Saturday, December 22, 2012

Du flytter mot en Breakup? -Del 1

Er du går mot en uunngåelig break-up eller your love relationship fortsatt sterk. Hvor mye bidrar din personlighet til dette? Vil du vite svaret på dette? Vi finner at det er noen mennesker som bærer sammen for livet, og det er noen som følge en kjede av samlivsbrudd. Hva er forskjellen mellom disse to typer og hvilken type er du?


De som bærer i lang tid har en egenskap-de aldri tenke på å bryte opp. De har aldri behandle det som et alternativ. De kan til tider bærer med smerte, men de aldri break-up. De tolerere deres partner og prøve å reparere forholdet. De også gi mer til deres partnerens ønsker og prøv ikke å tvinge sin egen vilje. Disse menneskene er nå i en minoritet, men det var dager da verden var full av slike folk. Ingen sammenheng ble ansett komplett til ekteskap og ingen kropp tenkte å bryte opp.


Hva slags personlighet har du? Er du tolerant? Gjør du alltid spør og er motvillige til å gi? Du hater det Hvis partneren gjør noe mot dine ønsker eller Le det bort? Viktigst hvor langt vil du vite om din egen mangler? Også tenker du pause opp etter hver større krangel? Gjør tanken at-jeg kan ikke leve med denne personen alle flere har kommet til ditt sinn etter argumenter? Har du noen ganger ser på partneren din som en som plager deg mer enn gi deg glede? Hva tror du om ditt forhold? Er gamle elsker fortsatt brenner i ditt hjerte eller har du begynte å lete rundt og finne andre mennesker mer attraktiv og vennlig? Tenke på svarene på disse spørsmålene, og du vil vite hva slags fremtid du vil ha. De fleste av oss gjøre vår egen skjebne.


Prøv å vite hvis partneren din ønsker å bryte opp med deg. Et forhold er laget av to personer som ønsker å bo i som. Hva om din partner vil break-up? Vil holde forholdet? Kan du holde det gående? Denne situasjonen er ikke unik. Mange av oss står overfor denne typen problem. Vi kan være fortsatt elsker vår partner og vil fortsette forholdet. Men vår partner kan gjøre alle forsøk på å bryte den opp. Hva bør du gjøre hvis du er i en slik situasjon?


Første skritt bør være se tilbake og tenke på ord eller handlinger av partneren din, som må har gitt hint av hva som kan komme. På den tiden på grunn av din kjærlighet kan du har ignorert tips. Det er på tide å revidere disse ord og handlinger. Hvis du kan finne en patter enn du kan være sikker på at hadde partneren din vært forbereder for en stund.


Har snakke med din partner-hjelp? Betyr det hjelpe hvis du vil finne om de ønsker å fortsette? Betyr det hjelpe hvis du prøver å overtale dem? Gir denne en prøve og finne ut deres reaksjon. Hvis reaksjonen er svært negative og anklager deretter bedre slutte å gjøre innsats. Hvorfor jeg bruke ord anklage? Vennligst les mer i del to av denne artikkelen serien.

1 comment:

  1. Jeg har mye glede og spenning i meg, jeg er torpey clare, var lykkelig med ekteskapet mitt, ikke før mannen min begynte å høre på sladder om at jeg ikke var tro mot våre ekteskapelige løfter, jeg prøvde å få ham til å forstå at de var sladder og løgner, men han mistet kjærligheten, tilliten og tilliten til oss. Så vi ble irriterende par, og deretter fylte for skilsmisse, senere ble vi skilt. år etter skilsmissen vår prøvde jeg å leve et normalt liv uten ham, men jeg kunne ikke, så jeg begynte å søke hvordan jeg kan få tilbake eksmannen min, så ble jeg henvist til, BaBa ogbogo en flott og høyst åndelig mann som kastet en elsker å stave på meg og fikk EXen min tilbake til meg. Jeg er overveldet, så jeg slipper kontakten hans her for de som har problemer med ekteskapet og ekteskap, så han kan hjelpe med gode gjerninger. E-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Eller whatsapp-nummeret hans ... +2349020168697. Ta kontakt med ham, se hvor flott og mektig han er. Hjelper også i disse sakene ...

    (1) Stopp skilsmisse.
    (2) End Barrenness.
    (3) Lykke til stave.
    (4) Ekteskapsformulering.
    (5) Bli kvitt åndelige problemer.

    ReplyDelete