Tuesday, May 29, 2012

Hvordan komme Over en Breakup - ekspert råd For menn

Hvis det var din beslutning om å bryte, du vil trolig bli angrepet av følelser av tvil og kanskje grusomhet mot din ex, (spesielt hvis du fremdeles har følelser for henne), eller, hvis du er utsatt, kan du føler at du har vært wronged og føler at universet er avsluttet.


Virkeligheten men, gitt at det er ingen vei tilbake, er at du må lære hvordan beskjeftige seg med den.


Å spille spillet skylden


Du vil nesten helt sikkert føle behovet for å analysere det siste, for å prøve å forstå hva som gikk galt, hvorfor det gikk galt og Hvems fault var det. Den triste sannheten er at det ikke virkelig betyr noe fra synspunkt at det er gjort, er utført. Det er sjelden sjanse til å gå tilbake og endre ting.


En post-mortem har imidlertid noen fordeler. Det gir deg muligheten for å finne ut nøyaktig hva gikk galt, og hvis skylden ligger hos deg, og i sannhet er noe av det må, det gir deg muligheten til å gjenkjenne noen feil i din egen make-up, og hvordan du endrer og håndtere dem fremover, slik at du ikke bære det samme feil, eller Ignorer de samme Varseltegn, i ditt neste forhold.


Komme Over det


Det må selvfølgelig være en periode av refleksjon. Dette gir deg muligheten å forstå, og for å bli kjent med deg selv mer helt. Men ikke dra det ut, jo raskere kan du kommer over det, jo bedre. Dessverre er det intet mindre alluring enn en venn som er wallowing i selvfølelse medlidenhet og tvil.


Prøv å unngå å falle i fellen av bolig på de gode tingene om forholdet, romanticizing dem. Dette bare søker å skjule den virkelige grunn bak break-up, og vil forsinke prosessen "healing".


Lege - helbrede Thyself


Bare én person kan gjøre det høyre igjen......DU. Du er den som har å leve med deg selv, og du er den som vil danne en ny relasjon når tiden er riktig. Du er den eneste som vet hvorfor du gjorde det du gjorde, eller hvorfor eller hvordan du bidratt til break-up, slik det står til grunn bare du kan forstå og lære.


En venn er i nød faktisk en venn


Husk, du har fortsatt vennene dine. En bekymring delt er en bekymring halvert.
Det er alltid godt å snakke om ting med venner, for å få en utenfor perspektiv på ting, og for å dele erfaringer. Bare ikke overdriv det. Ikke bli trist lille mannen som kunne snakke av ingenting annet. Bruk vennskap med omhu.


Være opptatt bee


Sannheten i saken er at det er bare naturlig å bo på ting. Men for å unngå å bli ulykkelige og morose, holde opptatt. Prøve og finne ting å gjøre som vil ta deg tankene av dine bekymringer, hvis bare for en stund. Avledning hjelper.


Å holde en stiff upper lip


Det er veldig viktig å holde din verdighet, selv esteem. Det er altfor lett, (spesielt hvis din ex har jukset på deg), mister du selvtillit. Være positive. Hvis du vet at det er ingenting galt med deg, at du er fortsatt den samme personen hun falt for og at det er henne som ville prøve grønnere gress. Det er han tap.


Unngå etterpå


Det er svært naturlig å ønske å skade din ex, eller til bare å søke selskapet og companionship andre steder. Stoppe og tenke. Det første du vil ikke skade din ex hvis hun har allerede besluttet å avslutte ting. Det vil bare seig hennes løse. Dernest, du er sårbar, og det er altfor lett å starte en ny relasjon for feil årsaker, et forhold som til syvende og sist er dømt til å mislykkes når du komme seg din composure og finner ut at du har ingenting felles annet enn en skulder å gråte på. Dette vil føre til skade deg selv, eller til din nye partner, når relasjonen bryter opp. Svært ting du prøvde å komme over først.


Sette på et modig ny ansikt


Bryte opp er tøff. Kjølvannet er tøffere fortsatt. Tvil, de gjensidige beskyldninger, sinne. Men husk, tiden heals alle sår, så, gå ut, få opptatt, bort deg selv i dine hobbyer, reacquaint deg selv med vennene dine, det er en hele bredt verden ut venter for deg og Ms høyre kan være rett rundt hjørnet.

2 comments:

  1. Hei, jeg heter Camilla Mary, jeg er fra Oslo, men jeg bor i Waterton Lakes National Park Canada med min mann. Ordene kan ikke forklare hvor opphisset jeg er for restaureringen av mitt ødelagte ekteskap, og nå er mannen min helt tilbake etter å ha forlatt meg og barna våre til en annen kvinne. Vi har vært gift i siven år, og i løpet av ekteskapet har vi hatt en rekke kamper som fortsatte til slutt, forlot han med barna våre og flyttet til Melbourne for å være sammen med en annen kvinne. Blokkert alle former for kontakt, noe som gjør kommunikasjonen ugyldig. Jeg følte at livet mitt var over, og mine barn trodde de aldri ville se faren sin igjen. Jeg prøvde å være sterk bare for mine barn, men jeg kunne ikke kontrollere smerter som plaget mitt hjerte, jeg ble fortært av tristhet og smerte fordi jeg virkelig elsket ham. Hver dag og natt tenker jeg på ham, og jeg vil alltid like ham å komme tilbake med meg, jeg ble bokstavelig talt gå gal og trengte en guddommelig inngrep, så jeg fortalte hvert av mine problemer til en venn av meg som en gang hadde lignende utfordringer. Hun henviste meg til en veldig kraftig mann som heter DoctorIgbinovia. Hun sa at han var den eneste grunnen til den glede hun hadde på denne dagen. Drigbinovia kan bidra til å reparere ødelagte relasjoner hun sa det var jeg måtte sette ham på prøve. Jeg kontaktet ham på hans Email adders doctorigbinovia93@gmail.com og han ga meg instruksjoner om hva jeg skal gjøre og det gjorde jeg da gjorde han en kjærlighetsspell for meg. Til min største overraskelse, etter tre uker, ringte mannen min og fortalte meg at han savnet oss så mye som barna, jeg var så overrasket, mitt hjerte var fylt av glede og spenning, og jeg begynte å skygge tårene mine. Han unnskyldte seg for sin feil og unnskyldte seg for smerten han forårsaket for meg og barna. Slik kom han tilbake til oss med stor kjærlighet og glede, og fra den dagen var ekteskapet nå sterkere enn før. Takket være Drigbinovia er han veldig kraftig, så jeg bestemte meg for å dele historien min for de kvinners og menns skyld hvem opplevde hva som skjedde. Jeg vil at du skal vite at det er en løsning. Drigbinovia er løsningen, en sann og kraftig spellcaster som ba om å leve lenge for å hjelpe kvinner og barn i sin tid med smerte. Og det har også staver for helbredelse av kreft, kreft osv. GOD LUK,

    ReplyDelete
  2. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete