Thursday, May 17, 2012

Enkel og grei trinnene for å hjelpe deg å få din Ex-rygg

Hvis du har brutt med noen du virkelig elsker, og du føler at du ønsker å komme tilbake sammen med dem, da skal du ikke å gjøre noen alvorlige sjel søker, være ærlig med deg selv og deretter satt sammen en trinnvis plan som vil hjelpe deg å få din ex tilbake. Her er noen av de viktige tingene du må tenke på.


Ville komme tilbake sammen med din Ex ha rett til deres?


Det er virkelig det første store spørsmålet til spør deg selv. Bare fordi du er på scenen i breakup der alle du kan tenke på er å få tilbake sammen, betyr det ikke at du bør.


Det er innholdet i pause-ups at når noen du er glad i blader, du går glipp av dem, og det vil alltid være en periode av klagemålet. Så alvorlig og ærlig, spør deg selv om dette er hva du går i øyeblikket. Hvis det er, bekymre deg ikke, godta bare at det vil ta deg litt tid til å komme gjennom dette stadiet, men du vil komme.


Nå hvis du er sikker på at det er mer enn det, så kanskje få din ex tilbake er veien videre.


Du skal tilbringe litt tid


Selv etter at du har bestemt at veien videre for deg er å få din ex tilbake, du fortsatt trenger å tilbringe litt tid. Hvis du er på stadium av breakup hvor du er fortsatt svært emosjonelle, og du finner det vanskelig å fokusere på noe mer enn ditt siste forhold, så du trenger litt plass mellom deg og din ex.


Du vil stå en langt bedre sjanse til å gjøre opp med din ex Hvis du har tatt deg tid til å få hodet sammen og komme til vilkårene med hele breakup.


Også, hvis din ex har gikk ut på du/the forholdet deretter de har klart vist at de trenger litt tid alene. Så under din tid ut, gjør ikke kontakt med din ex i det hele tatt. Det betyr at ingen telefonsamtaler, ingen prøver å se dem eller texting dem. Det er ikke til å være lett, men hvis du ønsker å få din ex sikkerhetskopiere den er den eneste måten.


Hva forårsaket pause opp?


Ta litt tid å finne ut hva som gikk galt under relasjonen. Hva forårsaket breakup? Du gjør en feil, eller din ex gjør en feil? Sjansene er det var feil på begge sider, det er sjelden en person alene ansvarlig for brytes ned i en relasjon. Så finne din egen feil og eier dem.


Når tid kommer til å se din ex, vil du vise din ex at du har forstått deres bekymringer, og du har tatt de nødvendige skritt for å fastsette din del av problemet. Hvis du trenger å gå og snakke med en rådgiver, må du ta det skrittet og ta det skrittet villig. Hvis du er alvorlig ønsker å komme tilbake sammen med din ex, har du å gjøre hva det tar.


Gå ut og være selskapelig


Når du tar din tid ut, er det bare vekk fra din ex. Det verste du kan gjøre er å isolere deg fra din venner og familie og verden for øvrig. Få ut og om, og koble på nytt med vennene dine. Få nye venner, kanskje enda noen tilfeldig dating er selv en god idé.


Målet ditt er å få din selvtillit skyting på alle sylindere slik at når tid kommer deg å få din ex tilbake, du er følelsesmessig lykkeligere og mye sikrere.


Å få ut også stopper deg fretting og besatt om din ex!


Så, vurdere alt dette og komme til dine avgjørelser rasjonelt og rolig og jeg er sikker på at du vil få din ex tilbake.

2 comments:

  1. Min endeløse ros går til denne dybe charmer, der er værd at efterligne. Tak doktor. Hej gutter, jeg hedder Donna 38. Jeg bor i San Francisco-bugten i Californien. Mit følelsesmæssige liv tog en stor drejning og er blevet velsignet, siden jeg blev henvist til ham af en familieven, der blev søster, smerten var så uudholdelig, det traumatiserede mig, fordi jeg havde smerter, havde urolige nætter, der næsten gjorde mig elendig for omkring et år før mit møde med Dr. Egwali, der hjalp med at genoplive det, jeg troede var væk. Tro i første omgang var jeg også i vantro på grund af mine forskellige møder med en række spellcastere og hjemmesider, alt sammen på vej til at bringe min yndige mand tilbage til mig, jeg har altid været stærk og vidste, at der måtte være et pålideligt sted at hjælpe mit eget ægteskabelige traume for det bragte faktisk så meget kaos. Kathy fandt Dr. Egwalis artikel og gav mig den, jeg kontaktede ham og forklarede, hvad jeg gik igennem, han sagde, at han var nødt til at udføre visse ritualer, hvoraf alle de nødvendige procedurer blev fulgt, lige siden disse ritualer blev gjort, har vores liv været så farverig, han har siden været min ideelle mand og kærlige over for mig og vores børn .. Tak igen læge, du kan slutte dig til ham på et hvilket som helst af disse medier og være en lykkelig sjæl, da jeg håber at finde held!

    Viber / WhatsApp: +2348122948392
    E-mail: dregwalispellbinder@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Til alle, der læser dette, skal du have tro og et højt niveau af positivitet, fordi der er større kræfter på arbejde, end du nogensinde kan forestille dig. Det vil blive bedre, når du tror og handler på det, og derefter vil hver af dine situationer gradvist transformere til det bedre. Jeg fik tingene restaureret med min ægtefælle efter et møde med DR EGWALI. Min forening blev ødelagt af uovervindelige kræfter, der ikke vidste, at mit ægteskab var hovedmålet, vi havde vedvarende problemer uden at løse dem, men tingene kom sig efter DR EGWALIs ankomst, fordi vi er glade og lever i fred, uden tvivl vil jeg stærkt anbefale at dem, der har brug for det, virker godt, det er virkelig troværdigt for alle problemer, du støder på, uanset om det er kærlighed, beskyttelse, penge eller psykiske kræfter. DR EGWALI er den ægte vare. Send ham en e -mail på Dregwalispellbinder@gmail.com eller på Viber / WhatsApp +2348122948392

    ReplyDelete