Wednesday, May 2, 2012

Hvordan få en Ex-tilbake - For kvinner får bare - Ex tilbake nå!

Du kan ha bare delt opp med din ex, og du vil ikke være en trist kvinne lenger. Du vil gjerne igjen, og du er klar til å finne ut hvordan du får ex tilbake.


De fleste kvinner har opplevd minst én breakup i deres livstid, og de fleste av dem vil ikke prøve å få deres ex tilbake, de tror det er umulig. Kjøp fastsettes du skal få ham tilbake fordi du fortsatt elsker ham og du tror han fortsatt elsker deg også.


Er det mulig å få din ex tilbake?


Ja, det er mulig selv om du tror situasjonen er umulig. Du trenger bare å vite hvordan du får en ex tilbake og jeg vil diskutere senere om en Magic kjærlighet oppskrift som vil lede deg gjennom prosessen med å få din mann tilbake.


Første, noen gode nyheter. Det er et faktum at nesten 90% av alle breakups kan tilbakeføres! Du sjansene for å få tilbake sammen med mannen du elsker er veldig god.


Selv om sjansene dine til å få din mann tilbake er bra du må du passe på at du ikke foreta følgende feil kort tid etter en breakup.


1. Ikke forfølge ham


Dette er vanligvis den mest ofte gjort feil av kvinner etter en breakup. Kvinner har en tendens til å være mer emosjonelle og verbale enn menn, de ønsker å snakke om ting som de kan. Menn trenger noen plass etter en breakup. Det én tingen som du ikke ønsker å gjøre er stadig samtale, e-post eller tekst ham. Du trenger for å få en plan sammen om hvordan å få en ex tilbake før du kontakter ham etter breakup.


2. Ikke sted skylde på ham For Breakup


Nå er ikke tid til å plassere skylden for breakup, selv om det kan være hans skyld. Han trolig vil ikke godta mye av skylden allikevel, tross alt, han er en mann. Du målet er å komme tilbake med din ex, og ikke komme med ham.


Snakker om årsakene til en breakup, vet årsaken til din breakup? Det kanskje ikke hva du mener, var du å gi din ex hva han egentlig ønsket? Det er ikke SEX! Du kan finne ut hva menn vil virkelig ha i en relasjon i oppskriften Magic kjærlighet at jeg vil fortelle deg om senere.


3. Ikke Start en kamp med ham


Du har trolig vært med din ex lang tid, og du vet hvordan å gjøre ham sint. Rørt en kamp med ham vil ikke gjøre ham komme tilbake til deg.


Beste du kan gjøre kort tid etter at en breakup er avtalt med breakup og fortelle du ex du er OK med den.


Ja, det er mulig å få din ex tilbake selv om du har laget en eller flere av de ovenfor feilene. Du kan gjerne igjen og har et bedre forhold enn du hadde før. Du gjør de riktige tingene for å finne uthvordan du får ex tilbake.

2 comments:

  1. Jeg lager en e-postkontakt til Drigbinovia for bare tre dager siden, fordi jeg så på en blogginnlegg fra en kommentar fra en dam fra USA, sa hun at Drigbinovia var i stand til å bringe tilbake ex kjærlighet og gjenopprette forholdet kjærlighet og tillit. Mitt navn er valentina Anders fra Stockholm, noen år tilbake, jeg giftet meg med Mr. Anderson som er en lege av yrke, vi var så forelsket i den grad at vi begge deler alt vi hadde til felles og vi hadde en baby gutt sammen levde vi et ganske og søtt liv, men noe skjedde det var for fire måneder siden, min mann begynte å komme hjem sent på kvelden, i nesten tre uker vil mannen min ikke komme tilbake fra jobb til klokka 11:09, og det var ikke meningen å være så, jeg klaget og spurte hvorfor det kom sent, han ga unnskyldninger om sin karriere. jeg var så bekymret, og jeg må finne ut hva som egentlig var problemene, jeg fant ut at mannen min har begynt å holde forhold til en kvinne fra sitt kontor, de begge jobber sammen i samme firma, jeg konfronterte mannen min, men han nektet , noen dager senere blir saken verre enn noensinne, begynte mannen min å sove utenfor, da så jeg at noe var galt et sted fordi jeg aldri gjorde noe for å såre ham eller fratatt ham alt jeg hadde, jeg villig dele alt med ham jeg mener alt. Jeg bestemte meg for å kontakte Dr.igbinovia email fordi jeg har lest fra online innlegg kommentarer hvordan Dr.igbinovia returnerer kjærlighet og bygger tillit til et forhold. Jeg ber om hjelp via Drigbinovia-e-postadressen (Doctorigbinovia93@gmail.com) noen timer senere mottok jeg et svar fra e-postmeldingen jeg sendte. og han sa at jeg er på rett sted at han kan hjelpe meg å returnere mannen min tilbake i å elske og omsorg for meg. Jeg trodde, og jeg gir den en prøve, bare noen dager etter at han spiste en kjærlighet som stakk i luften, ringte mannen min på telefon og sa at han kom hjem i kveld, jeg ventet ham, umiddelbart Anderson min mann kom hjem den kvelden, Jeg var overrasket over å se ham knee ned for å beklage meg at han var lei meg for å snyte meg og sov sent. Jeg la merke til at Love spell lunsj var på jobb, jeg takker Dr.igbinovia for hans mektige krefter for å returnere kjærlighet og stole på ekteskap / forhold. Dette er virkelig kraftig magisk kjærlighetstroll. så mange ekteskap kan gå gjennom lignende forholdskrise, ikke gråte lenger eller be din mann for å komme tilbake, bare ta kontakt med denne Dr.igbinovia åndelige mesteren, han vil hjelpe deg med å returnere din kjærlighet, og du vil bli lykkeligere enn noen gang før. det fungerer for meg og jeg vet at det vil fungere for deg også.

    ReplyDelete
  2. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete