Thursday, May 3, 2012

Få Ex Lover tilbake - en handlingsplan som fungerer!

Hvis du vil vite hvordan du din ex elsker tilbake og ikke vet hvor du skal starte, følger du denne enkle trinnvise handlingsplanen. Den inneholder råd og tips om hvordan du får tilbake med lover og hvordan å koble på nytt i et sunnere, mer varig forhold.


Første, vente; la noen tid passerer før du gjør noe for å få din beiler tilbake


Du kan ha vært gråtende "Jeg ønsker å få min elsker tilbake!" siden øyeblikk du brøt, men det er gode grunner til å vente (minst to eller tre uker) før du foretar et trekk. Ditt ex trenger tid for virkeligheten av livet uten å synke inn. Dette er ikke til å skje med mindre du Hold avstand og gi dine ex plass.


Viktige trinn for å komme tilbake din Ex


* Forstå hva virkelig gikk galt, slik at du kan gjøre det riktig
* Innse at situasjonen ikke er umulig
* Unngå panikk og aggressiv atferd.
* Gjøre reparasjoner slik at ditt forhold kan bli bedre og sterkere.
* Gjøre en plan som vil re-ignite lidenskap


Hvordan å få din Ex tilbake bloggen ved JARichards vil gi deg en fullstendig og detaljert plan for å få din ex elsker tilbake, og du kan besøke den ved å trykke på koblingen på slutten av denne artikkelen.


I meantime…here er hvordan å komme i gang.


1) Gi din ex-lover tid og rom


Nå som du har oppnådd den mest kritiske delen av dette hvordan å få Lover tilbake plan - møte med din ex - Vær tålmodig. Ditt ex bør har forlatt møtet med et friskt perspektiv på du, din break-up, og hvordan de føler om det. De vil bli imponert at du holdt din løfter. Du var ikke emosjonelle, krevende eller gjort noe forsøk på å få tilbake sammen med din elsker.


Dette er mat for tanken. Gi din ex tid å fordøye den. Prøv å holde opptatt, og hodet av telefonen. Hvis du kaller for tidlig, vil du sette din innsats for å få din beiler tilbake på spill. Ditt ex vil forstand at du, tross alt, har en skjult agenda - og føler manipulert og lurt.


Hvis din ex ikke ringe så snart du ønsker, på nytt minne deg selv at det er mange muligheter, og at ingen nyheter er det gode nyheter. Kort sagt, bo optimistisk og komme videre med livet ditt.


2) Analysere hva som gikk galt


Å forstå hvordan å få lover tilbake, forstå hvorfor din ex kalt det avsluttes. Ta en god titt på deg selv. Innrømme din feil og feil. På samme husker tid, Tenk på din positive kvaliteter - kvaliteter din ex mangler i noen tid, og nå kan mangle som de begynnelsen av ditt forhold. For å få din beiler tilbake som du trenger for å få tilbake dette "bedre du." Hva har skjedd med denne personen?


3) Hvordan du planlegger å møte din ex


Dette er en viktig del av dette Hvordan få Lover tilbake planen. Ta et dypt åndedrag og samtale eller teksten din ex å spørre Hvis du kan møte. Holde det kort, enkel og munter. Foreslå et uformelt møtested som er ny for deg begge - nøytral territorium som ikke er knyttet til siste. Tross alt, ønsker du for å gjøre en ny start.


Ex-lover, vil naturlig du vet hvorfor du vil møte. Forsikre dem om at du ikke har en skjult agenda. Kanskje har du en god grunn - en bok eller CD for å gå tilbake. Uansett, forklare at du bare vil ha en mulighet til å møte i hyggeligere omstendigheter enn da du sist så hverandre, for å fjerne luften og gå videre.


Hvis du trenger å legge igjen en beskjed og hører ikke tilbake, vente noen dager eller en uke før du prøver på nytt. Ikke andre gjette hvorfor din ex ikke har svart. De kan være ute av byen, eller ganske enkelt trenger tid til å gjøre opp sine tanker.


4) Innrømme din feil - men ikke be om en ny sjanse


På et tidspunkt, vil samtalen slå til store emnet - din break-up. Gjøre det vanlig at du gjenkjenner og godta dine feil og nevne trinnene du har tatt mot en sunnere, lykkeligere du. Gjøre det klart at du endrer for din egen skyld, ikke andres. For det andre, som du ikke ber om en ny sjanse. Du bare ønsker din ex å vite at du forstår hvorfor de forlot.


Ex-lover kan enig med alt du har å si om deg selv, og mer! Ikke bli sint og defensive eller påpeke at de har feil og mangler også. La dem ha sine si og få dvelende følelser av deres bryst. Hvis du lytter ikke er dine sterke punkt, er dette en sjanse til å bevise det kan være!


Hvis møtet går bra - hvis du har fast til løftene at det ville være casual og siviliserte - vil du være i en god posisjon til å foreslå at du møter noen gang.


5) Se dine beste når du møter ex-lover


Før du møter med din ex, gjør deg klar til å behandle din ex til en uimotståelig ny du! Tenk på ting din ex mest likte og mislikte om utseende. Selv om denne delen av hvordan å få Your Lover tilbake planlegge kan virke overfladisk er det viktig. Leter godvilje øke ditt selvbilde og selvtillit, og oppfordrer din ex til å tro at du har endret innsiden også. Og selvfølgelig, det vil ikke vondt for å se ønskelig og tiltalende!


6) Opphold rolig når du møter


Når du møter ex-lover, vil du sannsynligvis begge være nervøs. Være forberedt på å gjøre en innsats for å sette deg begge rolig. Før du kommer sammen med din ex, kan du prøve å tenke på noen sikker isbrytere, for eksempel oppdateringer på arbeid eller venner. En annen fordel til å møte et sted ny og uerfaren til dere begge er at det gir deg noe å snakke om.


7) Reparere din måter


For å få din beiler tilbake er det ikke nok å si at du har endret. Du må gjøre en ekte innsats for å endre, for å håndtere dine svakheter og futt opp dine styrker. Få hjelp til å overvinne emosjonelle og atferdsdata problemer som har påvirket ditt forhold som usikkerhet, misunnelse og sinne. Du vil deretter kunne tilby bevis på endre - bøker og artikler som du har lest, klasser, du har blitt med, og så videre - når du møter med din ex.


8) Få dine følelser under kontroll


Alt du har inni, er det viktig at du lærer å styre dine følelser før du kaller eller møte med din ex lover. Emosjonelle, teary skjermer gjør mennesker føler urolig i beste fall manipulert i verste fall. Ditt ex vil unngå snakker eller et møte med deg hvis de tror at dette er hva de vil ha til ansikt. Offentlig minst, demonstrere kontroll. Word vil komme tilbake til din ex at du ikke er en emosjonell roller coaster.


Som du kan se et stort element av dette Hvordan få Lover tilbake er planen beherskelsen. Du må kontrollere dine følelser. Du skal gjenkjenne og gjøre en alvorlig innsats for å minimere emosjonelle og atferdsdata problemer. Du trenger å lytte, og fremfor alt, du trenger å være tålmodig.

18 comments:

  1. Hallo,

      Stavningen er en veldig kraftig stave, det kommer til å ta 2 dager til
    Kast denne stave og den andre dagen av det vil du se resultatet av min
    Stave, jeg tar ikke betalt for min stave du er bare pålagt å betale for
    Elementene må kaste stavelsen etter at stavingen har fungert
    I henhold til planen kan du frivillig bidra til min barnehjem er
    Ikke en oppgave som du må betale, men for elementet som skal være
    Brukt til avstøpning av denne stavningen må kjøpes av deg. Min stave siste
    For en permanent natur, og denne staver vi snakker om må fungere
    For det som er bak det er kraftig. Ved avstøpningen av denne stavningen jeg
    Vil fortelle deg hva du skal gjøre, og etter å ha stiftet staver vil du også være
    Fortalte hva jeg skal gjøre fordi alt dette jeg vil konsultere fra mine guder
    Følgende er elementene som er nødvendige for denne stavningen

    PUNKTER BEHOVET FOR SPELL

    (1) Verumpulveret
    (2) bladene fra Otanja skogen
    (3) den naturlige Ujemen-elven
    (4) vann fra Ibolo elv
    (5) lyset med forskjellige farger
    (6) En ring fra Modovana skog
    (7) 21 cowries


      Merk: Umiddelbart er disse elementene klare, jeg vil kaste stave, du er
    Ikke å kontakte noen stavekaster fordi gudene mine allerede har gjennomgått
    Noe for meg at du kontakter stavekaster fra hverandre
    Faktum er at også stavekaster ikke kan jobbe med stave på en gang.


      Jeg vil være glad for å høre fra deg fordi jeg finner problemet så enkelt
    For meg å håndtere.



    hilsen

    Tempellederen

    ReplyDelete
  2. Mitt navn er Lizzy, Fra Amerika. Jeg ønsker å dele vitnesbyrdene mine med allmennheten om hva denne mannen kalt Dr osazuwa nettopp har gjort for meg, denne mannen har nettopp brakt min tapte Ex-ektemann til meg med sin store stave, jeg var gift med denne mannen, kalt Steven, vi var Sammen i lang tid og vi elsket oss selv, men da jeg ikke kunne gi ham et barn i 2 år, forlot han meg og fortalte meg at han ikke kunne fortsette lenger da jeg nå var på utkikk etter måter å få ham tilbake til en venn av Min fortalte meg om denne mannen og ga kontakt med e-posten, da vil du ikke tro på dette da jeg kontaktet denne mannen på mine problemer, han forberedte denne stavekastet og tok med seg min tapte ektemann, og etter en måned savner jeg måneden min og går etter En test og resultatet er at jeg er gravid, er glad i dag er jeg en mor til en baby jente, takk igjen den store Drosazuwa for det du har gjort for meg, hvis du er ute og går gjennom noen av disse problemene som er oppført nedenfor:

    1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
    (2) hvis du alltid har dårlige drømmer.
    (3) Du vil bli markedsført på kontoret din.
    (4) Du vil at kvinner / menn skal løpe etter deg.
    (5) Hvis du vil ha et barn.
    (6) Du vil være rik.
    (7) Du vil knytte din mann / kone til å være
    din for alltid.
    (8) Hvis du trenger økonomisk hjelp.
    (9) Hvordan du ble svindlet, og du vil gjenopprette, mistet du penger
    - Du kan kontakte ham via: email Drosazuwa5050@gmail.com eller mobiltelefon
    +2349032581113

    ReplyDelete
  3. Det er Dr.chamberc, du kan sende ham en epost hvis han trenger hjelp i forholdet ditt chamberc564@yahoo.com Jeg lover at dine problemer vil bli løst umiddelbart. Etter sju år med forholdet min, forlot mannen min med tre barn, jeg gjorde alt. Jeg kan ikke få ham tilbake, men alt var forgjeves. Jeg ønsket å be om kjærligheten jeg føler for ham, men han nektet før han fortalte meg problemet med noen på nettet, og hun foreslo at jeg hellere skulle sende en tryllekunstner som kunne hjelpe meg med en stave som ville bringe ham tilbake, aldri hatt magi Jeg hadde ikke annet valg enn å prøve, sendte jeg til Dr.chamber, Dr.chamber sa at det ikke var noe problem han ville få mannen min tilbake til meg etter tre dager, jeg kunne ikke tro, og jeg gir ham bare en triyer og min mann var tilbake til meg om tre dager, staven var opptatt og overraskende, den andre dagen den var rundt 16.00. Min ex kalt, jeg var så overrasket, svarte han. og alt han sa var at han var så ille om alt som skjedde, min mann sa at han ønsket å komme tilbake til meg, som jeg liker veldig mye. Jeg var så glad og overrasket. Siden da har jeg gitt et løfte om at alle som har et forholdsproblem, vil referere til en magisk Dr.chamber som vil hjelpe deg. Alle som trenger hjelp med en vaskemaskin chamberc564@yahoo.com har også gjort mye magi, (1) Hvis du vil gjenopprette ex (2) Hvis du alltid har dårlige drømmer. (3) Forfremmes til kontoret. (4) Hvis du vil at kvinner / menn skal løpe etter deg. (5) Hvis du vil ha et barn. (6) Hvis du vil være rik. (7) Hvis du vil at din ektefelle skal være hans evig. (8) Hvis du trenger økonomisk hjelp. (9) Hvordan har du lurt og vil gjenopprette dine tapte penger. (10) hvis du vil stoppe skilsmissen. (11) Hvis du vil skille ektemannen din. (12) hvis du ønsker å møte dine ønsker. (13) Graviditet til gravid baby (14) Pass på at du vinner vanskelige forsøk og skilsmisse uansett hvordan (15) Forhindre at ekteskapet ditt eller forholdet blir ødelagt. (16) hvis du lider av en sykdom som (H I V), (kreft) eller noen sykdom. (17) Hvis du trenger bønn for utgivelsen av barnet ditt eller deg selv. Igjen, sørg for at vi kontakter deg hvis du har problemer med å hjelpe. Din e-postadresse er chamberc564@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. Endelig er min lykke gjenopprettet av en tryllekunstner kalt Dr.Chamberc Jeg er mai Debra fra Storbritannia. Jeg vil ha alle på dette nettstedet eller forumet for å bli med meg takk til Dr.Chamberc for det han gjorde for meg og mine barn. Jeg har vært gift med mannen min i 5 år og vi har levd lykkelig sammen i årevis mens han reiste til Brasil for en forretningsreise hvor han møtte denne prostituenten som svelget ham for å hate meg og barn og bare elsket henne. Når mannen min kom tilbake fra en måte han ikke spilte, er rollen som min mann og ble fremmed. Han reiste til Brasil hver måned. Jeg var så forvirret og jeg var på utkikk etter en måte å få ham tilbake på. En trofast dag da jeg gikk gjennom en datamaskin så jeg et vitnesbyrd om denne voodoopresten Dr.Chamberc. Vitnesbyrdet fremhevet hans sterke stav og godt hva han kunne gjøre. Med post, helbreder kreft, HIV / AIDS, avviser din entusiastiske kjærlighet og blir kvitt penger. Jeg ble overrasket og spurte: "Hvorfor vet verden ikke om denne voodoopresten," men jeg var desperat, så jeg prøvde det. Jeg kontaktet ham gjennom kontaktinformasjonen jeg så på stedet. (Chamberc564@yahoo.com). Han reagerte da jeg kontaktet ham, forklarte hans lidelse og forsikret meg om at jeg ville finne trøst med sin kraftige magi. Jeg ga ham en jobb til å begynne å jobbe, og en uke senere kom mannen min fra Brasil og ydmykt bedt om å tilgi meg. Jeg var et øyeblikk uten et ord til jeg ga ham et kyss. Hvem er interessert i å kontakte denne voodoo presten, vær så snill å ikke være redd eller tvil om å stoppe deg. Kontakt det gjennom: chamberc564@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. Hei alle sammen! Jeg er Kim fra USA Jeg er her for å vitne i navnet på denne store mannen som brakte familie til meg etter at kjæreste forlot meg tre år til en annen kvinne jeg virkelig elsket Chris fordi det var min første kjærlighet jeg prøvde alt Jeg gjorde for å få Chris tilbake til livet mitt, men de menneskene jeg møtte skjulte meg og lyver for meg. Så normalt går jeg ut på lørdag for å få håret mitt gjort og få noen ting. i salongen når de lytter til radioen godt, programmet (da jeg kom tilbake til min ex) og begynte å snakke mye om Dr.chamberc hvordan denne mannen hjalp mange mennesker med å bringe en elsker der, så gikk jeg straks til damer, som jeg møtte i salongen og forklarte dem ting som fortalte dem at jeg skulle prøve å kontakte Dr. Chamberc at det snakket om byen, og folk virkelig kontaktet ham for hjelp, vi søkte umiddelbart på internett og leste gode ting om Dr.chamberc Jeg er nå Dr.chamberccontact umiddelbart i salongen jeg ga Dr.chamberc samtale og jeg delte mitt problem med ham han sa bare så jeg måtte ikke bekymre meg for at jeg bare skulle være glad bare fortalte meg å sende ham noen detaljer Jeg gjorde og da kom han tilbake til meg at alt ville være bra innen 36 timer. Jeg var så glad at Dr.chamberc gjorde jobben sin, og han skuffet meg ikke, min kjæreste Chris kom til meg i tårer og ba om unnskyldning for meg at han dro Jeg har dyp smerte i en god 3 år, så han bestemte meg for å bevise at han aldri han vil ikke forlate meg for noen grunn til å få meg tilgang til kontoen min og gjøre ham til sin slektninges slektning for all sin vilje. Nå er den mest perfekte tingen at han ikke kan tilbringe et øyeblikk uten å se meg eller ringe meg, jeg er så takknemlig for Dr.chamberc for å returnere den flokken jeg savnet i årevis. Ta kontakt med Dr.chamberc for hjelp at han er en betrodd mann i e-post chamberc564@yahoo.com
    (1) Hvis du vil ha din ex tilbake. (2) hvis du alltid har dårlige drømmer. (3) Vil bli fremmet på kontoret din. (4) Vil du at kvinner / menn skal løpe for deg? (5) Hvis du vil ha et barn. (6) [Ønsker å være rik. (7) Vil du at din mann og kone skal være din evighet. (8) Hvis du trenger økonomisk hjelp. (9) Hvis du vil stoppe skilsmissen. 10) Hjelp folk å komme ut av fengsel. (11) Spell av ekteskap (12) Mirakuløse staver (13) Staver av skjønnhet (14) PROPHECY CHARM (15) Magic of Attraction (16) Evil Eye Magic. (17) Kissing Spell (18) Fjern trollformler av kvalme. (19) GRATIS SPESIALE SPELLER. (20) SUCKSESS I TEST. (21) Stavningen for å få hvem som elsker deg. KONTAKT: chamberc564@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. Jeg lager en e-postkontakt til Drigbinovia for bare tre dager siden, fordi jeg så på en blogginnlegg fra en kommentar fra en dam fra USA, sa hun at Drigbinovia var i stand til å bringe tilbake ex kjærlighet og gjenopprette forholdet kjærlighet og tillit. Mitt navn er valentina Anders fra Stockholm, noen år tilbake, jeg giftet meg med Mr. Anderson som er en lege av yrke, vi var så forelsket i den grad at vi begge deler alt vi hadde til felles og vi hadde en baby gutt sammen levde vi et ganske og søtt liv, men noe skjedde det var for fire måneder siden, min mann begynte å komme hjem sent på kvelden, i nesten tre uker vil mannen min ikke komme tilbake fra jobb til klokka 11:09, og det var ikke meningen å være så, jeg klaget og spurte hvorfor det kom sent, han ga unnskyldninger om sin karriere. jeg var så bekymret, og jeg må finne ut hva som egentlig var problemene, jeg fant ut at mannen min har begynt å holde forhold til en kvinne fra sitt kontor, de begge jobber sammen i samme firma, jeg konfronterte mannen min, men han nektet , noen dager senere blir saken verre enn noensinne, begynte mannen min å sove utenfor, da så jeg at noe var galt et sted fordi jeg aldri gjorde noe for å såre ham eller fratatt ham alt jeg hadde, jeg villig dele alt med ham jeg mener alt. Jeg bestemte meg for å kontakte Dr.igbinovia email fordi jeg har lest fra online innlegg kommentarer hvordan Dr.igbinovia returnerer kjærlighet og bygger tillit til et forhold. Jeg ber om hjelp via Drigbinovia-e-postadressen (Doctorigbinovia93@gmail.com) noen timer senere mottok jeg et svar fra e-postmeldingen jeg sendte. og han sa at jeg er på rett sted at han kan hjelpe meg å returnere mannen min tilbake i å elske og omsorg for meg. Jeg trodde, og jeg gir den en prøve, bare noen dager etter at han spiste en kjærlighet som stakk i luften, ringte mannen min på telefon og sa at han kom hjem i kveld, jeg ventet ham, umiddelbart Anderson min mann kom hjem den kvelden, Jeg var overrasket over å se ham knee ned for å beklage meg at han var lei meg for å snyte meg og sov sent. Jeg la merke til at Love spell lunsj var på jobb, jeg takker Dr.igbinovia for hans mektige krefter for å returnere kjærlighet og stole på ekteskap / forhold. Dette er virkelig kraftig magisk kjærlighetstroll. så mange ekteskap kan gå gjennom lignende forholdskrise, ikke gråte lenger eller be din mann for å komme tilbake, bare ta kontakt med denne Dr.igbinovia åndelige mesteren, han vil hjelpe deg med å returnere din kjærlighet, og du vil bli lykkeligere enn noen gang før. det fungerer for meg og jeg vet at det vil fungere for deg også.

    ReplyDelete
  7. Hej alle, Dr. Agbazara er en stor mand,denne læge hjælpe mig med at bringe tilbage til min kæreste, der slog op med mig for et år siden med hans kraftfuld spell casting og i dag er hun tilbage til mig, så hvis du har brug for hjælp, kan kontakte ham på e-mail: ( agbazara@gmail.com ) eller ring/WhatsApp +2348104102662. Og få løse dit problem som mig.

    ReplyDelete
  8. KONTAKT DENNE STORE SPELL CASTEREN FOR HJELPEN isikolosolutionhome@gmail.com

    Jeg er veldig takknemlig for å dele disse store vitnesbyrdene med deg. Det beste som noen gang har skjedd i mitt liv er hvordan jeg vinner lotteriet. Jeg er en kvinne som tror at en dag vil jeg vinne lotteriet. Endelig drømmene mine kom gjennom da jeg emailet Dr Gbojie. og fortell ham at jeg trenger lotteri tallene. Jeg har kommet langt på å bruke penger på billett bare for å sikre at jeg vinner. Men jeg vet aldri at vinnende var så lett før den dagen jeg mente spell caster online som så mange mennesker har snakket om at han er veldig flott i casting lotteri spell, så jeg bestemmer meg for å prøve det. Jeg kontaktet denne mannen og han gjorde en stave og han ga meg vinnende lotteri tallene. Men tro meg da tegningene var ute, var jeg blant vinnere. jeg vinner 1.900.000 millioner euro. DR ISIKOLO virkelig du er den beste, med denne mannen kan du få millioner av penger gjennom lotteri. Jeg er så veldig glad for å møte denne mannen, jeg vil alltid være takknemlig for deg. E-post ham isikolosolutionhome@gmail.com eller Whatsapp ham på +2348133261196

    ReplyDelete
  9. Hei gutter .... Jeg vil bare takke (DR ISIKOLO) for det han har gjort for meg og min familie ved å hjelpe meg med å vinne lotteri. Jeg vant fire hundre og tjue tusen euro. ((420,000.00)). Hans lotteri stave er den beste og så fantastisk. Mitt liv er nå balanse og jeg er nå veldig rik Som jeg alltid har ønsket og jeg er ute av tvil. Leter du etter en ekte og ekte stavkaster for å hjelpe deg med å vinne stort i enhver form for lotteri du spiller? Du kan kontakte DR ISIKOLO, i dag vil hele planen din til å vinne Big in Lottery bli riktig og trene godt for deg. Hans stavelse er veldig ekte og ekte, jeg kan fortsatt ikke tro det Og hans stave fungerer også veldig fort. Takk så mye, Dr Peter for å dedikere din tid til å kaste Lottery-spell for meg. Jeg har betalt min regninger og min gjeld ryddet og er fortsatt mega rik. Hvis du trenger en ekte og ekte spell caster for å hjelpe deg Vinn lotteri, vennligst kontakt ham for rask og presserende hjelp isikolosolutionhome@gmail.com eller Whatsapp ham på +2348133261196

    ReplyDelete
  10. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete
  11. Jeg har min ekk tilbake
    Mange har skrevet artikler om hvordan de ble hjulpet av en stavekaster, men jeg er veldig takknemlig for denne flotte staveren som brakte min ex ektemann tilbake til meg. Dette vitnesbyrdet er en sann historie, og jeg heter Nina Lukas. Da jeg kom i kontakt med denne mannen, var han også gjennom et vitnesbyrd skrevet om ham, og jeg har også møtt mange vitnesbyrd om hvordan han har hjulpet andre med sitt liv. For å komme tilbake med en eks er en av de mest indre følelser mange mennesker vil gjerne oppleve, spesielt som de minner med vår eks, skyer alltid vårt sinn når noen andre gjør noen av de tingene våre tidligere brukte. Jeg var enlig forelder i nesten 6 år, og selv om min ex mann var langt borte fra barna mine, ønsker jeg likevel en dag han kommer tilbake til meg. Denne stavkirken jeg opplevde kjent som Dr Ben, hjalp meg med mine ønsker, og jeg er glad for å si at jeg er tilbake med min ex ektemann, og jeg er veldig glad for å dele vitnesbyrdet med alle slik at de også kan møte denne store legen og løse deres problemer. Jeg vet ikke hva andre kan føle om å få sin ex tilbake i livet, men jeg vet alltid at det er en velsignelse i forkledning med bare en enkelt gjenforbindelse med en eks. Hvis du vil lykkes med å komme tilbake med din eks, kan du kontakte denne flotte staveren på sin Whatsapp +2348159101215 eller email goodwillspelltemple@gmail.com og dele et fantastisk vitnesbyrd også akkurat som meg

    ReplyDelete
  12. FÅ TILBAKE DIN EX FAST, SPAR DITT HJEMMELIGHET FRA DIVORCE OG ENDRE DITT BROKTE RELASJON MED HJELP AV DR ISIKOLO CALL ELLER WHATSAPP +2348133261196

