Saturday, May 19, 2012

Opplever bryte opp

Har du noen gang erfaring med å bryte opp som var nyttig for deg, for å se at din beslutning av det ene å forlate hjelp både av du finne den rette personen eller gjorde det å skape en følelse av blir sittende fast og du ikke vet hvordan du flytter.


Å komme ut av skylden


I begynnelsen kan du finne deg selv gjør mye blaming du vil kanskje ikke, og du kan likevel gjøre så for å rettferdiggjøre hvorfor det ikke fungerte.


Det kan også hende følelser fortsatt for personen i øyeblikket for blaming.


Å starte helbredende er å komme ut av den blaming selv om den andre personen var å gjøre dette med deg for det vil si ikke å ta ansvar for hva som gikk galt og sier at den andre var på feil.


Følelsen følelser


Når du opplever bryte opp det kommer med en masse emosjonelle smerte som er vanskelig å unngå, for noen forsøk på å unngå dem ved å få opptatt med arbeidet sitt andre finne noen andre med en gang slik at de ikke vondt.


Følelsen smerten er det som gjør deg mye sterkere, det gir deg mer medfølelse ikke skade en annen og klarere på hva du ønsker.


Med å bryte kommer tristhet, kunne oppgivelse, føler at livet ditt er akkurat avsluttet, og følelsen av mistet følge av sinne for slik at personen i livet ditt og investere mye tid med vedkommende bare for dem å bryte når du håper som forholdet fått sterkere.


Breaking vaner


Breaking vaner av ikke å vite hva du ønsker og tiltrekke feil personer i livet ditt kan være vanskelige og smertefulle mens du prøver å forstå deg selv og dine behov.


Hvis du velger å endre


Hvis du velger å endre gir deg styrke til å vite at du begge gjorde best du kan med hva du visste og hvor du er på følelsesmessig og bryte opp tar ikke bort skjemaet at du er som en person.


Ta et standpunkt til å ikke tillate en relasjon eller en person bestemmer selv verdt fordi selv verdt er større enn.


For mange føler verdiløs og ikke ser eller føler at de har noe å tilby i et forhold som er grunnen til at den andre brøt opp, så de si til seg selv.


Å ta leksjoner


Å helbrede deg selv og lære å finne nedleggelsen med din pause opp er å ta leksjoner kan du få fra din relasjon når du kan gjøre dette du virkelig er på et sted av healing.


Det er alltid leksjoner for å lære fra hver relasjon, noen er negativ og noen er positiv, og dette kan hjelpe deg på veien til rett person for deg.


Hvis du finne deg selv å tiltrekke den samme typen person i livet ditt er det fordi du ikke har lært lærdommen.


Få kundestøtte


Når du er i øyeblikket av en bryte opp, er det lurt å få støtte fra familie eller venner, som du kan betro i.


Ikke alle ønsker å høre at du klager hele tiden eller snakke om din pause, så det er lurt å velge én eller to personer som skal kunne høre, og ikke dømme deg, hvis dette ikke er mulig skal terapi kan også hjelpe.


Når vil smerten slutten du spør, avhenger av deg komme i gang på leve livet ditt.


Å opprette en ny fremtid


Dette er trinnet som for mange har problemer med, som er å la gå, og flytte ved å velge å opprette en ny fremtid for deg.


Frykt for å la gå kan føles som om du ikke bryr seg, eller den bringer for å lette virkeligheten som du går gjennom en pause opp som er vanskelig å ansikt, eller at personen ikke virkelig elsker deg fordi hvordan kan de en gang elsker deg og vet bestemmer deg for å bryte.


Å ta et standpunkt til å sette deg først og ikke den andre personen eller relasjonen er en prosess med kjærlig selv.


Konklusjon: Opplever bryte opp kan vare en levetid for noen mennesker når de står fast og ikke vet hvordan du flytter.

3 comments:

  1. Dette er et must-read vitnesbyrd av alle, jeg er her for å fortelle hele verden om en mann som reddet forholdet mitt, og denne store mannen heter Dr. IZOYA. Faktisk gjorde han en god jobb for meg ved å hente tilbake min eks-kjæreste som forlot meg og lover å aldri komme tilbake til meg igjen. Med dette har jeg innsett at det å gi ut Dr. IZOYA detaljer til verden vil gjøre mye bra for de som har ødelagte hjem eller et forhold for ham for å hjelpe deg med å fikse det ødelagte forholdet eller ekteskapet ditt. Du kan nå ham via e-postadressen hans drizayaomosolution@gmail.com, eller Hans Whatsapp-nummer: +12098373537. Ta kontakt med ham og se hvordan problemet ditt blir løst innen 24 timer. Han spesialiserer seg også i følgende saker ...
    (1) Du vil ha eksen tilbake.
    (2) Du vil bli forfremmet på kontoret ditt.
    (3) Du vil at menn / kvinner skal følge deg.
    (4) Du vil ha et barn.
    (5) Du er en gründer, og du vil vinne kontrakter.
    (6) Du vil at mannen din skal være din for alltid.
    (7) Du trenger åndelig hjelp.
    (8) Du har blitt lurt og ønsker å gjenvinne tapte penger.
    (9) Stopp skilsmissen.
    (10) Påkallelse av pengeritualer.
    (11) Vinn valg.

    ReplyDelete
  2. Min endeløse ros går til denne dybe charmer, der er værd at efterligne. Tak doktor. Hej gutter, jeg hedder Donna 38. Jeg bor i San Francisco-bugten i Californien. Mit følelsesmæssige liv tog en stor drejning og er blevet velsignet, siden jeg blev henvist til ham af en familieven, der blev søster, smerten var så uudholdelig, det traumatiserede mig, fordi jeg havde smerter, havde urolige nætter, der næsten gjorde mig elendig for omkring et år før mit møde med Dr. Egwali, der hjalp med at genoplive det, jeg troede var væk. Tro i første omgang var jeg også i vantro på grund af mine forskellige møder med en række spellcastere og hjemmesider, alt sammen på vej til at bringe min yndige mand tilbage til mig, jeg har altid været stærk og vidste, at der måtte være et pålideligt sted at hjælpe mit eget ægteskabelige traume for det bragte faktisk så meget kaos. Kathy fandt Dr. Egwalis artikel og gav mig den, jeg kontaktede ham og forklarede, hvad jeg gik igennem, han sagde, at han var nødt til at udføre visse ritualer, hvoraf alle de nødvendige procedurer blev fulgt, lige siden disse ritualer blev gjort, har vores liv været så farverig, han har siden været min ideelle mand og kærlige over for mig og vores børn .. Tak igen læge, du kan slutte dig til ham på et hvilket som helst af disse medier og være en lykkelig sjæl, da jeg håber at finde held!

    Viber / WhatsApp: +2348122948392
    E-mail: dregwalispellbinder@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Til alle, der læser dette, skal du have tro og et højt niveau af positivitet, fordi der er større kræfter på arbejde, end du nogensinde kan forestille dig. Det vil blive bedre, når du tror og handler på det, og derefter vil hver af dine situationer gradvist transformere til det bedre. Jeg fik tingene restaureret med min ægtefælle efter et møde med DR EGWALI. Min forening blev ødelagt af uovervindelige kræfter, der ikke vidste, at mit ægteskab var hovedmålet, vi havde vedvarende problemer uden at løse dem, men tingene kom sig efter DR EGWALIs ankomst, fordi vi er glade og lever i fred, uden tvivl vil jeg stærkt anbefale at dem, der har brug for det, virker godt, det er virkelig troværdigt for alle problemer, du støder på, uanset om det er kærlighed, beskyttelse, penge eller psykiske kræfter. DR EGWALI er den ægte vare. Send ham en e -mail på Dregwalispellbinder@gmail.com eller på Viber / WhatsApp +2348122948392

    ReplyDelete