Wednesday, June 6, 2012

Kjæresten min sov med sin Ex-kone - hvordan du kan vinne ham tilbake

Hvis du har nettopp funnet at din kjæreste sov med sin ex-kone, er du antakelig lurer på om du bør la ham eller ikke. Og tro meg, ingen ville klandre deg hvis du lar ham for hva han gjorde for deg. Men hvis du er fast bestemt på å få ham tilbake, du kan si til deg selv på flere ganger daglig, "kjæresten min sov med sin ex-kone men jeg vil ha ham tilbake." Alle forhold er forskjellig, og så er alle heartache. Men det er noen ting du kan gjøre for å vinne tilbake hans kjærlighet.


Være hyggelig, ikke mase


Dette kan være opplagt til deg, men noen folk tror MAS er den beste måten å få det de ønsker. Det er ikke! Hvis du er en nagger - noen som stadig complains eller fungerer unpleasantly for å få ens måten - er du bare påminner din kjæreste ting han ønsker å komme vekk fra. Hvis du gjøre det ubehagelig hver gang du to komme sammen gjennom dine handlinger, vil han bare ønsker å se deg mindre og mindre. Det siste du ønsker å gjøre er å kjøre ham vekk. Være så hyggelig som mulig når han er rundt.


Hvis du lurer på om du kan vinne din kjæreste tilbake ved utgir seg for å handle bestemt måte eller være en person du er ikke, så du bør spørre deg selv om det er fornuftig å få tilbake sammen i det hele tatt. Du kan bli bedre av å finne noen som ikke gjør føler at du trenger å late som å være noen du ikke er.


Hvis du klarer å være hyggelig, deretter uansett hvilke problemer du hadde før breakup sannsynligvis vil ikke virke nesten som viktig nå. Du kan også finne deg selv lurer på hvorfor du ikke var mer behagelig å være rundt over de siste månedene.


Selvfølgelig, kan ikke du forandre fortiden. Så, holde det i tankene når du står overfor spørsmålet om det faktum at han sov med sin ex-kone. La ham få vite at, mens han var klart en skylden for det han gjorde, du kan ha vært en del av ligningen, også. La ham få vite at du aldri vil ta ham for gitt. Han tok trolig du for gitt for, men prøve ikke å tvinge ham til å innrømme at på dette tidspunktet.


Noen andre ting som du kanskje tenker på å prøve å vinne ham tilbake kan enten være katastrofale eller kan arbeid i din favør inkludere:


Kan jeg vinne ham tilbake hvis han regelmessig sover med sin ex-kone?


Dette er sannsynligvis den vanskeligste situasjonen å overvinne. Ikke bare er det vanskelig å være alene med ham hvis han har vært med sin ex-kone nylig, en liten del av ham er alltid kommer til å være fokusert på henne til han er helt over henne. I denne situasjonen, hans siste (henne) har bare blitt en del av hans nåværende igjen - og du har blitt bare litt mindre av en prioritet. Being nice akkurat nå er avgjørende. Du har å gjøre ham se hvor flott du er og hvor mye han mangler ved ikke å gi deg sin fulle oppmerksomhet.


Kan jeg vinne ham tilbake ved lureri?


Uansett hva slags bedrag du tenker på, selv om det ikke synes skadelige - glem det nå. Selv de mest uskyldige seeming løgn eller overdrivelse kan backfire på du på et senere tidspunkt. Hva ville være poenget med å finne ut hvordan å få ham tilbake bare for å miste ham litt mens senere fordi han finner ut om din uærlighet?


Kan jeg vinne kjæresten min kjærlighet tilbake ved å gjøre ham er sjalu?


Husk, det er mulig, men denne taktikken, også, kan backfire og gjøre ham tror du har flyttet. Hvis du virkelig føler behov for hittil andre menn, deretter gjøre det men husk risikoen iboende i denne tilnærmingen.


Hvis du er seriøst vurderer å gå ut med noen bare for å gjøre din juks kjæreste sjalu, Vær oppmerksom på at gjøre så ikke er egentlig rimelig å din ny dato, eller til du. Spill som dette vanligvis fungerer ikke. Være ærlig med deg selv og andre, og du stå en bedre sjanse til å vinne tilbake hans kjærlighet.


Dette er bare begynnelsen fremgangsmåten i vinne din kjæreste kjærlighet tilbake og få ham til å stoppe juks på deg med sin ex-kone. Dette er bare de første stegene jeg fulgte når jeg mistet kjærligheten til livet. Og ærlig, disse er ikke mine opprinnelige ideer. Jeg lærte noen uvurderlig innsikt fra noen av de øverste forhold ekspertene rundt.

2 comments:


  1. Jeg vil bare takke deg. Stavningen din har forandret livet mitt. Jeg var deprimert og var ikke helt sikker på at det ville fungere for meg. På toppen av det er jeg alltid motvillig til å kjøpe ting fra Internett. Men det tok bare en uke, akkurat som du sa! Nå er min bf tilbake med meg, akkurat som du annonserte. videresend dine opplysninger til Dr.Obodo på Mail: templeofanswer@hotmail.co.uk , eller whatsapp +2348155425481

    ReplyDelete
  2. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete