Saturday, May 5, 2012

Hvordan vet jeg om min Ex-kjæreste fremdeles liker meg?

Vil du få din kjæreste tilbake i livet ditt? Er du fremdeles følelsen svimlende smerten av hans å ha brutt opp med deg? Hvis du har vært gjennom denne typen harde breakup, du har et hull i ditt hjerte tydelig hvor hans kjærlighet og omsorg brukt til å ligge.


Det første du er sikkert lurer på er: "Hvordan vet jeg om min ex-kjæresten fremdeles liker meg?" Og det er en rettferdig spørsmål. Tross alt, ønsker du ikke å gå etter ham igjen, hvis han ikke lenger har følelser for deg. Men, må du spørre deg selv, "men hva om han fortsatt har følelser for meg?" Poenget er, du skylder det til deg selv for å prøve å få ham tilbake. Her er noen tips om hvordan du kan vinne tilbake hans kjærlighet.


Kontroller først du ikke forfølge ham. Ikke kall eller tekst ham hver time. Bare Vis ikke opp på arbeidsplassen eller på hans hjem. Denne type ting vil slå de fleste menn av, fordi det gjør at du kommer over så altfor trengende! I stedet må du slå av denne type tenkning på hodet Hvis du skal gjøre dette arbeidet: du har å gjøre ham å komme tilbake med deg.


Så, istedenfor å gå etter ham så direkte, kan du ta mer effektiv tilnærming. Begynne å arbeide på deg selv. For eksempel, skal du bli en mer optimistisk, positiv person med en lysere outlook. Tross alt, akkurat nå føler du sannsynligvis mye veldig negative følelser i deg selv gitt din daværende. Det er viktig at du lar disse følelsene (gråt kan arbeide underverk!) og deretter få deg tilbake på sporet.


En flott måte å gjøre dette på, er å gjøre en skrive rituale angående din kjæreste brev. Jeg sier "ritual" fordi jeg forventer at du skrive en fullstendig brev til ham der du helle ut alle dine følelser. Deretter forventer jeg du å brenne den! Du hørte meg rett, du vil aldri vise den til ham. Bare lyse og se det brenne. Denne lite ritual hjelper deg med å gi forholdet nedleggelsen.


Mens du er på det, sikre at du fjerner noen omtale av din ex kjæreste fra samtalene med venner og familie. Det er ingen nyttig nytte for å holde minnet om ham live mens blant dine venner. Hvis du bestemmer deg for å få ham opp nå og igjen, kan du gjøre det på en positiv måte.


På dette punktet vil du har renset selv av negative følelser og minner som er tilknyttet ditt forhold. Din energi vil bli klarere, og du er nå i mye bedre posisjon til å nærme seg å finne ut om han virkelig fremdeles liker du.


Før du ringer ham til å definere en tid for å møte ham, kontroller at du har gitt deg en lang periode der du ikke har prøvd å kommunisere med ham i det hele tatt (se ovenfor). Og før du ser ham, kontroller at du ser ditt beste: plante et ufarlig frø av misunnelse i ham på grunn av varmt du ser vil ikke vondt sjansene dine for stund din kjærlighet.


Når du møter, kan du se inn din ex øyne: øyne er vinduet i sjelen. Være ærlig med deg selv med hva du ser der. Hvis du forstand at han fremdeles liker deg, det er alt du trenger å vite på dette punktet. Høflig la møtet kjøre sin kurs og slutten av møtet. Nå som du vet han liker deg, det er på tide å utdanne deg selv om hva som fungerer i å få ham til å falle hodet over helbreder for deg over på nytt.

2 comments:


  1. Jeg vil bare takke deg. Stavningen din har forandret livet mitt. Jeg var deprimert og var ikke helt sikker på at det ville fungere for meg. På toppen av det er jeg alltid motvillig til å kjøpe ting fra Internett. Men det tok bare en uke, akkurat som du sa! Nå er min bf tilbake med meg, akkurat som du annonserte. videresend dine opplysninger til Dr.Obodo på Mail: templeofanswer@hotmail.co.uk , eller whatsapp +2348155425481

    ReplyDelete
  2. Dette er et must-read vitnesbyrd av alle, jeg er her for å fortelle hele verden om en mann som reddet forholdet mitt, og denne store mannen heter Dr. IZOYA. Faktisk gjorde han en god jobb for meg ved å hente tilbake min eks-kjæreste som forlot meg og lover å aldri komme tilbake til meg igjen. Med dette har jeg innsett at det å gi ut Dr. IZOYA detaljer til verden vil gjøre mye bra for de som har ødelagte hjem eller et forhold for ham for å hjelpe deg med å fikse det ødelagte forholdet eller ekteskapet ditt. Du kan nå ham via e-postadressen hans drizayaomosolution@gmail.com, eller Hans Whatsapp-nummer: +12098373537. Ta kontakt med ham og se hvordan problemet ditt blir løst innen 24 timer. Han spesialiserer seg også i følgende saker ...
    (1) Du vil ha eksen tilbake.
    (2) Du vil bli forfremmet på kontoret ditt.
    (3) Du vil at menn / kvinner skal følge deg.
    (4) Du vil ha et barn.
    (5) Du er en gründer, og du vil vinne kontrakter.
    (6) Du vil at mannen din skal være din for alltid.
    (7) Du trenger åndelig hjelp.
    (8) Du har blitt lurt og ønsker å gjenvinne tapte penger.
    (9) Stopp skilsmissen.
    (10) Påkallelse av pengeritualer.
    (11) Vinn valg.

    ReplyDelete