Friday, January 25, 2013

Komme tilbake med din Ex åpning beveger seg

I å prøve å komme tilbake sammen med en ex kjæreste eller venninne, de fleste folk flytter for fort. De konsentrere seg utelukkende på sluttresultatet: å sette sine ex tilbake i armene igjen. I stedet for å se banen som vil føre dem tilbake til sine eks-hjertet, se de bare målet. Og i å nå for dette målet, de falle ofte flatt.


Hvis du har allerede prøvd å vinne tilbake en ex, vet du sikkert en god del av feil. Kan være vanskelig å få noen til å både ønsker og trenger du igjen etter at de har dumpet du. Kanskje din ex har ikke viste de minste tegnene på interesse i du igjen, eller kanskje de har begynt å gå videre uten deg. Men uansett hva situasjon du er for tiden involvert i, vet du at å få tilbake med din ex er alltid mulig... Hvis du er villig til å lære akkurat hva du skal gjøre, og når man skal gjøre det.


Åpning beveger seg å få din Ex tilbake


Svært ofte det samme spørsmålet blir spurt: "Hva min åpning flytte for å få min ex skal ta meg hjem?" Hovedproblemet her ligger med at en lite ord, "ta". I all ærlighet, ikke bør du prøver å få din ex til å ta deg tilbake. Du skal jobbe med å få henne til å ønske deg tilbake.


Når din exgirlfriend eller exboyfriend følelsesmessig ønsker og trenger deg igjen, er ditt forhold til å komme tilbake sammen automatisk. Når du oppretter et scenario der din ex kommer gjerne tilbake til deg, vare resten bare tar på seg selv. Altfor ofte menn og kvinner skal konsentrere seg om å jage etter deres ex, lurer på hva ting de kan gjøre som liksom snu dem rundt. Men å få din ex å endre hans eller hennes sinn er ikke nødvendigvis om hva du kan gjøre for dem, men om hva du kan gjøre for deg selv som vil gjøre dem se deg i et annet lys. Å komme tilbake med din ex vil ikke skje før det er plutselig behov i at persons liv for deg... og dette ikke er til å skje hvis alt du gjør er jage dem med kort, blomster, elsker notater og bland CDS


Ting du kan gjøre for å snu din Ex rundt Fast


Mens ingen bruddet kan repareres over natten, er det definitivt ting du kan gjøre for å akselerere prosessen med å komme tilbake sammen med det ettall du elske. Dette steg for steg liste over handlinger du bør ta starter umiddelbart etter bruddet, og fortsetter videre til punkt hvor din ex begynner endrer selve måten de se deg igjen. Ved å endre din ex oppfatningen av hvem du er, han eller hun kommer kjører tilbake til deg... i stedet for deg å be vedkommende til å "ta" du tilbake.


Noen av de bedre alternativene du har tilgjengelig etter en pause opp å arbeide innvendig på deg selv for en stund. Ikke bare gjør dette ta tankene bort fra det faktum at du er alene, men det hjelper også trene noen av frustrasjon og håpløshet mange mennesker føler etter blir avvist. Trening er en flott måte å arbeide gjennom å miste en kjæreste eller en venninne. Bli med et treningsstudio, ta noen klasser, møte nye mennesker og bli aktiv igjen. Hvis du kan se ut bedre enn du gjorde når du ble dating, neste gang din ex ser du de skal være positivt overrasket av den nye du.


Utover fysiske er det psykiske aspekter av din personlighet som kan forbedres også. Bli en mer glad, kan positiv person øke nivået av gravitasjonskraften mellom deg og medlemmer av det motsatte kjønnet. Å komme tilbake med din ex krever at han eller hun ønsker du igjen, og dette er en flott måte å utvikle en personlighet som driver folk i.

2 comments:

  1. Mitt navn er mary michael, fra Berlin, jeg har gått gjennom sivilproblem siden sist jeg fødte mitt andre barn Felix, mannen min var så kjærlig og omsorgsfull fra starten, men plutselig endrer han sin holdning til meg og barna våre sover han utenfor og noen ganger kommer hjem sent på kvelden og hans kjole lukter damens parfyme. Vi vil krangle hele natten og likevel fortsetter han å ta meg for gitt. og for sent stopper han med å komme hjem og sove ute med en annen kvinne. Jeg klager på en blogg som dette på internett, og en venn introduserte en urteforsker fra Afrika som heter Dr.igbinovia til meg med sin epost adderse, jeg tror aldri det vil fungere fordi han blir så langt fra der jeg bor her i La Rochelle, men alt håp var tapt, så jeg kontaktet ham og han fortalte meg at han vil komme tilbake til meg at en annen kvinne allerede har stavet på ham for å ta ham bort fra meg. Jeg var så overraskende, og jeg fortalte ham,
    Jeg vil gjøre alt for å få mannen min tilbake, og han ga meg en liste over åndelige ting for å få stavningen. Jeg kjøpte varene og send til Dr.igbinovia, han kastet Kjærlighet, kom tilbake. Neste dag kommer mannen min hjem og beklager meg, jeg var som godt, kan vi se hva i morgen holder. akkurat som Dr.igbinovia sa det veldig tidlig på morgenen banket mannen min på døren, jeg var så bekymret som banket på døren så tidlig og så det var mannen min, jeg var så sug jeg må bak døren mot ham, men han begynner å gråte fra utsiden og tigger meg om tilgivelse. Det var som en drøm som gikk i oppfyllelse. jeg var forvirret, jeg sa at det var ok kom inn og han beklager meg, og frem til nå er han fremdeles her med meg kjærlig og omsorgsfull mer enn noen gang før. Jeg vil bare dele denne lille opplevelsen i tilfelle noen passerer gjennom denne typen rot i hans / hennes forhold, vennligst kontakt dr.doctorigbinovia nå. det er ingen tid til å kaste bort på nettet bare bare beskjed ham for å hjelpe deg på hans personlige e-post: doctorigbinovia93@gmail.com du trenger ikke å gjøre noe bare tro og stole på ham han vil gjøre underverker for deg. og du vil være glad for alltid

    ReplyDelete
  2. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete