Sunday, December 23, 2012

Hvordan komme Ex kjæreste tilbake fra en annen mann

Ingenting er verre: din ex kjæreste begynner dating igjen før du kan fikse ditt forhold. Hvis du ble dumpet og kjæresten din plukket opp med en annen fyr, kan du føler for å gi opp. Håpløs du føler kan være å knuse, men hvis du virkelig elsker kjæresten din og ønsker henne tilbake? Det er noen veldig enkle måter for å vinne henne tilbake fra en annen mann.


Hvis du allerede jobber mot å komme tilbake sammen med en ex-kjæreste, lære at hun er dating igjen kan være ødeleggende. Mens de fleste gutta gi opp på dette punktet, er sjansene for å komme tilbake med henne langt fra over. Hvis du er villig til å være tålmodig, Tenk positivt, og innlegge noen kvalitet innsats? Du kan faktisk bruke din ex kjæresten nye romantikk til å starte selv tilbake i hennes liv, å få henne bryte opp med eller glemme sin nye kjæreste og starte dating du på nytt.


Trinn 1 - gi slipp på din Ex-kjæreste


Før du begynner å ta skritt nærmere til din ex hjerte igjen, må du først la henne gå. Mens dette kan skade, er det bare midlertidig. Hvis det hjelper, oppbevare påminner deg selv at du jobber mot å få henne tilbake, og å gi slipp på henne er en viktig del av den planen. Få din ex kjæreste tilbake fra en annen mann er ikke noe som skjer over natten. Ved å ikke kjempe pause opp, er du nekter å kjempe med hennes beslutning om å slutten ting med deg. Ved å ikke kjøre for å stoppe henne fra dating denne nye fyren, viser du et nivå av stolthet og modenhet. Noe du kunne si kan foreløpig ikke ville fungere uansett, så ikke si noe. Du ønsker ikke å komme av som trengende, sjalu, eller noe som at - dette vil skade sjansene for å få din ex tilbake.


Trinn 2 - slipp tilbake For en stund


La kjæresten din fullstendig og helt alene under den bryllupsreise stadier av hennes forhold. Ikke kall henne, tekst henne, e-post henne, eller prøve å kjøre inn i henne heller. Ikke erkjenner sin nye kjæreste, og ikke reagerer å alle anrop eller meldinger fra henne. Dette trinnet i prosessen krever å sette deg selv tilbake i hodet, og du kan ikke gjøre det hvis du er i konstant kontakt med henne. Forsvinner av hennes sosiale kartet, vil din ex, lurer på hvor du er, hva du gjør og hvorvidt du tenker på henne. Ikke ser du faktisk vil gjøre din ex savner deg - og dette er en viktig del av å vinne tilbake hennes hjerte.


Trinn 3 - fokus på deg selv


Nå som du har litt ekstra ledig tid, kan du bruke den på den mest positive måten som mulig. Ved å arbeide på deg selv, du kan gjøre selv, utseende og selv act bedre... gjør det riktig, og din ex vil bli forbauset av den nye du neste gang hun ser deg. Gå til gym, ta opp med å løpe... Når du begynne å gjøre alle nye ting du ende opp møte nye mennesker. Øvelsen vil hjelpe deg til å svette av noen gjenværende følelser av håpløs og fortvilelse over å miste kjæresten din, og alle de greiene vil bli erstattet med positiv energi. Når du er sprek og tonet, kjøre og få noen nye klær. En stor del av å tiltrekke kjæresten din er fysisk gjør deg selv ønskelig til henne, men også mentalt å ha tillit til at alle jenter kjærlighet.


Trinn 4 - vent ut henne bryte opp


De fleste rebound relasjoner sist lite mer enn en måned. Dette er gode nyheter for deg, fordi hvis din ex hoppet rett inn i denne nye romantikk er det en god sjanse hun er i en rebound forhold. Og vil ha noen flere gode nyheter? Det faktum at din ex begynte å date en annen fyr igjen så raskt etter dumping du resulterer i hennes begrave hennes følelser for deg i stedet for å håndtere og komme over dem. Dette betyr at et sted under overflaten av hennes hjerte, det er en masse kjærlighet fortsatt igjen for deg. Å finne at kjærlighet og forsiktig tugging opp på det kanne bringe den tilbake ut i åpent, forårsaker din exgirlfriend å tenke på deg, savner deg, og vil være med deg igjen.


Så mye som det gjør vondt for å se din ex med en annen fyr, kan du prøve å konsentrere seg om det store bildet. I det lange løp, vil du bli en står ved siden av henne. Det er ikke mye du kan gjøre akkurat nå, så ikke blåse ting ved å prøve å snakke henne ut av dating sin nye kjæreste, dårlig mouthing ham eller noen av de greiene sjalu kjæreste. Holder ut, og vent til returen forholdet alltid mislykkes.


Trinn 5 - hente henne når hun faller


Når en rebound forhold bryter opp, er oftere enn ikke det jenta som blir skadet. Når din ex kjæreste har en ny kjæreste, hun sannsynligvis behandler romantikk som en solid, konkrete ting. Når det knuser? Du må være der for å bidra til å plukke opp bitene av henne brutt forholdet. Hun vil være på jakt etter noen kjent og trygg - og det er du. Din ex vil finne komfort i møtet, snakker til, og å være i armene dine igjen etter en dårlig etterpå, så være forberedt på å spille denne rollen.


En annen stor fordel: din exgirlfriend har fortsatt følelser av kjærlighet for deg. Hun hadde liten eller ingen tid å løse pause opp, fordi hun hoppet rett inn i et annet forhold. Dette er hvor du vil trekke ut disse følelsene og bruke dem til å vinne henne tilbake.


Trinn 6 - hva du skal gjøre hvis hennes nye forhold er vellykket


Av og til en rebound forhold vil henge fast i noen tid. Hvis dette er tilfelle, må du lære en alternativ strategi å få din ex tilbake fra en annen mann. Det er noen svært unike måter du kan sette inn selv mellom din ex og hennes nye kjæreste, og deretter sakte vinne henne tilbake fra denne nye fyren. De tar tålmodighet og innsats, men de er også garantert til å fungere. Disse metodene krever at du gjøre ting på en veldig subtil måte, slik at din exgirlfriend ikke helt skjønner hva du gjør... men til slutt, disse teknikkene vil også satt henne tilbake i armene dine.

5 comments:

  1. Hei venner,
    Jeg vet at denne meldingen kan møte deg I ytterste overraskelse. Men jeg vil bare dele min Testimoney, Mitt navn Osawe Jennifer Jeg er fra USA ble jeg en gang skilt fra min kjærlighet for noen år tilbake, jeg vet hvordan det føles, og det var vondt å skilles fra den du elsker. Hvis du virkelig elsker ham, og du vil ha ham tilbake til deg, du vil gjøre alt som er mulig for å få ham tilbake til livet igjen, det var mitt tilfelle, jeg elsker min mann veldig mye så jeg gjorde alt for å få ham tilbake, og han kom tilbake til meg, og nå vi lever lykkelig som noen gang før.
    dette er min historie: ... bodd i USA i mange år nå.Jeg aldri trodd på alle spell casting. Jeg har blitt lurt av mange forskjellige personer.Jeg mistet håpet i them.My ex venstre meg.Jeg var devastated.I mistet min job.My beste venn så min plight.Then han introduserte meg til DR. Oduduwa via dr.oduduwaspellcaster@gmail.com, ble jeg fortalt hans arbeid er free.Never trodd før jeg kom i kontakt med him.He gjorde en spell for meg. jeg gjenopprette alle pengene mine og min ex kjæreste kom tilbake i mindre enn 75hrs.I ble tilbakekalt på min plass av work.Was selv fremmet umiddelbart.Jeg kunne ikke tro det er en reell spell caster der ute som gjør gratis spells.I bare utbetalt i takknemlighet etter spell hadde worked.He tar ikke betalt for penger fra noen til spell har worked.You alt bør ikke bli lurt at staver ikke fungerer. DR. Oduduwa spell arbeid veldig fort, og han tar ikke betalt for money.You kan bare betale for varene spell vil worked.Try ham og se hva som er saying.These er de få tingene han gjør
    * HE frem tapte elskere i 24 timer.
    * Penger ritualer / BLI Illuminati den nye verdensorden
    * FJERNKONTROLL OVER LOVERS.
    * ALLE TYPER SPELL avstøpning og VOODOO arbeidstaker.
    * ER DITT HEALER TAR LANG å løse dine problemer? Dette er din sjanse til å bli hjulpet RASKT.
    * GET RIDE FOR ENHVER hekseri, uflaks og forbannelser.
    * Expert i fjernhealing
    * Rettssaker selv om man er dømt [IF det er en sjanse av tiltalende]
    * ER NOEN BODY SJALU med forholdet?
    * Uferdige jobber av andre leger-IF IKKE FORNØYD-KOM TIL MEG.
    * Blir du tvunget inn i en skilsmisse?
    * HE HINDRE uflaks og sjalusi.
    * HAN KAN STOPPE noen en konflikt med FORHOLDET.
    * ØNSKER DU Å HA BARN AV DITT VALG
    * Ønsker du QUICK MARRIAGEPROPOSAL?
    * HAN KAN ren folk HUS, bedrifter egenskaper fra uflaks.
    * TRENGER DU MYE SEKSUELL MAKT OG STERK EREKSJONER.
    Du kan komme til å trenge ham i noen hva eller dele med venner som har lignende problemer. dette er DR.ODUDUWA kontakt
    E-postadresse: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
    PRØV OG DEL DINE VITNESBYRD TIL ALLE ETTER DET VIRKER, BARE SLIK jeg gjør nå takk ... og LYKKE.

    ReplyDelete

  2. Jeg vil bare takke deg. Stavningen din har forandret livet mitt. Jeg var deprimert og var ikke helt sikker på at det ville fungere for meg. På toppen av det er jeg alltid motvillig til å kjøpe ting fra Internett. Men det tok bare en uke, akkurat som du sa! Nå er min bf tilbake med meg, akkurat som du annonserte. videresend dine opplysninger til Dr.Obodo på Mail: templeofanswer@hotmail.co.uk , eller whatsapp +2348155425481

    ReplyDelete
  3. Hvem som noen gang leser dette vitnesbyrdet i dag, skulle feire med meg og min familie, fordi det hele startet som en vits for noen mennesker og andre sa at det var umulig. Jeg heter Reidunn Olderløkken og er fra Ålesund, Norge, men jeg flytter til Chicago i USA sammen med min kone. Jeg er lykkelig gift med to barn og en nydelig kone. Noe forferdelig skjedde med familien min, da jeg mistet jobben og kona forlot huset mitt fordi jeg ikke kunne ta godt vare på meg selv og familiens behov. av henne og barna mine i det øyeblikket. Jeg klarte i ni år, ingen kone å forsørge meg for å ta godt vare på barna. Jeg prøver å sende en testmelding til min kone, men hun hindrer meg i å snakke med henne, jeg prøver å snakke med venninnen og familiemedlemmene, men vet fortsatt at en kan hjelpe meg, og jeg har sendt inn søknad senere til så mange firma, men de gjorde likevel ikke ring meg, før det kom en trofast dag som jeg aldri vil glemme i livet mitt. Da jeg møtte en gammel venn av meg som jeg forklarte alle mine vanskeligheter med, og han fortalte meg om en flott mann som hjalp ham med å få en god jobb i coca cola company og han fortalte at han er en stavebeslag, men jeg er en person som aldri tror på stavebeslag, men jeg bestemte meg for å prøve ham, og Drigbinovia instruerte meg og viste meg hva jeg skulle gjøre i løpet av de syv dagene av lunsj. Jeg følger alle instruksjonene og gjør det han ba meg om å gjøre det bra. Drigbinovia sørget for at alt gikk bra og min kone skulle se meg igjen etter det fantastiske arbeidet med Drigbonovia. Min kone ringer til meg med et ukjent nummer og ba om unnskyldning, og hun fortalte meg at hun virkelig savner meg og barna våre og min kone vender hjem. Og etter to dager Et selskap som jeg har sendt inn mitt takknemningsbrev som heter, nå er jeg sjef for paragon selskap i USA. Jeg anbefaler deg om du har problemer med å sende en melding til denne e-posten: doctorigbinovia93@gmail.com eller WhatsApp ham på +2348144480786 og du vil få det beste resultatet. Ta ting for gitt, og det vil bli tatt fra deg. Jeg ønsker deg det beste.......

    ReplyDelete
  4. Jeg har mye glede og spenning i meg, jeg er torpey clare, var lykkelig med ekteskapet mitt, ikke før mannen min begynte å høre på sladder om at jeg ikke var tro mot våre ekteskapelige løfter, jeg prøvde å få ham til å forstå at de var sladder og løgner, men han mistet kjærligheten, tilliten og tilliten til oss. Så vi ble irriterende par, og deretter fylte for skilsmisse, senere ble vi skilt. år etter skilsmissen vår prøvde jeg å leve et normalt liv uten ham, men jeg kunne ikke, så jeg begynte å søke hvordan jeg kan få tilbake eksmannen min, så ble jeg henvist til, BaBa ogbogo en flott og høyst åndelig mann som kastet en elsker å stave på meg og fikk EXen min tilbake til meg. Jeg er overveldet, så jeg slipper kontakten hans her for de som har problemer med ekteskapet og ekteskap, så han kan hjelpe med gode gjerninger. E-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Eller whatsapp-nummeret hans ... +2349020168697. Ta kontakt med ham, se hvor flott og mektig han er. Hjelper også i disse sakene ...

    (1) Stopp skilsmisse.
    (2) End Barrenness.
    (3) Lykke til stave.
    (4) Ekteskapsformulering.
    (5) Bli kvitt åndelige problemer.

    ReplyDelete
  5. Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
    1 ELSKER STAV
    2 VINN TILBAKE EX
    3 KVINNEFRUKT
    4 STAVEKOMMONSJON
    5 BESKYTTELSE
    STAV 6 STAV FORRETNING
    7 STAV GOD JOBB
    8 LOTTERI STAV og STAV SAK

    ReplyDelete