Wednesday, May 30, 2012

Råd For ekteskap Breakups: 5 måter å holde din sunn fornuft

Bryte opp er vanskelig å gjøre – spesielt når din ekteskap er på linjen. Forskning har vist at en ekteskap breakup kan være blant de mest stressende tingene en person kan oppleve. Og for mange det kan føles like dårlig som gjør gå gjennom død av en nær person.


Hvis du står overfor turbulente tider i ekteskapet, kan du være leder for en breakup, som kan bety separasjon eller skilsmisse. Dele opp kan være det beste alternativet for to av dere, eller det kan være det verste mulig vei å løse dine problemer: hvem som er å si? Bare to av dere kan arbeide ting. Eller, mislykkes det, bare to av dere kan finne en måte å dele opp i minst smertefulle, mest minnelig måte mulig.


Her er råd for ekteskap breakups; disse er 5 måter å holde din sunn fornuft:


Måte # 1: Eliminere skylden spillet når du snakker med hverandre: uansett hvordan sint får du begge når to av dere er uenige eller kjempe, husk at det er en gnist av godhet og lys i alle. Vær oppmerksom på at din kompis var en gang eplet av din øye. Ser på ham eller henne nå, kan det være vanskelig å forestille seg noen gang har følt seg eller noe positivt om dem tanke. Det er fordi rett nå du er sannsynligvis innpakket i et teppe av negativity der at ekteskapet er opptatt. Dessverre bygger negativity på seg selv, særlig når du la det komme ut i ordene du utveksle med kompis. Den beste veien mot helbredelse for deg er å eliminere negativity, den blaming og kampene. Uansett hvem som er rett eller galt, uansett hvem sin feil er det, vondt blaming den andre personen bare du.


Måten # 2: Hjelpe andre personen landet på sine føtter: Når du har vært gift med noen, vil du aldri kunne vise dem på en helt jevnt, objektiv måte igjen. To av dere er også i nærheten, og du har vært gjennom for mye sammen for å noensinne gå tilbake til å være bare fremmede igjen. Faktisk, vil to av dere være på noen måter som er knyttet til hverandre for resten av ditt liv. Psykologer sier at folk som har vært gift for et par år eller mer start å vise tegn på å fullføre hverandres tanker, som om de deler de samme tankene. Det er derfor en ekteskap breakup er så smertefullt og gal å lage: er du på noen måter faktisk tape en del av tankene dine. Hovedpoenget er: behandle den andre personen med respekt og verdighet uansett hvor i denne turbulente tid tar du. Se opp for vedkommende, og kontroller at de lander på sine føtter. Uansett hvordan ting kan se akkurat nå, du vil dra nytte direkte Hvis din kompis (eller ex) kommer ut av dette i som sunn en måte som mulig.


Måte # 3: Holde barna ut av det: dette høres ut som en no-brainer for de som har aldri møtt en ekteskap breakup før. Men en gang i varmen av slaget, mange folk dra mest dyrebare menneskene i deres liv – barna sine egne – i mix. Selvfølgelig, prøver de fleste mennesker med vilje å involvere barna sine i deres ekteskap problemer. Men dette er akkurat hva ofte ender opp som skjer – og dette er den verste feiltakelsen du kunne gjøre. Barna er uskyldig bystanders, og skal være sånn.


Måten # 4: Finne en venn eller terapeut kan du betro i: I dagens kybernetiske alder av datamaskiner og avlukker, mange av oss bor en ensom livet. Studier viser at lukke vennskap er på nedgangen i mange avanserte land, og folk velger å bekjente, men få nære venner. Videre, for mange mennesker som er gift, deres beste venn var deres kompis. Så, når du står overfor en ekteskap breakup, vil det gjøre underverk for deg å få kontakt med en gammel venn, slik at du har noen å snakke med om hva du går gjennom. Hvis du ikke klarer å få tilgang til din gamle venner, kan du vurdere å ansette en terapeut. Poenget er: du trenger noen som du kan dele roller coaster ride av turbulens i ekteskapet.


Måten # 5: Vurder å gjøre ting fungerer igjen: selv når en breakup synes uunngåelig, eller allerede har funnet sted i livet ditt, det kan ikke være for sent å hjelpe ting arbeide igjen mellom deg. Hvis du mener at kjærlighet for hverandre gnist kan ennå være i live i deres hjerter, kan du vurdere å gjøre hva det tar for å få riktig råd å gjøre din ekteskap en vellykket en på nytt.


