Sunday, December 30, 2012

Å få din Ex-kjæreste tilbake fra en annen fyr

Var du prøver å komme tilbake sammen med din exgirlfriend, men nå er hun dating noen andre? Mens ting kan se håpløs på dette punktet, er det fortsatt tåpelig å gi opp noen du elsker. Selv om din ex er allerede å se noen, er det noen svært vanskelige måter å vinne tilbake din venninne. Metodene nedenfor vil hjelpe deg med å komme i gang.


Så din ex brøt opp med deg... så begynte å date noen andre før du hadde sjansen til å lapp ting. Det skjer til alle på en gang eller en annen, så første ting å innse at du ikke er alene. I stedet for å bli motløs, er en god ting om hele situasjonen at hun er trolig på etterpå. Hvis hun flyttet på før du fullt får over deg, kan det være lettere å få henne tilbake enn du tror. For å komme tilbake sammen med din ex, må du få henne vil du igjen. Prosessen med å vinne henne fra noen andre tar mye tålmodighet, men hvis du er i det i lang tid det er noen klar trekk som vil sette henne tilbake i armene.


Så hvordan får du din ex tilbake når hun er med en annen mann? Du konsentrere deg om følgende ting, i følgende rekkefølge:


La hennes nye forholdet skje - det første trinnet er også som de fleste gutter blir sittende fast på: ikke motstå etterpå. Når din ex begynner dating en ny fyr, vil alt i hennes liv være helt fantastisk. Det er absolutt ingenting du kan gjøre, og absolutt ikke noe du kan si å overbevise henne ellers: hun ikke kommer til å forlate sin nye kjæreste under bryllupsreise stadier av hennes nye forhold.


I virkeligheten prøver jo mer du å motstå hennes nye forhold tøffere det vil være å få henne tilbake. Du kan ikke kjempe mot noe du ikke kan slå. Så vanskelig som det kan være, har du til å bite tennene sammen og ta den. Vente det ut, bide tiden din, og vet at en gang i fremtiden hun kommer til å dumpe denne fyren og komme tilbake sammen med deg. Du må bare gi hennes nye forhold en nedkjølingsperiode.


Godta din bruddet... Og hennes nye kjæreste - når kjæresten din begynner dating på nytt, hun kommer til å se deg nøye for en reaksjon. Hun vil forvente sjalusi, og hun vil forvente deg å prøve og snakke henne ut av å se denne nye fyren. Hvordan du ta denne nyheten er faktisk en av de viktigste aspektene for å vinne henne tilbake. Kampene hennes nye forhold vil gjøre en masse skade sjansene for dating henne igjen, og hun vil føle deg rettferdiggjort hvis du ikke er fornøyd at hun er flyttet på.


I stedet, smil, og ønsker din exgirlfriend godt. Ved å vise ingen sjalusi, kommer din ex til å bli overrasket. Hun venter å se deg sint og bitter, fordi hun ønsker å tror at å miste henne bør ha en negativ innvirkning på deg. Hun vil også forventer du å snakke henne ut av dating noen andre. Ved å gjøre ingen av disse tingene, har du helt forvirret henne. Du er reagerer nøyaktig motsatt av hva hun tenkte du ville - hun var forberedt på en kamp, og fikk ingen motstand. Snu din ex er enkelt: du gjøre motsatt av hva hun forventer.


Ikke si en enkelt dårlig ting om henne ny mann - tøff, men gjennomførbart. Denne fyren kan være det verste stykket avskum på jorden, men selv så det er ingen måte du skal uttale et enkelt dårlig ord om ham. Ditt neste trekk innebærer å etablere tillit og vennskap med din exgirlfriend igjen, og det er ingen måte du kan gjøre det hvis du er bashing sin nye kjæreste. Du vil at hun skal stoler og betro seg til deg, som ikke vil skje hvis du er stadig oppfordret henne til å slippe ham. Du trenger ikke å synge sin lovsanger, men du har til å være nøytral. La henne snakke om ham, dårlig eller godt. Ved å være hennes klingende styret, vil hun begynne å føle deg komfortabel snakker rundt deg om alt.


Ta et skritt tilbake - når du og din ex begynner å kommunisere igjen, vil du bli kjennskap til en masse saftig informasjon. Lagre den bort for senere; du vil trenge den under fase der du kan overgang fra vennskap tilbake til romantikk. For nå, kan du få henne til å stole på deg, og deretter ta noen skritt tilbake. Ved å sakte fjerne deg selv fra hennes liv igjen, vil hun begynne å lure på hvor du skal. Akkurat som hun begynner å stole på deg er igjen (denne gang på et vennskap-nivå) du lansere et liv i din egen - en uten henne i den. Dette vil panikk henne litt, fordi hun var bare å bli vant til å ha deg rundt.


Dette er punktet hvor din ex har til ansikt å miste deg, kanskje selv for godt. Frem til nå hun ikke har hatt til å vurdere dette: hun har hatt best av begge verdener. Men nå, du er slipping away... og hun har forlatt alene med sin nye kjæreste, i et forhold som gløden har endelig slitt ut av. Målet ditt bør være å gjøre henne velge mellom å holde deg i hennes liv eller bor sammen med sin nye kjæreste. Hvem er tryggere og mer behagelig valg? At alt avhenger av hvor godt gjorde du frem til dette punktet. Men en stor ting du har fikk gå for deg? Din lang historie sammen. Bruk det til din fordel... det er noe du har at den andre fyren ikke.

2 comments:

  1. Den som leser dette vitnesbyrdet i dag, bør feire med meg og min familie fordi det hele startet som en vits for noen mennesker, og andre sa at det var umulig. Mitt navn er Magnus og jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Chicago USA med min kone. Jeg er lykkelig gift med to barn og en nydelig kone. Noe forferdelig skjedde med familien min, jeg mistet jobben min, og min kone forlot huset mitt fordi jeg ikke kunne ta vare på meg selv og familien trenger. av henne og mine barn på det aktuelle tidspunktet. Jeg klarte i ni år, ingen kone til å støtte meg for å ta vare på barna. jeg prøver å sende en testmelding til min kone, men hun blokkerer meg fra å snakke med henne, jeg prøver å snakke med vennen hennes og hennes familiemedlemmer, men vet fortsatt at man kan hjelpe meg og jeg har sendt inn søknad senere til så mange firma, men likevel gjorde de det ikke ring meg til en trofast dag kom som jeg aldri vil glemme i mitt liv. da jeg møtte en gammel venn av meg som jeg forklarte alle mine vanskeligheter med og han fortalte meg om en flott mann som hjelper ham med å få en god jobb i coca cola-selskap, og han fortalte meg at han er en stavekaster, men jeg er en person som aldri tror på stavekaster, men jeg bestemte meg for å prøve ham og Drigbinovia instruerte meg og viste meg hva de skulle gjøre i disse syv dagene av lunsj stavningen. Jeg følger alle instruksjonene og gjør det han ba meg om å gjøre det bra. Drigbinovia sørger for at alt gikk bra, og kona ville se meg igjen etter Drigbonovia fantastisk arbeid. Min kone kaller meg med et ukjent nummer og unnskyldte meg, og hun fortalte meg at hun virkelig savner meg, og våre barn og min kone kommer hjem. Og etter to dager Et selskap som jeg har sendt inn takknemligheten min, nå er jeg leder av paragon selskap i USA. Jeg anbefaler deg hvis du har noen problemer, send en melding til denne e-posten: doctorigbinovia93@gmail.com eller WhatsApp ham på +2348144480786 og du vil få det beste resultatet. Ta ting for gitt og det vil bli tatt fra deg. Jeg ønsker deg det beste.

    ReplyDelete
  2. Jeg har mye glede og spenning i meg, jeg er torpey clare, var lykkelig med ekteskapet mitt, ikke før mannen min begynte å høre på sladder om at jeg ikke var tro mot våre ekteskapelige løfter, jeg prøvde å få ham til å forstå at de var sladder og løgner, men han mistet kjærligheten, tilliten og tilliten til oss. Så vi ble irriterende par, og deretter fylte for skilsmisse, senere ble vi skilt. år etter skilsmissen vår prøvde jeg å leve et normalt liv uten ham, men jeg kunne ikke, så jeg begynte å søke hvordan jeg kan få tilbake eksmannen min, så ble jeg henvist til, BaBa ogbogo en flott og høyst åndelig mann som kastet en elsker å stave på meg og fikk EXen min tilbake til meg. Jeg er overveldet, så jeg slipper kontakten hans her for de som har problemer med ekteskapet og ekteskap, så han kan hjelpe med gode gjerninger. E-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Eller whatsapp-nummeret hans ... +2349020168697. Ta kontakt med ham, se hvor flott og mektig han er. Hjelper også i disse sakene ...

    (1) Stopp skilsmisse.
    (2) End Barrenness.
    (3) Lykke til stave.
    (4) Ekteskapsformulering.
    (5) Bli kvitt åndelige problemer.

    ReplyDelete