Monday, January 7, 2013

på grunn av deg

Jeg har ikke vært borte fra TV, bortsett fra å gå til kjøleskapet, i en uke. Jeg har vært å ignorere mine telefonsamtaler. Bare fordi jeg ikke har vært utenfor, betyr ikke at jeg ikke vet hva folk sier. De tror jeg har mistet den. Jeg tror de er rett. Jeg gå aldri til sengs, og selv om jeg sover på sofaen, jeg gjøre det til tre eller fire i etter middag. Hvorfor må jeg handle som dette, spør du?


følg meg. Jeg vil ta deg med på en tur tilbake i tid. Om en måned siden, på en tilsynelatende normalt dag var jeg på arbeid håndtere snobbene som kommer i å bli ventet på som de er konger. Alt gikk bra. Jeg ble plukket opp tips som gjennomsnitt førti prosent, og jeg hadde ikke sølte noe ennå. Lite visste jeg at jeg var blir anklaget for å stjele fra kassaapparater når mine sjefer ikke var i nærheten. Jerry, min trener og den eneste personen jeg hadde kommet til å stole på jobb, hadde skjult nøklene til registeret i skapet mitt. Da han gjorde det ærlige tingen og tipset sjefen min om deres plassering.


Sjefen min venda ut. Han sparket meg og det var begynnelsen på en lang, lang dag. På vei hjem, nei, på vei til bilen min jeg la merke til var det mangler noe. Ved nærmere ettersyn oppdaget jeg at de manglende element i bilen min var hjulene. Jeg ringte tauing selskapet, og gikk hjem, på foten. Det tok meg en og en halv time å komme hjem og jeg fremdeles fikk hjem tidlig. Dette har bare gjort min dag verre. Det var to biler i stasjonen måte. En var min kones, den andre burde ha vært min. Men visste jeg det ikke var. Mysterium bilen inne meg kjøre hadde veien hjul.


Som jeg går opp den oppkjørselen tenkningen bare av hva ville jeg finne inne, jeg hadde en merkelig følelse av fortrolighet. Jeg innlegge meg nøkkel døren bare å finne ut at det var allerede ulåst. Jeg hørt skrikene og dunk lyden kommer fra andre etasje, rett om hvor soverommet mitt er. Jeg skjønte det var bilen min advokater i oppkjørselen. Jeg tok av Sprint opp trappen. Jeg kom til døren, og svingte det åpen. Akkurat som jeg mistenkte, hadde min kone og barna forlatt meg. De hadde en pute slåss uten meg.


Min enormt blåst ut av andelen episoden er hvordan jeg såret deg hvor jeg er i dag. Vi skilte, og hun tok barna. Hun fikk også vår bil, men da de fanget fyren som stjal hjulene på den skjebnesvangre dagen, fikk jeg å holde hjulene. Heldigvis ønsket hun ikke huset etter at vi fant ut vi hadde termitter, så jeg fikk det også. Alt dette fikk meg til å bli ubrukelig, og uflidd. Moralen i historien er "få et kontor med utsikt over gaten, eller planlegger å ende opp som meg."

No comments:

Post a Comment