Når vi står overfor en ekteskap breakup, må du gjøre hva du kan for å holde din sunn fornuft. Om du er på vei for en permanent deling, eller om det er håp om at du vil bo sammen, følger du denne fremgangsmåten for å opprettholde din mentale og fysiske velvære. Du vil takke deg selv senere.

2 comments:

  1. Hei, jeg heter Camilla Mary, jeg er fra Oslo, men jeg bor i Waterton Lakes National Park Canada med min mann. Ordene kan ikke forklare hvor opphisset jeg er for restaureringen av mitt ødelagte ekteskap, og nå er mannen min helt tilbake etter å ha forlatt meg og barna våre til en annen kvinne. Vi har vært gift i siven år, og i løpet av ekteskapet har vi hatt en rekke kamper som fortsatte til slutt, forlot han med barna våre og flyttet til Melbourne for å være sammen med en annen kvinne. Blokkert alle former for kontakt, noe som gjør kommunikasjonen ugyldig. Jeg følte at livet mitt var over, og mine barn trodde de aldri ville se faren sin igjen. Jeg prøvde å være sterk bare for mine barn, men jeg kunne ikke kontrollere smerter som plaget mitt hjerte, jeg ble fortært av tristhet og smerte fordi jeg virkelig elsket ham. Hver dag og natt tenker jeg på ham, og jeg vil alltid like ham å komme tilbake med meg, jeg ble bokstavelig talt gå gal og trengte en guddommelig inngrep, så jeg fortalte hvert av mine problemer til en venn av meg som en gang hadde lignende utfordringer. Hun henviste meg til en veldig kraftig mann som heter DoctorIgbinovia. Hun sa at han var den eneste grunnen til den glede hun hadde på denne dagen. Drigbinovia kan bidra til å reparere ødelagte relasjoner hun sa det var jeg måtte sette ham på prøve. Jeg kontaktet ham på hans Email adders doctorigbinovia93@gmail.com og han ga meg instruksjoner om hva jeg skal gjøre og det gjorde jeg da gjorde han en kjærlighetsspell for meg. Til min største overraskelse, etter tre uker, ringte mannen min og fortalte meg at han savnet oss så mye som barna, jeg var så overrasket, mitt hjerte var fylt av glede og spenning, og jeg begynte å skygge tårene mine. Han unnskyldte seg for sin feil og unnskyldte seg for smerten han forårsaket for meg og barna. Slik kom han tilbake til oss med stor kjærlighet og glede, og fra den dagen var ekteskapet nå sterkere enn før. Takket være Drigbinovia er han veldig kraftig, så jeg bestemte meg for å dele historien min for de kvinners og menns skyld hvem opplevde hva som skjedde. Jeg vil at du skal vite at det er en løsning. Drigbinovia er løsningen, en sann og kraftig spellcaster som ba om å leve lenge for å hjelpe kvinner og barn i sin tid med smerte. Og det har også staver for helbredelse av kreft, kreft osv. GOD LUK,

    ReplyDelete
  2. Dette er et must-read vitnesbyrd av alle, jeg er her for å fortelle hele verden om en mann som reddet forholdet mitt, og denne store mannen heter Dr. IZOYA. Faktisk gjorde han en god jobb for meg ved å hente tilbake min eks-kjæreste som forlot meg og lover å aldri komme tilbake til meg igjen. Med dette har jeg innsett at det å gi ut Dr. IZOYA detaljer til verden vil gjøre mye bra for de som har ødelagte hjem eller et forhold for ham for å hjelpe deg med å fikse det ødelagte forholdet eller ekteskapet ditt. Du kan nå ham via e-postadressen hans drizayaomosolution@gmail.com, eller Hans Whatsapp-nummer: +12098373537. Ta kontakt med ham og se hvordan problemet ditt blir løst innen 24 timer. Han spesialiserer seg også i følgende saker ...
    (1) Du vil ha eksen tilbake.
    (2) Du vil bli forfremmet på kontoret ditt.
    (3) Du vil at menn / kvinner skal følge deg.
    (4) Du vil ha et barn.
    (5) Du er en gründer, og du vil vinne kontrakter.
    (6) Du vil at mannen din skal være din for alltid.
    (7) Du trenger åndelig hjelp.
    (8) Du har blitt lurt og ønsker å gjenvinne tapte penger.
    (9) Stopp skilsmissen.
    (10) Påkallelse av pengeritualer.
    (11) Vinn valg.

    ReplyDelete