Wednesday, December 26, 2012

Hvordan får jeg min Ex kjæreste tilbake - veier de mest vanlige tipsene

Kanskje fordi det er bare naturlig å ønske å komme tilbake med en ex kjæreste, det er mange tips og forslag på hvordan du kan vinne en ex tilbake. Så hvis du har noen gang spurt deg selv spørsmålet "hvordan får jeg min ex kjæreste tilbake?" da du virkelig ikke ville ha en vanskelig tid på jakt etter et svar. Men mens spørsmålet "hvordan får jeg min ex kjæreste tilbake?" kan lett bli besvart, det ennå ikke helt kjent om disse svarene er faktisk alltid gjeldende. Så er her noen svar på det spørsmålet, og en vurdering av hvordan de arbeider - hvis de jobber.


Få livet tilbake - dette er kanskje den vanligste råd du vil høre med hensyn til dette problemet. Og det er fornuftig, også. Logikken her er at den eneste måten du kan tenke rett er hvis du opprettholde et aktivt liv. Dette også holder deg fra å bli obsessive. Needless for å si, din ex kjæreste unngår du som pesten hvis du blir for obsessive og trengende for hans oppmerksomhet selv etter pause.


Ta det sakte - dette er en variant av forrige element. Selvfølgelig, hvis du er for ivrig etter å vinne tilbake din ex kjæreste, kan du oppnå motsatt. Du brøt opp fordi noe er galt; du trenger for å løse dine problemer først før du selv betrakter få tilbake inn i forholdet.


Behold kommunikasjonslinjer - dette faktisk kan variere. For noen er det best å holde avstand på grunn av konflikter i forholdet. For mer sivil break-up, dette er mulig- og nødvendig, hvis noen av dere faktisk ønsker å komme tilbake med en annen!


Ikke bruk vennene dine for å vinne ham tilbake - ved hjelp av vennene dine på noen måte bare å vinne ham tilbake vises alltid villedende og obsessive. La ting ta deres naturlige kurs. Ikke manipulere løpet av ting. det vil bli tydelig i slutten, mye til din ytterste forferdelse. En gang din ex kjæreste finner ut om dette, alt du jobbet hardt for å oppnå blir bortkastet.


Det bør ikke være for mye arbeid - men i som respekterer, hvis den blir for tyngende å vinne ham tilbake, kanskje dette er en måte å fortelle du at det ikke er verdt det. Vurdering og selv-forbedring vil kreve arbeidet hardt arbeid, faktisk, fordi forbedring krever vurdering og krever at du grave holde, så å si. Dette bør være "grovarbeidet". Hvis du trenger å gjøre så mye hardt arbeid å sette ting å plassere, kanskje ditt forhold er noe bør du bare glemme?


Gå videre - en annen variant av de tidligere elementene, flytte betyr å gi slipp på fortiden følelser mens du starter på nytt. Flytte på ikke alltid hører til en person; flytte og slippe kan bety prøver å glemme forbi forskjeller eller synder.


Til slutt, selvfølgelig, vil noen råd fungere så lenge du gjøre det arbeidet. "Hvordan får jeg min ex kjæreste tilbake" er et spørsmål som andre kan svare på men du.

2 comments:

  1. Hej alle, Dr. Agbazara er en stor mand,denne læge hjælpe mig med at bringe tilbage til min kæreste, der slog op med mig for et år siden med hans kraftfuld spell casting og i dag er hun tilbage til mig, så hvis du har brug for hjælp, kan kontakte ham på e-mail: ( agbazara@gmail.com ) eller ring/WhatsApp +2348104102662. Og få løse dit problem som mig.

    ReplyDelete
  2. Den som leser dette vitnesbyrdet i dag, bør feire med meg og min familie fordi det hele startet som en vits for noen mennesker, og andre sa at det var umulig. Mitt navn er Magnus og jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Chicago USA med min kone. Jeg er lykkelig gift med to barn og en nydelig kone. Noe forferdelig skjedde med familien min, jeg mistet jobben min, og min kone forlot huset mitt fordi jeg ikke kunne ta vare på meg selv og familien trenger. av henne og mine barn på det aktuelle tidspunktet. Jeg klarte i ni år, ingen kone til å støtte meg for å ta vare på barna. jeg prøver å sende en testmelding til min kone, men hun blokkerer meg fra å snakke med henne, jeg prøver å snakke med vennen hennes og hennes familiemedlemmer, men vet fortsatt at man kan hjelpe meg og jeg har sendt inn søknad senere til så mange firma, men likevel gjorde de det ikke ring meg til en trofast dag kom som jeg aldri vil glemme i mitt liv. da jeg møtte en gammel venn av meg som jeg forklarte alle mine vanskeligheter med og han fortalte meg om en flott mann som hjelper ham med å få en god jobb i coca cola-selskap, og han fortalte meg at han er en stavekaster, men jeg er en person som aldri tror på stavekaster, men jeg bestemte meg for å prøve ham og Drigbinovia instruerte meg og viste meg hva de skulle gjøre i disse syv dagene av lunsj stavningen. Jeg følger alle instruksjonene og gjør det han ba meg om å gjøre det bra. Drigbinovia sørger for at alt gikk bra, og kona ville se meg igjen etter Drigbonovia fantastisk arbeid. Min kone kaller meg med et ukjent nummer og unnskyldte meg, og hun fortalte meg at hun virkelig savner meg, og våre barn og min kone kommer hjem. Og etter to dager Et selskap som jeg har sendt inn takknemligheten min, nå er jeg leder av paragon selskap i USA. Jeg anbefaler deg hvis du har noen problemer, send en melding til denne e-posten: doctorigbinovia93@gmail.com eller WhatsApp ham på +2348144480786 og du vil få det beste resultatet. Ta ting for gitt og det vil bli tatt fra deg. Jeg ønsker deg det beste.

    ReplyDelete