Sunday, June 24, 2012

Eksen min igjen, og giftet seg med en annen kvinne - hvordan å få ham tilbake

"Hvis du sier til deg selv, eksen min venstre og giftet seg med en annen kvinne," er du i en klubb med tusenvis av andre kvinne. Mens de fleste av de kvinnene havne aldri elsker å komme tilbake med mannen de fortsatt, det er fordi de ikke er bevæpnet med kunnskap om hvordan du gjør dette. Jeg skal arm deg den kunnskapen nå.


Vil du få din ex tilbake? Hvis dette er noe du vil mer enn noe annet akkurat nå, bør du lese videre. Du åpenbart har en stor emosjonelle investering i ditt forhold, og du kan ikke være klar til å bare gi opp på forholdet. Kan du igjen å tenne kjærlighet.


Først, det er viktig å innse sannheten om dine egne tanker og følelser. Fortsatt bry deg dypt om ham? Hvis du savner ham for sikkerheten til å ha noen kjent rundt, som ikke kanskje være nok. Nei, for å få en reell sjanse til å få ham tilbake, må du fortsatt harbor en dyp lidenskap for ham.


Neste, må du virkelig komme til vilkårene med hvordan han føler om deg. Han, på noen nivå, har fortsatt at dyp og stor kjærlighet for deg? To av dere dele opp, selv om du fortsatt elske hverandre fordi du hevdet for mye, kanskje hadde forskjellige mål, klarte deres liv på en annen måte. Hvis han fortsatt elsker deg dypt, holde lesing. Hvis ikke, må du gjøre alt du kan å glemme ham og flytte. Slutten av historien.


Hvis du har bestemt at din er en dyp kjærlighet som fortsatt finnes i dag, er du i stand til å gi deg å virkelig begynne å jobbe på det som kan bringe deg tilbake sammen.


Tenk tilbake til da du pleide å være sammen, og var på din lykkeligste. Du ta bedre vare på deg selv? Var du en lykkeligere, mer glad person? Var du interessant og interessert i livet, å være involvert i en rekke aktiviteter utenom ditt forhold?


Hvis du er som de fleste kvinner, etter at du har blitt med din mann for en stund begynner du å endre litt etter litt. Kanskje ta du ikke godt vare på deg selv lenger. Kanskje sluttet du å være ganske interessant, fallende i samme daglige rutine. Hvis du virkelig ønsker å vinne ham tilbake, må du bli personen han falt forelsket i hele igjen.


I mellomtiden Prøv å dyrke en uavhengig, frittliggende ånd. Avgir signalet klart at du er bra på egen hånd. Dette kan høres ut som et paradoks, men det er helt avgjørende, hvis du vil ha noen sjanse til å få ham tilbake. Når du får sammen med din ex, fra tid til tid, bruke tidligere til din fordel. For eksempel, hvis det var noen klær av deg som han likte deg å bære, nyte ham litt og ha dem. Og minner ham om mange av de positive erfaringene som du brukte til å ha sammen. Snakker om gode tider kan frembringe hans følelser av kjærlighet og hengivenhet for deg.


Til slutt, hvis du ønsker å vinne din ex tilbake, bare være deg selv. Om han er faktisk fortsatt i er kjærlighet med deg ikke i din makt å kontroll. Men ved å være deg selv, måten du kommer enten ut av alt dette et sunnere, lykkeligere person. Og, du bare kan finne veien tilbake i armene.

2 comments:

  1. Hei venner,
    Jeg vet at denne meldingen kan møte deg I ytterste overraskelse. Men jeg vil bare dele min Testimoney, Mitt navn Osawe Jennifer Jeg er fra USA ble jeg en gang skilt fra min kjærlighet for noen år tilbake, jeg vet hvordan det føles, og det var vondt å skilles fra den du elsker. Hvis du virkelig elsker ham, og du vil ha ham tilbake til deg, du vil gjøre alt som er mulig for å få ham tilbake til livet igjen, det var mitt tilfelle, jeg elsker min mann veldig mye så jeg gjorde alt for å få ham tilbake, og han kom tilbake til meg, og nå vi lever lykkelig som noen gang før.
    dette er min historie: ... bodd i USA i mange år nå.Jeg aldri trodd på alle spell casting. Jeg har blitt lurt av mange forskjellige personer.Jeg mistet håpet i them.My ex venstre meg.Jeg var devastated.I mistet min job.My beste venn så min plight.Then han introduserte meg til DR. Oduduwa via dr.oduduwaspellcaster@gmail.com, ble jeg fortalt hans arbeid er free.Never trodd før jeg kom i kontakt med him.He gjorde en spell for meg. jeg gjenopprette alle pengene mine og min ex kjæreste kom tilbake i mindre enn 75hrs.I ble tilbakekalt på min plass av work.Was selv fremmet umiddelbart.Jeg kunne ikke tro det er en reell spell caster der ute som gjør gratis spells.I bare utbetalt i takknemlighet etter spell hadde worked.He tar ikke betalt for penger fra noen til spell har worked.You alt bør ikke bli lurt at staver ikke fungerer. DR. Oduduwa spell arbeid veldig fort, og han tar ikke betalt for money.You kan bare betale for varene spell vil worked.Try ham og se hva som er saying.These er de få tingene han gjør
    * HE frem tapte elskere i 24 timer.
    * Penger ritualer / BLI Illuminati den nye verdensorden
    * FJERNKONTROLL OVER LOVERS.
    * ALLE TYPER SPELL avstøpning og VOODOO arbeidstaker.
    * ER DITT HEALER TAR LANG å løse dine problemer? Dette er din sjanse til å bli hjulpet RASKT.
    * GET RIDE FOR ENHVER hekseri, uflaks og forbannelser.
    * Expert i fjernhealing
    * Rettssaker selv om man er dømt [IF det er en sjanse av tiltalende]
    * ER NOEN BODY SJALU med forholdet?
    * Uferdige jobber av andre leger-IF IKKE FORNØYD-KOM TIL MEG.
    * Blir du tvunget inn i en skilsmisse?
    * HE HINDRE uflaks og sjalusi.
    * HAN KAN STOPPE noen en konflikt med FORHOLDET.
    * ØNSKER DU Å HA BARN AV DITT VALG
    * Ønsker du QUICK MARRIAGEPROPOSAL?
    * HAN KAN ren folk HUS, bedrifter egenskaper fra uflaks.
    * TRENGER DU MYE SEKSUELL MAKT OG STERK EREKSJONER.
    Du kan komme til å trenge ham i noen hva eller dele med venner som har lignende problemer. dette er DR.ODUDUWA kontakt
    E-postadresse: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
    PRØV OG DEL DINE VITNESBYRD TIL ALLE ETTER DET VIRKER, BARE SLIK jeg gjør nå takk ... og LYKKE.

    ReplyDelete
  2. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete