Monday, January 21, 2013

Hva bør jeg gjøre for å få min Ex tilbake - 4 enkel skritt å få din Ex tilbake

Bryte opp er en av de mest smertefulle følelsene i verden å gå gjennom. Jeg vært der og det gjør vondt som faen å miste noen du elsker. Umiddelbart etter bruddet forteller du deg selv at det er ingen big deal, og du vil komme over dem på et blunk. Dessverre, tiden synes å være din fiende under en breakup. Du bruker tid på å tenke om personen som brøt opp med deg, og du har disse følelser av depresjon, tristhet og loneness. Du begynner å spørre deg selv spørsmålet: Hva bør jeg gjøre for å få min ex tilbake?


Internett er fylt med nettsteder, ebøker, fora og blogger som kan hjelpe deg å svare på spørsmålet, hva bør jeg gjøre for å få min ex tilbake? Etter du bruddet med noen du tenke ikke klart, og du må få fokusert. Du trenger å slappe av og bruke litt sunn fornuft for å finne ut en måte å svare på spørsmål om "hva skal jeg gjøre for å få min ex tilbake".


For mange ganger en person som mistet en kjærlighet tilbringer mesteparten av sin fritid tenkning bare om hva de mistet og ikke om hvordan å få sin ex tilbake. Du kan ikke konsentrere seg om hva skje; du må i stedet konsentrere seg om hva som kan skje i fremtiden.


Trinn 1


Nøkkelen er ikke å bli opptatt med det siste og jeg lurer på "hva skal jeg gjøre for å få min ex tilbake?" Finne en måte å ikke bare få din ex tilbake, men holde dem for godt denne gangen.


Trinn 2


Du ønsker ikke å begynne å spille hodet spill med din ex. Mange mennesker etter å ha brutt med noen piske opp med barnslig pranks og uhøflig kommentarer. Dette er ikke nyttig når du prøver å finne ut måter å få din ex tilbake. Denne typen atferd presser bare din ex fra deg enda mer.


Trinn 3


Også, ikke spille spillet der du utgir seg å date noen andre, og du ringe din ex å la dem vite at du fikk noen andre. Når du ikke har noen i virkeligheten. Dette er ikke nyttig når du prøver å få din ex tilbake. Dette trikset kan virkelig slå tilbake på deg, og du kan miste din ex for godt.


Trinn 4


Du leve livet ditt, og la din ex se at livet går videre i en normal måte. Bare spille det avkjøle og prøve å holde følelsene i sjakk, spesielt når du er rundt ex. Sørg for at din ex ser at selv om du har brutt opp, du vet hvordan du plukker deg opp og komme videre med livet ditt uten dem.
Du må også ta denne tid til å ha en lang samtale med personen i speilet. Ta en titt på hva var noen av grunnene du ex forlot deg eller brøt opp med deg i første omgang. Du trenger å konsentrere seg om de problemene og finne måter å korrigere tingene som må korrigere. Du ønsker ikke å helt endre som du er, men på samme tid ser på deg selv som andre se deg.


"Hva skal jeg gjøre for å få min ex tilbake?" Være på din beste atferd og gjøre din ex husker hva trakk dem til deg i første omgang. De vil huske gode poeng og vil savne dem. Deretter vil du ha en bedre sjanse for å kunne komme tilbake sammen med din ex.


Disse var bare noen få tips om måter å få din Ex tilbake. De er de første stegene jeg fulgte da jeg mistet mitt livs kjærlighet. Og ærlig dette er ikke min originale ideer. Jeg snudde til T 'Dub' Jackson når jeg hadde ingen anelse om hvordan du får min ekte kjærlighet tilbake.


T 'Dub' forfattet en enkel, jordnær trinnvis plan kalt "The Magic av å gjøre opp". Og du vet den arbeidet like trolldommen for oss. Nå er vi mer forelsket enn noensinne.

No comments:

Post a Comment