Thursday, June 21, 2012

Hva bør jeg gjøre for å få min Ex-tilbake etter en Break-Up

Når du deler opp med ekte kjærlighet, vil du vanligvis gå gjennom mange smertefulle følelser. Du føler deg sint, deprimert og vondt, og du virkelig savner dem. "Hva skal jeg gjøre for å få eksen min tilbake?" blir et spørsmål du vil stille deg selv hele tiden.


Hvis du er opptatt med ditt tapt forhold, lurer på "Hva skal jeg gjøre for å få eksen min tilbake?" må du følge denne enkle råd. Hvis du gjør dette, vil du gi deg selv det beste alternativet for å komme tilbake med ekte kjærlighet.


First off, ikke spille spill med din ex. Dette er en svært viktig regel, men dessverre mange mennesker ty til dette under breakups fordi det gir dem en følelse av makt. Mange ganger hvis du føler at du kan gjøre dine ex tro at du er virkelig lei, eller gjøre dem tror at du virkelig ikke bryr seg i det hele tatt, er dette manipulasjon. Det kan føles godt å ha makt på den tiden, men i det lange løp, du er virkelig sårer hva vi jobber så hardt for å fikse.


Altfor ofte, vil folk handle som om de er dating noen nye å prøve og gjøre sin ex sjalu. Igjen, dette er manipulasjon. Selv om du føler deg godt gangen var, oftere enn ikke, dette vil backfire, og du kan ende opp med å miste din ex evig. Igjen, veldig mot sin hensikt.


Unngå sier ting som du ikke trenger bety. Dessverre, dette skjer i enhver situasjon eller eventuelle relasjoner, men noen ganger sinne rundt en breakup gjør oss mer viciously enn vi normalt kan handle. Selv om du er vondt, du sannsynligvis spør deg selv, "Hva skal jeg gjøre for å få eksen min tilbake?" Dette viser at du er klar til å tilgi vedkommende. Hvis du ikke var, ville ikke vil din ex tilbake, og du ville være glad det var.


Nå, tenke på hvordan du har vært fungerende. Hvis du var din ex, ville du ser frem til å tilbringe tid med deg, eller snakker til deg? Eller ville du skrekk hver gang at du kom? Du kommer til å bli sint, du skal ikke vondt, og du skal vil argumentere. Ikke la dette skje! Du må jobbe hardt på å kontrollere alle de negative følelser og fokusere på å være en person som de vil savne.


"Hva skal jeg gjøre for å få eksen min tilbake?" Være på din beste oppførsel og gjøre din ex huske hva trakk dem til deg i utgangspunktet. Tvinge dem å huske din gode poeng. Deretter vil du ha en bedre sjanse til å kunne få tilbake sammen med din ex.


Når du mister sann kjærlighet, er det ikke skal være en lett vei å få dem tilbake. Det vil ta tid og tenkt godt ut planlegging og gjennomføring. Dette er et godt utgangspunkt. Hvis du kan fokusere på denne informasjonen, vil du være godt på vei til å få din ex tilbake.

No comments:

Post a Comment