    Hei alle, jeg er glad for å spre mitt vitnesbyrd om en sterk stavekaster som heter Dr Isikolo. Jeg er Kiara Martin og jeg bor i USA, min mann og jeg hadde en liten kamp fordi han ønsket å skille seg fra meg, jeg var så redd for å miste ham fordi jeg elsker ham veldig mye, så jeg søker på nettet for hjelp og jeg så mye av folks vitnesbyrd om hvordan Dr Isikolo hjelper dem og kom ut med positive resultater som skilsmisser, kreft, lotterier, gjødsel og andre. Så jeg mailet ham og fortalte ham mitt problem, og han fortalte meg hva han skulle gjøre, og jeg gjorde det som han instruerte. 48 timer senere fortalte han meg at han er ferdig med magien, og mannen min vil ikke lenger skille seg fra meg og da mannen min kom tilbake fra jobb fortalte han meg at han ikke vil skille seg fra meg lenger, han sa at han ikke visste hva som kom over ham at han var lei meg, jeg var så glad, og jeg takker dr. Isikolo for hans hjelp. Hvis du trenger dr. Isikolo, send ham en epost til isikolosolutionhome@gmail.com Du kan også Whatsapp ham på +2348133261196, jeg er et levende vitnesbyrd om hans makt og han vil sette en stopper for problemet ditt

    ReplyDelete
  13. ekte stavekaster kalt Dr Isikolo
    Jeg var så deprimert da min elsker forlot meg for en annen fyr etter at vi daterte i 5 år, jeg prøvde å be henne om å komme tilbake til meg, hun nektet og sa at hun ikke lenger har følelser for meg.
    Jeg ble en trist mann når alt kommer til alt vi har vært sammen, etter all den kjærligheten vi har delt i fortiden, kunne jeg ikke forestille meg livet mitt uten henne fordi min kjærlighet til henne var uvurderlig å handle av en eller annen grunn.
    en dag da jeg gikk gjennom internett så jeg mange kommentarer om at han har makt til å bringe tilbake ex lover og jeg bestemte meg for å prøve og se for meg selv ved å kontakte ham og umiddelbart jeg reagerte og jeg forklarte hva som skjer gjennom og han fortalte at den andre fyren bruker voodoo spell på henne, det var derfor hun forlot meg for ham, til tross for min omsorg for henne og lover å hjelpe meg å gjenopprette min elskede tilbake og også vil hjelpe meg å sette en forvirring stave på ham slik at han ikke kan bekjempe meg tilbake i fremtiden, på kort tid gikk alt for dem begge og visste at hun hadde innsett at han aldri var ment for ham, og i løpet av fem dager var kjæresten min hjemme hos meg og ventet på at jeg skulle komme tilbake fra jobb og når jeg begynte hun å be og sa at hun var lei seg for at hun aldri visste hva som kom over henne. takk Dr. Isikolo er nå fornøyd med kjæresten min og alt går nå jevnt. kontakt peter for noen hevnspell og ex back spell via isikolosolutionhome@gmail.com Du kan også Whatsapp / Viber han på +2348133261196

    ReplyDelete
  14. Tenk deg å bli rikelig rikelig over natten. Å være en vinner av et multi-million dollar lotteri vil sikkert være et livsendrende arrangement for nesten hver eneste lotterievinner. Jeg heter Joe Maquez, og jeg vant summen av 1.800.000 euro. Jeg vet at mange ville lure på hvordan jeg hadde vunnet lotteriet. Ville du tro på meg hvis jeg fortalte deg at jeg gjorde det med staveforming? Jeg møtte denne berømte stavkirken kjent som DR ISIKOLO, og han var den som gjorde det for meg. Så sjokkerende som det var for meg, var min berømte kommentar til pressen: "Jeg skal gå og gjemme meg i sengen min." Aldri trodde jeg at DR ISIKOLO faktisk gjorde meg rik over natten. Hvis du vil ha din sjanse til å vinne og bli veldig rik, akkurat som meg, kontakt Doctor Isikolo på isikolosolutionhome@gmail.com eller Whatsapp ham på +2348133261196 og du vil bli heldig. Takk for å lese og håper å se deg på toppen.

    ReplyDelete
  15. KONTAKT DENNE STORE SPELL CASTEREN FOR HJELP TIL Å VINNE LOTTO OG LOTTERI. isikolosolutionhome@gmail.com
    Jeg er veldig takknemlig for å dele disse store vitnesbyrdene med deg. Det beste som noen gang har skjedd i mitt liv er hvordan jeg vinner lotteriet. Jeg er en kvinne som tror at en dag vil jeg vinne lotteriet. til slutt drømmene mine kom gjennom da jeg emailet Dr Gbojie. og fortell ham at jeg trenger lotteri tallene. Jeg har kommet langt på å bruke penger på billett bare for å sikre at jeg vinner. Men jeg vet aldri at vinnende var så lett før den dagen jeg mente spell caster online som så mange mennesker har snakket om at han er veldig flott i casting lotteri spell, så jeg bestemmer meg for å prøve det. Jeg kontaktet denne mannen og han gjorde en stave og han ga meg vinnende lotteri tallene. Men tro meg da tegningene var ute, var jeg blant vinnere. jeg vinner 3 000 000 euro. DR ISIKOLO virkelig du er den beste, med denne mannen kan du få millioner av penger gjennom lotteri. Jeg er så veldig glad for å møte denne mannen, jeg vil alltid være takknemlig for deg. E-post ham isikolosolutionhome@gmail.com eller Whatsapp ham på +2348133261196

    ReplyDelete
  16. Hei gutter .... Jeg vil bare takke (DR ISIKOLO) for det han har gjort for meg og min familie ved å hjelpe meg med å vinne lotteri. Jeg vant fire hundre og tjue tusen euro. ((420,000.00)). Hans lotteri stave er den beste og så fantastisk. Mitt liv er nå balanse og jeg er nå veldig rik Som jeg alltid har ønsket og jeg er ute av tvil. Leter du etter en ekte og ekte stavkaster for å hjelpe deg med å vinne stort i enhver form for lotteri du spiller? Du kan kontakte DR ISIKOLO, i dag vil hele planen din til å vinne Big in Lottery bli riktig og trene godt for deg. Hans stavelse er veldig ekte og ekte, jeg kan fortsatt ikke tro det Og hans stave fungerer også veldig fort. Takk så mye, Dr Peter for å dedikere din tid til å kaste Lottery-spell for meg. Jeg har betalt min regninger og min gjeld ryddet og er fortsatt mega rik. Hvis du trenger en ekte og ekte spell caster for å hjelpe deg Vinn lotteri, vennligst kontakt ham for rask og presserende hjelp isikolosolutionhome@gmail.com eller Whatsapp ham på +2348133261196

    ReplyDelete
  17. Dette er et must-read vitnesbyrd av alle, jeg er her for å fortelle hele verden om en mann som reddet forholdet mitt, og denne store mannen heter Dr. IZOYA. Faktisk gjorde han en god jobb for meg ved å hente tilbake min eks-kjæreste som forlot meg og lover å aldri komme tilbake til meg igjen. Med dette har jeg innsett at det å gi ut Dr. IZOYA detaljer til verden vil gjøre mye bra for de som har ødelagte hjem eller et forhold for ham for å hjelpe deg med å fikse det ødelagte forholdet eller ekteskapet ditt. Du kan nå ham via e-postadressen hans drizayaomosolution@gmail.com, eller Hans Whatsapp-nummer: +12098373537. Ta kontakt med ham og se hvordan problemet ditt blir løst innen 24 timer. Han spesialiserer seg også i følgende saker ...
    (1) Du vil ha eksen tilbake.
    (2) Du vil bli forfremmet på kontoret ditt.
    (3) Du vil at menn / kvinner skal følge deg.
    (4) Du vil ha et barn.
    (5) Du er en gründer, og du vil vinne kontrakter.
    (6) Du vil at mannen din skal være din for alltid.
    (7) Du trenger åndelig hjelp.
    (8) Du har blitt lurt og ønsker å gjenvinne tapte penger.
    (9) Stopp skilsmissen.
    (10) Påkallelse av pengeritualer.
    (11) Vinn valg.

    ReplyDelete
  18. Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
    1 ELSKER STAV
    2 VINN TILBAKE EX
    3 KVINNEFRUKT
    4 STAVEKOMMONSJON
    5 BESKYTTELSE
    STAV 6 STAV FORRETNING
    7 STAV GOD JOBB
    8 LOTTERI STAV og STAV SAK

    ReplyDelete