Saturday, December 29, 2012

Må bruddet, men kan ikke? Slik avslutter du et forhold når du er for redd til å forlate

Føler du at partneren din står i veien? Har du et sterkt ønske om å break-up, men du føler fast? Denne artikkelen omhandler hva du bør gjøre når du vil bryte-opp, men--uansett grunn--du kan ikke.


-Hvorfor kan ikke du la? -


Relasjoner er et valg. Eller i det minste, de burde være. Noen ganger, innser vi at en relasjon fungerer ikke lenger, men vi bo uansett. Det er mange grunner til hvorfor folk bo fast i forhold som de ikke lenger vil, inkludert:


* Skyld - Du ikke orker tanken på å skade våre parnter
* Lojalitet--Du har investert så mye og har en lang historie med dem, selv om det er en dårlig historie
* Forlagt prioriteringer - du føler at partneren din behov er viktigere enn din egen
* Forventninger - Du ikke vil skuffe familien eller partneren din familie ved å bryte
* Økonomisk eller logistisk grunner - du ikke har penger til å forlate, du bor sammen, eller du har et barn sammen (noen ganger en god grunn til å opprettholde et forhold, men ikke alltid)
* Han eller hun vil "frik ut"--du frykter partneren din reaksjon på nyheten


Hvis partneren din står i veien for du leve et oppfylle liv, vil du sannsynligvis trenger å forlate. Det betyr ikke at disregarding forpliktelser og ansvar, men hvis du bør aldri føler seg fanget i et liv du ønsker ikke. Alle relasjoner krever litt mye av offer, men gi opp muligheten for lykke er ikke en del av avtalen.


Mange folk finner seg selv bor bare for deres partnerens fordel. Dette er en feil, det er ikke bare urettferdig å du, det er urettferdig å din partner, som fortjener noen som virkelig ønsker å bli med ham eller henne.


-Å ta det første skrittet-


Forlate kan virke umulig til tider, men du kan gjøre det, uavhengig av omstendighetene. Det første trinnet er å godta at du må iverksette tiltak for å endre situasjonen. Jo lenger venter du, mer investert i forholdet dere begge bli. Du kaster bort du og din partnere tid.


Du har sannsynligvis tenkt å forskjellige katastrofegjenoppretting scenariene som kan skje når du forlater. stopp! Det er ikke til å være nesten like ille som du forestille deg. Ja, vondt følelser er ofte uunngåelig, men med bare litt planlegging og vurdering, du kan garantere at du kan bruddet uten frykt.


-Hva nå? -


Har mot til å utforske minst muligheten for at det er en måte å bruddet uten frykt - du vil ikke angre. Hvis du føler deg fast i en ulykkelige forhold, og du ikke vet hvordan å komme seg ut, kan du se mine ressurser. Mine bruddet guider vil lede deg trinn for trinn i bryte opp prosessen, minimere smerte for dere begge. Stoppe imaging verste--få min guide og komme videre med livet ditt: se nettstedene i listen nedenfor.

1 comment:

  1. Jeg har mye glede og spenning i meg, jeg er torpey clare, var lykkelig med ekteskapet mitt, ikke før mannen min begynte å høre på sladder om at jeg ikke var tro mot våre ekteskapelige løfter, jeg prøvde å få ham til å forstå at de var sladder og løgner, men han mistet kjærligheten, tilliten og tilliten til oss. Så vi ble irriterende par, og deretter fylte for skilsmisse, senere ble vi skilt. år etter skilsmissen vår prøvde jeg å leve et normalt liv uten ham, men jeg kunne ikke, så jeg begynte å søke hvordan jeg kan få tilbake eksmannen min, så ble jeg henvist til, BaBa ogbogo en flott og høyst åndelig mann som kastet en elsker å stave på meg og fikk EXen min tilbake til meg. Jeg er overveldet, så jeg slipper kontakten hans her for de som har problemer med ekteskapet og ekteskap, så han kan hjelpe med gode gjerninger. E-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Eller whatsapp-nummeret hans ... +2349020168697. Ta kontakt med ham, se hvor flott og mektig han er. Hjelper også i disse sakene ...

    (1) Stopp skilsmisse.
    (2) End Barrenness.
    (3) Lykke til stave.
    (4) Ekteskapsformulering.
    (5) Bli kvitt åndelige problemer.

    ReplyDelete