Thursday, May 24, 2012

Tips om hvordan å få Ex-kjæresten din tilbake

Komme tilbake kjæresten din etter en kamp eller breakup kan være en skremmende oppgave. Før du gå for det må du sannsynligvis du stille deg selv noen spørsmål. Høyst betydelig, vil du henne tilbake fordi du virkelig elsker henne som hun er, eller fordi du ville være skamme seg for å bli sett av vennene dine uten din trofé? Var ditt forhold til en positiv en, der felles idealer og mål ble delt eller gjorde forholdet består hovedsakelig av kamper og uenigheter?


Hvis du tror at du og kjæresten din har noe spesielt og du vet dypt ned som hun er kjærligheten til livet ditt, så du skylder det til deg selv og henne å gjøre et ærlig forsøk på å få henne tilbake. Hvis dette er tilfelle ikke sitte og småkoke og la tankene dine spille gjennom 'hva om' eller 'Hvis bare jeg hadde gjort det' senarios - dette er bare ikke konstruktiv.


Du kan gå gjennom alle slags følelser; sinne, anger, frykt og lengsel. Det er ok, det er normalt. Realisere skjønt, alle frem og tilbake til bare slitt deg ut. Foreta en beslutning om å la henne gå eller få henne tilbake - som er det!


Hvis du bestemmer deg for å få henne tilbake, og deretter må du bestemme hvordan. Du kan gå direkte, ærlig og dyptfølt ruten, (og dette er hva arbeidet for meg), hvis det er alt det tar anser deg selv heldig. Fortell henne du elsker henne og ønsker henne tilbake, og at du er villig til å arbeide på forholdet. Hvis du føler at du har gjort en feil, må du være villig til å be om tilgivelse, hvis du føler at hun var den som skrus opp, du må være villig til å tilgi, og ikke dvele ved siste fornærmelser eller klager.


Hvis du vil være mer manipulerende - og du vet at hun er sjalu, bare hennes ser du med en attraktiv dame kan være nok til å sende henne kjører tilbake til deg. Du kjenner din dame og hvis du føler deg som vil fungere, gå for det - bare realisere - det kan backfire.


Kan være vanskelig å komme tilbake din kjæreste og venner kan ikke alltid være støttende. Hvis du er virkelig alvorlig om å få din ex-venninne tilbake, la meg anbefaler en komplett program som er utviklet for personer i din eksakte situasjon, det er en stor ressurs for å holde dine mest verdifulle forholdet sunn. For å oppdage mer - kan du besøke nettstedet mitt i "Om forfatteren"-delen. Jeg ønsker deg styrke og visdom for å få din ex kjæreste tilbake - og holde henne ved din side.

4 comments:

  1. Hei, jeg heter Camilla Mary, jeg er fra Oslo, men jeg bor i Waterton Lakes National Park Canada med min mann. Ordene kan ikke forklare hvor opphisset jeg er for restaureringen av mitt ødelagte ekteskap, og nå er mannen min helt tilbake etter å ha forlatt meg og barna våre til en annen kvinne. Vi har vært gift i siven år, og i løpet av ekteskapet har vi hatt en rekke kamper som fortsatte til slutt, forlot han med barna våre og flyttet til Melbourne for å være sammen med en annen kvinne. Blokkert alle former for kontakt, noe som gjør kommunikasjonen ugyldig. Jeg følte at livet mitt var over, og mine barn trodde de aldri ville se faren sin igjen. Jeg prøvde å være sterk bare for mine barn, men jeg kunne ikke kontrollere smerter som plaget mitt hjerte, jeg ble fortært av tristhet og smerte fordi jeg virkelig elsket ham. Hver dag og natt tenker jeg på ham, og jeg vil alltid like ham å komme tilbake med meg, jeg ble bokstavelig talt gå gal og trengte en guddommelig inngrep, så jeg fortalte hvert av mine problemer til en venn av meg som en gang hadde lignende utfordringer. Hun henviste meg til en veldig kraftig mann som heter DoctorIgbinovia. Hun sa at han var den eneste grunnen til den glede hun hadde på denne dagen. Drigbinovia kan bidra til å reparere ødelagte relasjoner hun sa det var jeg måtte sette ham på prøve. Jeg kontaktet ham på hans Email adders doctorigbinovia93@gmail.com og han ga meg instruksjoner om hva jeg skal gjøre og det gjorde jeg da gjorde han en kjærlighetsspell for meg. Til min største overraskelse, etter tre uker, ringte mannen min og fortalte meg at han savnet oss så mye som barna, jeg var så overrasket, mitt hjerte var fylt av glede og spenning, og jeg begynte å skygge tårene mine. Han unnskyldte seg for sin feil og unnskyldte seg for smerten han forårsaket for meg og barna. Slik kom han tilbake til oss med stor kjærlighet og glede, og fra den dagen var ekteskapet nå sterkere enn før. Takket være Drigbinovia er han veldig kraftig, så jeg bestemte meg for å dele historien min for de kvinners og menns skyld hvem opplevde hva som skjedde. Jeg vil at du skal vite at det er en løsning. Drigbinovia er løsningen, en sann og kraftig spellcaster som ba om å leve lenge for å hjelpe kvinner og barn i sin tid med smerte. Og det har også staver for helbredelse av kreft, kreft osv. GOD LUK,

    ReplyDelete
  2. Dette er et must-read vitnesbyrd av alle, jeg er her for å fortelle hele verden om en mann som reddet forholdet mitt, og denne store mannen heter Dr. IZOYA. Faktisk gjorde han en god jobb for meg ved å hente tilbake min eks-kjæreste som forlot meg og lover å aldri komme tilbake til meg igjen. Med dette har jeg innsett at det å gi ut Dr. IZOYA detaljer til verden vil gjøre mye bra for de som har ødelagte hjem eller et forhold for ham for å hjelpe deg med å fikse det ødelagte forholdet eller ekteskapet ditt. Du kan nå ham via e-postadressen hans drizayaomosolution@gmail.com, eller Hans Whatsapp-nummer: +12098373537. Ta kontakt med ham og se hvordan problemet ditt blir løst innen 24 timer. Han spesialiserer seg også i følgende saker ...
    (1) Du vil ha eksen tilbake.
    (2) Du vil bli forfremmet på kontoret ditt.
    (3) Du vil at menn / kvinner skal følge deg.
    (4) Du vil ha et barn.
    (5) Du er en gründer, og du vil vinne kontrakter.
    (6) Du vil at mannen din skal være din for alltid.
    (7) Du trenger åndelig hjelp.
    (8) Du har blitt lurt og ønsker å gjenvinne tapte penger.
    (9) Stopp skilsmissen.
    (10) Påkallelse av pengeritualer.
    (11) Vinn valg.

    ReplyDelete
  3. Jeg kan ikke glemme hvordan DR WALE hjalp meg med å gjenopprette ekteskapet mitt etter åtte måneders separasjon med min kone på grunn av krangel og hun dro og aldri kom tilbake til meg, jeg gjorde så mye for å få henne tilbake, men ingenting fungerte ikke før Jeg så en kommentar på nettet da noen vitnet om hvordan DR WALE hjalp henne med å gjenopprette mannen sin, og det var slik jeg kontaktet ham gjennom WhatsApp, og etter å ha skrevet ut problemet mitt forsikret han meg om at han vil hjelpe meg med å komme tilbake til kona mi. om noen dager etter å ha kastet kjærlighetsformelen, og etter at han gjorde trylleformelen kom min kone hjem og tryglet at hun var veldig lei meg i dag, jeg er tilbake med min kone og vi er begge lykkelige og bor sammen igjen. Jeg vet at det er mange mennesker der ute som ønsker å få kjærligheten tilbake, vennligst kontakt DR WALE fordi han er det perfekte svaret på problemet ditt. Kontaktinformasjonen hans er: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Jeg vil bruke dette mediet til å takke den store tryllekunstneren DR WALE for å ha hentet tilbake min kjære mann. Da mannen min forlot meg og våre to barn for en annen kvinne, levde jeg i smerter fordi jeg elsker ham så høyt, jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, faktisk var jeg forvirret før jeg møtte en venninne av meg som heter Ella og jeg fortalte henne hva jeg gikk gjennom, så fortalte hun meg at jeg ikke skulle bekymre meg for at hun også gikk gjennom det samme problemet, men i hennes tilfelle var det kjæresten, så tok hun meg med til en spiritist, en trylleformler, ved navn DR WALE som hjalp henne med tilbake kjæresten hennes, da jeg kontaktet DR WALE på WhatsApp +2347054019402 fortalte jeg ham problemene mine, etter det fortalte han meg hva jeg skulle gjøre og han sa etter at jeg har gjort det han fortalte meg, etter noen uker vil mannen min komme krypende videre knærne hans ber meg om å tilgi ham. Etter noen uker kom mannen min og begynte å tigge meg, jeg hadde aldri forventet at det skulle skje så fort, jeg banket på døren min, da jeg åpnet døren, så jeg til min største overraskelse mannen min på knærne tigge meg og vår barn til å tilgi ham.
    Han kurerer også alle slags sykdommer, inkludert den som er oppført nedenfor,
    1. HIV / AIDS.
    2. HERPES 1/2.
    3. KREFT.
    4. ALS (Lou Gehrigs sykdom).
    5. Hepatitt B.
    6. HYPERTENSJON.
    7. LAVT SÆDANTALL.
    8. ASTHMA.
    9. VIRGINIA PROBLEM.
    10. DIARÉ.
    11. STØYL.
    12. KJØLSÅR.
    13. SLAG.

    Og han kastet også følgende trollformler,

    1. du vil ha et godt ekteskap,
    2. du er en politiker og trenger beskyttelse,
    3. du trenger en kjærlighetsform,
    4. du ønsker å være en rik mann eller kvinne,
    5. du vil at partneren din skal elske deg,
    6. du leter etter kone eller mann,
    7. du ønsker å jobbe med visum til et hvilket som helst land du ønsker,
    8. du er en forretningsmann eller kvinne og vil at bedriften din skal flytte,
    9. du vil at sjefen din skal elske deg,
    10. du vil at din mann eller kone skal tilbe deg,
    11 Du trenger en jobbformidling,
    12 Du trenger forfremmelse i jobben din,
    Alle som har problemer oppført ovenfor, bør kontakte DR WALE, den store trylleformularen. Kontakt ham via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete