Sunday, May 6, 2012

Hvordan får jeg min Ex-kjæreste tilbake? 6 Trinn

Etter å ha mistet din kjæreste til en breakup, er den første tingen du bør gjøre for å å tilbringe tid pining over ham. Hvis du fortsatt elsker ham, du vet, "Hvordan får jeg min ex-kjæresten tilbake?" Hvordan får du ham å se at det hadde for to sammen var noe unikt?


Her er 6 steg på veien til å få din ex-kjæresten tilbake:


1. Gjenkjenn at du var både på feil


Først av alt, du har å gjenkjenne at uansett hva situasjonen, dere begge var på feil. Hvis du lot ham, kan du sannsynligvis sier at han ikke var gir deg hva du trenger, så du så til noen andre for å få det. Eller, hvis han forlot deg, kanskje du kunne ha gjort mer for å gi ham hva han trengte. Sikker, teknisk sett den som gjorde det "forlate" i forholdet er på feil. Likevel, ansvaret for å gjøre ting riktig sitter med både deg, ikke bare en.


2. Tilgi og glem


Derfor er det viktig at du komme vekk fra skylden-orientert tenkning. Må du tilgi og glemme, med andre ord. Sant tilgivelse, betyr det at du la gå av skylden du forbinder med hva skjedd. Forplikte til aldri å nevne det på nytt. Ikke la skyen av skylden mørkere ditt forhold. Hvis du ikke kan gjøre dette, vil du ha problemer med å få ditt forhold arbeide igjen.


3. Beklager (og mener det)


Hvis du var den som forlot din kjæreste, er det viktig at du beklager, og mener det. Og når du beklager, du har å følge av oppbakking opp din unnskyldning med dine handlinger. Det er ikke rom for gjentatte feil.


4. Vær klar til å jage ham litt


Være forberedt på å jage din ex litt. Dette betyr ikke sende ham flere tekstmeldinger eller kalle ham ti ganger per dag. Men du trenger å vise ham at du er fremdeles interessert Hvis du ønsker å få din kjæreste tilbake. Du kan ikke forvente seg å komme tilbake, bare fordi du har sendt noen svake signaler at du er klar til å tenne forholdet.


5. Det kan ta tid å bygge tillit


Husk, først må du avgjøre for noe mindre enn du ville. Det kan være at din ex bare er klar til å bli venner igjen - minst først. Det kan ta ham litt tid å gjenoppbygge sin tillit til deg. Hvis dette er tilfellet, må du gi ham plassen som han trenger for å få vite du igjen. Godta at du måtte ta hva han tilbyr nå hvis du ønsker å få ham tilbake en dag snart.


6. Vet når å avslutte og ved å fortsette å prøve


Til slutt, du har å vite når man skal gi. Noen ganger, har du ingen valg enn å flytte og finne noen andre. Hvis din kjæreste virkelig ikke kan tilgi deg eller elsker deg ikke lenger, er det beste du kan gjøre å la ham gå. Mens dette vil ødelegge ditt hjerte akkurat nå, kan det være den beste tingen å skje med deg. Uansett hva som gikk galt i dette forholdet, er din sjelefrende fortsatt der ute - og bruke tid kommer etter din ex vil bare forsinke møte ekte kjærlighet.


Å få din kjæreste tilbake kan ikke være lett, men det trenger ikke å være en chore, heller. Bare spiller den smarte og følge denne fremgangsmåten. Du kan bli overrasket over hva som kan skje.

5 comments:

  1. Hej alle, Dr. Agbazara er en stor mand,denne læge hjælpe mig med at bringe tilbage til min kæreste, der slog op med mig for et år siden med hans kraftfuld spell casting og i dag er hun tilbage til mig, så hvis du har brug for hjælp, kan kontakte ham på e-mail: ( agbazara@gmail.com ) eller ring/WhatsApp +2348104102662. Og få løse dit problem som mig.

    ReplyDelete
  2. Hei, jeg heter Camilla Mary, jeg er fra Oslo, men jeg bor i Waterton Lakes National Park Canada med min mann. Ordene kan ikke forklare hvor opphisset jeg er for restaureringen av mitt ødelagte ekteskap, og nå er mannen min helt tilbake etter å ha forlatt meg og barna våre til en annen kvinne. Vi har vært gift i siven år, og i løpet av ekteskapet har vi hatt en rekke kamper som fortsatte til slutt, forlot han med barna våre og flyttet til Melbourne for å være sammen med en annen kvinne. Blokkert alle former for kontakt, noe som gjør kommunikasjonen ugyldig. Jeg følte at livet mitt var over, og mine barn trodde de aldri ville se faren sin igjen. Jeg prøvde å være sterk bare for mine barn, men jeg kunne ikke kontrollere smerter som plaget mitt hjerte, jeg ble fortært av tristhet og smerte fordi jeg virkelig elsket ham. Hver dag og natt tenker jeg på ham, og jeg vil alltid like ham å komme tilbake med meg, jeg ble bokstavelig talt gå gal og trengte en guddommelig inngrep, så jeg fortalte hvert av mine problemer til en venn av meg som en gang hadde lignende utfordringer. Hun henviste meg til en veldig kraftig mann som heter DoctorIgbinovia. Hun sa at han var den eneste grunnen til den glede hun hadde på denne dagen. Drigbinovia kan bidra til å reparere ødelagte relasjoner hun sa det var jeg måtte sette ham på prøve. Jeg kontaktet ham på hans Email adders doctorigbinovia93@gmail.com og han ga meg instruksjoner om hva jeg skal gjøre og det gjorde jeg da gjorde han en kjærlighetsspell for meg. Til min største overraskelse, etter tre uker, ringte mannen min og fortalte meg at han savnet oss så mye som barna, jeg var så overrasket, mitt hjerte var fylt av glede og spenning, og jeg begynte å skygge tårene mine. Han unnskyldte seg for sin feil og unnskyldte seg for smerten han forårsaket for meg og barna. Slik kom han tilbake til oss med stor kjærlighet og glede, og fra den dagen var ekteskapet nå sterkere enn før. Takket være Drigbinovia er han veldig kraftig, så jeg bestemte meg for å dele historien min for de kvinners og menns skyld hvem opplevde hva som skjedde. Jeg vil at du skal vite at det er en løsning. Drigbinovia er løsningen, en sann og kraftig spellcaster som ba om å leve lenge for å hjelpe kvinner og barn i sin tid med smerte. Og det har også staver for helbredelse av kreft, kreft osv. GOD LUK,

    ReplyDelete
  3. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete
  4. Jeg vil takke Chubygreat for din hjelp. Min kone forlot meg for noen måneder tilbake, og jeg trengte henne i mitt liv fordi jeg elsker henne så mye. Jeg tok kontakt med chubygreat da jeg leste om ham på Google, hvordan han returnerer kjærligheten. Han ga meg forsikring og sa til meg at han vil trenge ting som jeg leverte, og i løpet av de neste to dagene etter å ha kastet trylleformelen, kom kona tilbake til meg. Takk chubygreat. Du kan kontakte ham med følgende detaljer. Chubygreat@gmail.com eller Whatsapp 2348165965904

    ReplyDelete
  5. Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
    1 ELSKER STAV
    2 VINN TILBAKE EX
    3 KVINNEFRUKT
    4 STAVEKOMMONSJON
    5 BESKYTTELSE
    STAV 6 STAV FORRETNING
    7 STAV GOD JOBB
    8 LOTTERI STAV og STAV SAK

    ReplyDelete