Sunday, December 9, 2012

Hvordan komme Over din Ex-kjæreste

Kjærlighet er stor... før det avsluttes uventet. Når kjæresten din først bryter opp med deg, kan det virke som hele verden bryter ned. Det kan virke som ingenting annet betyr noe: familie, arbeid, skole - det er alt for ingenting fordi du ikke kan være med fyren du elsker. Og som du dvele ved oppløsningen, forholdet du hadde med din ex blir mer og mer viktig for deg... . før det forbruker dine tanker.


Hvis dette har skjedd med deg, må du vite hvordan du kommer over din exboyfriend. Slik at den plutselige slutten for ditt forhold til bruker ditt liv er definitivt ikke et alternativ. Bare ved å flytte fremover uten å se tilbake kan du føle deg bedre om deg selv, din situasjon og din fremtid uten ham. Lære å takle en pause opp er en ferdighet vi alle trenger å erverve, fordi avslag er dessverre en del av livet.


Trinn 1: Flytte forbi forholdet


Det første du må gjøre etter kjæresten din bryter med deg er å godkjenne den. "Kjemper for ditt forhold" - i det minste akkurat nå - rett og slett ikke et alternativ. Din ex tatt en beslutning og han kommer til å holde seg til det, og du skal bare ydmyke deg selv ved å tigge, be og prøver å holde din romantikk i live. Ikke ta deg selv til det nivået som det vil bare gjøre deg føler verre og ødelegger enhver respekt din ex har fortsatt for deg.


Trinn 2: Bryte All kontakt med din Exboyfriend


Mange kvinner vil prøve å bli venner med en ex kjæreste i håp om at han vil til slutt ta dem tilbake. Dette er faktisk en av de verste tingene du kan gjøre. Enten vil du falle inn i "venn sone" hvor du bli ingenting, men din ex platonisk pal, eller din eks kan utnytte det faktum at du fortsatt elsker ham, og deretter bruker du for å oppfylle hans behov. Begge disse scenariene er ikke noe du vil akkurat nå.


Bryte kontakt med din ex er det eneste trekket du bør gjøre på dette tidspunktet. Hvis du vil komme over din exboyfriend, må du slutte å kalle ham, sende e-post frem og tilbake, tekstmeldinger, og skriver på hverandres Facebook-veggen. Trekke ut kontakten på alle ting, og ditt hjerte vil helbrede ti ganger raskere enn hvis du fortsatt poking rundt for å finne ut hva han har gjort.


Trinn 3: Eliminere påminnelser om din Ex


Den neste tingen å gjøre: eliminere alle påminnelser om din tidligere historie sammen. Dette er et smertefullt trekk, og det er ofte vanskelig å pakke opp de kjære bildene av to av dere nyter ditt forhold. Likevel, for å flytte og komme over din exboyfriend, må du få alt det der ute av syne og ute av sinn.


Dette er ikke å si at du må kaste disse ting i søpla. Du har fortsatt følelser for din ex, og disse objektene er alle sentimental til deg. Så i stedet for å kaste dem ut, putte alle din ex kjærester bilder, CD-er, t-skjorter, og noen av de utstoppede dyr eller gaver han ga deg inn i én enkelt boks... så tape boksen stengt, skubbe den inn i hjørnet på loftet og hvile lett å vite det er der fortsatt - men som du ikke trenger å se på det lenger.


Trinn 4: Komme seg ut og gjøre ting For deg selv


Det er to veldig rask måter å komme over din exboyfriend. Først er hittil andre mennesker. Den svært andre du gå ut med noen andre du er interessert i og kysse ham? Tanker av din ex kjæreste vil raskt smelte bort.


Andre er å omgi deg med folk som kan hjelpe deg å få tankene bort pause. Gå ut med venner, se nye steder og gjøre masse morsomme ting sammen. Og når vennene dine er ikke rundt, ikke bare sitte på hjem følelsen synd på deg selv... fange familiemedlemmer og ta dem også. Jo mer du kan få ut av huset, jo raskere kan du komme over din ex.


Hva gjør du hvis du vil Exboyfriend ryggen


I noen tilfeller, kanskje du føler at din relasjon er for verdifull å gi slipp. Vil du lagre den i stedet sette den i en boks og dytte den til siden. Så hvis din exboyfriend dumpet deg og du fortsatt ønsker ham tilbake? Du må vite hvordan du skal gå om å snu pause opp.


Få din kjæreste tilbake er enklere enn du tror, uavhengig av hvordan bryte opp skjedde. Selv i de mest håpløse situasjonen er det ting du kan gjøre som vil gjøre din ex vil du igjen. Lære metoder og teknikker som vil reversere sin nåværende tenkning og bringe din ex tilbake inn i tankegangen av som ønsker å date du igjen kan gå en lang vei mot å reparere din romantikk.

1 comment:

  1. Jeg har mye glede og spenning i meg, jeg er torpey clare, var lykkelig med ekteskapet mitt, ikke før mannen min begynte å høre på sladder om at jeg ikke var tro mot våre ekteskapelige løfter, jeg prøvde å få ham til å forstå at de var sladder og løgner, men han mistet kjærligheten, tilliten og tilliten til oss. Så vi ble irriterende par, og deretter fylte for skilsmisse, senere ble vi skilt. år etter skilsmissen vår prøvde jeg å leve et normalt liv uten ham, men jeg kunne ikke, så jeg begynte å søke hvordan jeg kan få tilbake eksmannen min, så ble jeg henvist til, BaBa ogbogo en flott og høyst åndelig mann som kastet en elsker å stave på meg og fikk EXen min tilbake til meg. Jeg er overveldet, så jeg slipper kontakten hans her for de som har problemer med ekteskapet og ekteskap, så han kan hjelpe med gode gjerninger. E-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Eller whatsapp-nummeret hans ... +2349020168697. Ta kontakt med ham, se hvor flott og mektig han er. Hjelper også i disse sakene ...

    (1) Stopp skilsmisse.
    (2) End Barrenness.
    (3) Lykke til stave.
    (4) Ekteskapsformulering.
    (5) Bli kvitt åndelige problemer.

    ReplyDelete