Tuesday, December 4, 2012

Hvordan lage din venninne komme tilbake?

Break ups kan være veldig stressende og hjerte wrenching. Det er svært vanskelig å bruddet med noen bare for å realisere senere at hun er kjærligheten til livet ditt og den eneste personen som betyr noe for deg. Du kan ha forsøkt å sende henne blomster eller messaging henne, men fikk ingen respons fra henne.


Hvis du vil gjøre kjæresten din til å komme tilbake, må du bruke en helt annen tilnærming til å bringe henne tilbake i livet ditt. Her er noen trinn som vil hjelpe deg i å få kjærligheten til livet tilbake.


1. Analysere hva som egentlig gikk galt mellom to av dere:
Først og fremst trinn som du må ta er å lene seg tilbake og tenke på en stund, analysere hva som egentlig gikk galt i forholdet. Ved å analysere, vil du komme til vite hva føre til din bruddet og deretter kan du finne løsninger på problemet.


Spør deg selv: var hun ikke interessert i deg lenger, eller gjøre noen av dine vaner eller ting du gjør, kjører henne gal?


2. Få til en endring i deg selv:
Etter å analysere hva som gikk galt, må du begynne å gjøre endringer i livet ditt. Hvis du faktisk ønsker å gjøre kjæresten din til å komme tilbake, må du endre. Den viktigste årsaken til de fleste samlivsbrudd er mangel på attraksjon. Gjøre subtile endringer i deg selv; Føl deg attraktiv for din ex-kjæreste. Egenskaper som initiativ, selvtillit, besluttsomhet og en interessant personlighet vil gjøre kjæresten din til å komme tilbake. Dette er egenskaper som alle kvinner vil ha, og hvis du viser alle disse karakteristikkene, så kjæresten din vil du tilbake.


3. Start hittil andre kvinner:
Dating andre kvinner er en god måte å få kjæresten din til å komme tilbake. Når du gσtt ut med andre kvinner, vil du kunne utløse hennes sjalu reaksjoner. Kjæresten din er bundet å få sjalu når du starter dating andre kvinner.


4. Bli vennlig med kjæresten din:
Når du gjør endringer i deg selv og start dating andre kvinner, kan du prøve å kontakte kjæresten din. Bli venner med henne og henge ut som venner, være tilfeldige. Ikke prøv å overbevise henne om å komme tilbake til deg i stedet handle ditt beste som hennes venn. Mens samtaler med kjæresten din, må du nå og da en allusjon til en av kvinnene som du er for øyeblikket dating. Ikke være eksplisitt om det bare nevne tilfeldig.


5. Fortsette med normal teknikker av attraksjon:
Nå som du er venner med kjæresten din, kan du vise dine positive kvaliteter. Vis henne at du kan være morsomt å være med, ikke prøv å tenne ting med henne. Behandle henne akkurat som du ville behandle andre jenter. Du må følge noen grunnleggende attraksjon og forførelse teknikker. Være morsom og trygg. Hvis du treffer målet deretter, vil hun innse at hun er å la en gylden mulighet gå til sløseri. Når hun innser dette vil hun begynne å forfølge deg.


Hvis du er smart nok og følge disse fem trinnene vil du sikkert gjøre kjæresten din til å komme tilbake.

1 comment:

  1. Jeg har mye glede og spenning i meg, jeg er torpey clare, var lykkelig med ekteskapet mitt, ikke før mannen min begynte å høre på sladder om at jeg ikke var tro mot våre ekteskapelige løfter, jeg prøvde å få ham til å forstå at de var sladder og løgner, men han mistet kjærligheten, tilliten og tilliten til oss. Så vi ble irriterende par, og deretter fylte for skilsmisse, senere ble vi skilt. år etter skilsmissen vår prøvde jeg å leve et normalt liv uten ham, men jeg kunne ikke, så jeg begynte å søke hvordan jeg kan få tilbake eksmannen min, så ble jeg henvist til, BaBa ogbogo en flott og høyst åndelig mann som kastet en elsker å stave på meg og fikk EXen min tilbake til meg. Jeg er overveldet, så jeg slipper kontakten hans her for de som har problemer med ekteskapet og ekteskap, så han kan hjelpe med gode gjerninger. E-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Eller whatsapp-nummeret hans ... +2349020168697. Ta kontakt med ham, se hvor flott og mektig han er. Hjelper også i disse sakene ...

    (1) Stopp skilsmisse.
    (2) End Barrenness.
    (3) Lykke til stave.
    (4) Ekteskapsformulering.
    (5) Bli kvitt åndelige problemer.

    ReplyDelete