Sunday, December 2, 2012

Hvordan få din Ex kjæreste tilbake

Mistet din partner og nå lurer på hvordan å få din ex kjæreste tilbake? Ikke bekymre deg, mange ganger det så skjer at en svak øyeblikket du bestemmer å bryte opp med partneren din, men snart innser sin verdi og finner det umulig å leve uten henne. Hvis noe lignende skjer for å være ditt tilfelle, så la oss starte med noen grunnleggende trinnene som du ville være nødvendig å ta for å få din ex kjæreste tilbake i armene dine igjen.


Først og viktigste er i denne forbindelse opprettholde konstant kommunikasjon med din ex-kjæreste og aldri la henne føle at du ikke bryr deg om henne lenger. Utad, hun kunne ikke engang gidder å svare på samtaler og e-post, og unngå å selv se ansiktet ditt; men et sted dypt ned i hennes hjerte, ville hun ventet å komme tilbake i livet ditt igjen. Ved flere anledninger fører misforståelser og mangel på kommunikasjon til katastrofale hendelser som forholdet break-up, som kunne ha vært lett unngått. Men ikke bekymre deg nå at du har realisert din feil og forstått årsaken til denne break-up, det ville være relativt enkelt for deg å gå tilbake samme vei og få din ex kjæreste tilbake.


Om det var din feil, som forårsaket denne oppløsningen eller bare en enkel forvirring som havnet på en stor måte, er det mulig at du må gjøre det korrigerer, som kvinner ikke ofte liker å ta sjanser til å gjenta den samme feilen en gang i livet. Du må ikke konkludere at partneren din ikke ønsker du tilbake i sitt liv, som det kan være bare at hun ønsker å nærme seg henne og diskutere hvorfor ting som gikk galt, og med minimal innsats kan du være i stand til å få din ex kjæreste tilbake igjen.


Hva om bryte opp var dårlig?


På den annen side, hvis du hadde en voldsom konfrontasjon, som resulterte i en break-up, partneren din kan ikke selv ønsker å snakke med deg igjen, men hun vil alltid ha det myke hjørnet for deg. Så, avhengig av din sak, du må analysere hva skritt må tas fra deg, å lage din ex føler trøstet og brydde seg om. Når du lykkes å gå inn igjen sitt liv som en god venn, det ville ikke ta lang tid for deg å få din ex-kjæreste tilbake i livet ditt igjen.


Husk, ikke noe problem er uløselige, forutsatt at du prøver å faktisk løse det. Hvis du verdsetter din partner så mye, og ønsker å få henne tilbake, bør ikke sannsynligvis det ta deg for lang til å uttrykke din hengivenhet mot henne igjen. Så snart du lykkes i sitt liv på nytt inn, sørg for at du ikke gjenta noen av disse feilene igjen; ellers ville det være like ille som å drepe forholdet for godt, med dine egne hender. Det er ikke et spørsmål om søker hjelp fra andre og lytter til deres forslag, heller det er alt om å rette feilene i livet ditt, og vise partneren din hvor mye du fortsatt bryr seg for henne, og hvor dårlig du ønsker å få din ex-kjæreste tilbake.

3 comments:

  1. Jeg har mye glede og spenning i meg, jeg er torpey clare, var lykkelig med ekteskapet mitt, ikke før mannen min begynte å høre på sladder om at jeg ikke var tro mot våre ekteskapelige løfter, jeg prøvde å få ham til å forstå at de var sladder og løgner, men han mistet kjærligheten, tilliten og tilliten til oss. Så vi ble irriterende par, og deretter fylte for skilsmisse, senere ble vi skilt. år etter skilsmissen vår prøvde jeg å leve et normalt liv uten ham, men jeg kunne ikke, så jeg begynte å søke hvordan jeg kan få tilbake eksmannen min, så ble jeg henvist til, BaBa ogbogo en flott og høyst åndelig mann som kastet en elsker å stave på meg og fikk EXen min tilbake til meg. Jeg er overveldet, så jeg slipper kontakten hans her for de som har problemer med ekteskapet og ekteskap, så han kan hjelpe med gode gjerninger. E-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Eller whatsapp-nummeret hans ... +2349020168697. Ta kontakt med ham, se hvor flott og mektig han er. Hjelper også i disse sakene ...

    (1) Stopp skilsmisse.
    (2) End Barrenness.
    (3) Lykke til stave.
    (4) Ekteskapsformulering.
    (5) Bli kvitt åndelige problemer.

    ReplyDelete
  2. Jeg kan ikke glemme hvordan DR WALE hjalp meg med å gjenopprette ekteskapet mitt etter åtte måneders separasjon med min kone på grunn av krangel og hun dro og aldri kom tilbake til meg, jeg gjorde så mye for å få henne tilbake, men ingenting fungerte ikke før Jeg så en kommentar på nettet da noen vitnet om hvordan DR WALE hjalp henne med å gjenopprette mannen sin, og det var slik jeg kontaktet ham gjennom WhatsApp, og etter å ha skrevet ut problemet mitt forsikret han meg om at han vil hjelpe meg med å komme tilbake til kona mi. om noen dager etter å ha kastet kjærlighetsformelen, og etter at han gjorde trylleformelen kom min kone hjem og tryglet at hun var veldig lei meg i dag, jeg er tilbake med min kone og vi er begge lykkelige og bor sammen igjen. Jeg vet at det er mange mennesker der ute som ønsker å få kjærligheten tilbake, vennligst kontakt DR WALE fordi han er det perfekte svaret på problemet ditt. Kontaktinformasjonen hans er: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Jeg er så spennende å skrive denne artikkelen for å la folk søke hjelp i ethvert Bryte opp ekteskap og forhold, DR WALE brakte min ekskjæreste tilbake til meg, takk DR WALE for at du hjalp så mange forholdssituasjoner som min til å bli gjenopprettet, jeg var hadde vondt til den dagen tanten min introduserte meg for DR WALE at hun fikk mannen sin tilbake med kraftig kjærlighetsform med hjelp av DR WALE Så jeg sendte ham en WhatsApp-melding som fortalte ham om problemet mitt hvordan kjæresten min forlot meg og var utro mot meg på grunn av sjefen hennes på jobben, jeg gråter hele dagen og natten, men DR WALE fortalte meg at kjæresten min skal komme tilbake til meg innen noen uker, og til meg alt han ba meg om å gjøre neste dag, det var som en drøm da han sendte meg en tekstmelding og sa vennligst tilgi meg og godta meg tilbake akkurat det jeg ønsket, jeg er så glad nå som vi er sammen igjen. fordi jeg aldri trodde min ekskjæreste ville komme tilbake til meg så raskt med trolldommen din. Du er den beste og verdens beste DR WALE. hvis du har brutt opp Ex Lover eller mannen din forlot deg og flyttet til en annen kvinne, ønsker du å bli gravid, ikke føl deg trist lenger kontakt: WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete