here jeg er! Jeg står ved døren og banke. Hvis noen hører stemmen min, og åpner døren, vil jeg komme inn og spise med ham, og han med meg.


Hva betyr dette si til deg?


Ta deg tid til å skrive denne artikkelen ut og svare på spørsmål. Er du klar til å invitere Jesus inn i ditt hjerte? Du har mistet en kjær og du ønsker de var med deg og alt var i orden, og ting kan være så godt som når du var gift. Jesus kan helbrede et knust hjerte, men først av alt han ønsker å komme inn i ditt hjerte. Vil ikke du invitere ham i?


Kjenner du en gjenfødt kristen som ber for deg? Selvfølgelig gjør du. Hvis du ikke er en kristen, og disse skriftene har vist deg et behov i ditt liv for Jesus hvorfor ikke du ringe din venn og be dem hvordan å gi liv til Jesus? De ville være mer så glad for å be for deg.


Hvis du vil be nå og ta imot Jesus og inviterer ham inn i livet ditt kan du be denne bønnen fra ditt hjerte.


"Himmelske Fader, jeg har syndet mot deg. Jeg vil tilgivelse for alle mine synder. Jeg tror at Jesus døde på korset for meg og sto opp igjen. Far, jeg gi deg mitt liv å gjøre med som du ønsker. Jeg vil Jesus Kristus for å komme inn i livet mitt og inn i mitt hjerte. Dette jeg spør i Jesu navn. Amen."
Hvis du ikke har fått en venn som ber for deg, kan du skrive til meg på min e-postadresse på webområdet. Selv om du har en venn som du har bedt med kan du skrive.


Hvis du er en kristen, en god bok hvor jeg fikk disse skriftene fra er "Aksje Jesus uten frykt", av William Fay. ISBN 080541839-3. William har delt evangeliets budskap med 25.000 mennesker en til en i kaffebarer og flyplasser og over alt. Det er den beste boken du kan lese og sette ut i praksis.


Sjette: du vet virkelig nå at du er verdig til kjærlighet.


Hvis du ikke har hatt en signifikant sammenheng kan du aldri være sikker på at du er verdig på romantisk kjærlighet. Å miste ditt livs kjærlighet betyr at du hadde kjærlighet i livet ditt, og du er verdig. Hvis du er verdig en gang du kan være verdig dobbelt Hei? Jeg personlig tror ikke på andre ekteskap for født på ny kristne og jeg dele det i ti skriftene du bør vurdere før skilsmisse del én og to.


Syvende: du har mye til felles med opptil femti prosent av voksne som har hatt relasjoner.


Nesten mer ekteskap mislykkes enn de som gjør en slipp på det. Det gir deg så mye til felles med et stort segment av markedet. Snart kan nok du helbrede og bli med en datingside på Internett. (Jeg lurer på hvis du ler eller tar meg på alvor? Jeg har hatt tre frierbrev fra Internett-områder, LOL)


Åttende: du har hatt en person som er nær du fortelle deg ærlig alle feil.


Foreldre så ofte ikke hjelpe oss jern ut alle våre feil. Noen av dem de er klar over og de nevne ikke engang dem. Men hvis du har mistet noen at du elsker du kan være sikker på at de har fortalt deg. Og hvis de ikke har, ta dem ut til middag og spørre dem om de kunne ta deg tid til å skrive en liste over alle feil, og du vil rope dem middag i retur.


Du kan være sikker på at hvis du gjør det riktig med høyre, holdning, en middag med din fremmedgjorte ektefelle hvor du skal ikke komme i forsvarsposisjon men ærlig vil ta en båndopptaker og la dem fortelle deg alle dine feil, og hvorfor de har forlatt du eller de ikke kan gå med ekteskapet vil være svært gunstig for dere begge.


Den niende du kan lære av dine feil.


Bedre å trinn åtte og bli kjent din feil, og deretter bruke din sammenbrudd til å arbeide på indre healing for å løse dine feil, enn å prøve og legge alle skylden på din ektefelle og ikke få og bli bedre.
OK la meg gi dere med en bønn.


Kjære far,


Velsigne denne personen. Føre dem til rådgivere som kan helbrede sin smerte og lede dem inn i god og sunn livgivende relasjoner. Gi dem mot til å møte sin tidligere partner og ta en båndopptaker og lytte til sannheten og justere deres liv. Herre jeg ber om at du helbrede brutte ekteskap, og du hjelpe folk søke kloke råd og å alltid reparere en ødelagt ekteskap med støtte og rådgiving heller deretter kaste den bort. Jeg ber om at du vil se denne meldingen sette på web-sider og sendt til folk som går gjennom skilsmisse og at mange mennesker kan passere denne beskjed opp på hver person de vet kan være til nytte.


Jeg spør i Jesu navn,


Amen.

1 comment:

  1. Lagre forholdet ditt, og har dem blitt håpløst forelsket i deg igjen. Kast en kjærlighetsformulering for å gjenerobre hjertet deres - Prøv det, det er absolutt verdt det! Klienter i 95 land. Sikker online bestilling. I virksomhet siden 1980. Money Back Garanti.
    Pengesprell - (whatsapp +2348155 425481
      Templeofanswer@hotmail.co.uk)

    ReplyDelete