Saturday, December 8, 2012

Hvordan du kan vinne tilbake din kjærlighet ved å bruke hodet og ikke følge hjertet ditt

Finne en måte å vinne tilbake kan din kjærlighet være enkel ting hvis du er seriøs. Du må være villig til å begynne å bruke hodet og slutte å følge ditt hjerte.


Nå! Jeg vet at hjertet ditt sikkert forteller deg å slippe alt, forfølge din ex, og om de vil eller ikke, gjøre dem lytte til hva du har å si. Fordi tross alt dere delt så mye. Du og hans eller hennes foreldre var nære. Moren din elsket bare ham. Det burde være nok. Høyre? Din ex har bare å være i stand til å glemme alt som gikk galt når du uttrykke dem hvor mye du savner, elsker og vil ha dem tilbake. Hei de bør ta deg tilbake rett på stedet, som er hva kjærlighet er alt om, ikke sant? Ikke! Det er bare ditt hjerte snakke.


OK, så hodet, på den annen side, ville aldri lede deg til å gjøre noe av dette. Hva ville hodet si? "Få et liv!" "Tilbake av!" "Få et grep!" "Ta din tid!" Stol på meg; lytte til hodet ditt som er den beste måten å vinne tilbake din kjærlighet. På dette punktet i ditt forhold må du prøve din absolutt vanskeligste å ignorere hva ditt hjerte er å fortelle deg.


Så ikke ta opp tid lurer i buskene prøver å tilfeldigvis brak i dem. Bare la din ex alene for nå. Ingen kall, ikke grøtaktig elsker notater. Faktisk gjør ingen forsøk på å kontakte dem hva så noensinne.


hva? Vil du se desperat? Jeg vet det er ikke hva du virkelig vil, er det? Ikke bli en smerte i baken til den personen! Din ex vil ikke selv ønsker å være rundt deg, enn si å ta deg tilbake. Nøkkelen er å tillate din ex å lure på hvor du er og hvorfor de har ikke sett deg, hva du har gjort med din tid. Sjeldnere en diamant, jo mer verdien det holder. Være sjelden! Sikker nok vil din ex ønske å høre fra deg og se deg. Det, min venn, er den beste måten å vinne tilbake din kjærlighet.


Nå vet jeg; din ex har vært din beste venn all denne tiden, din fortrolig. Beklager, det neste problemet du har du er bare nødt til å finne ut hvordan å løse det selv, uten din ex. Du kan ikke kalle din ex som du har til nå. Du vil være veldig stolt av deg selv ved å gjøre dette. Og gjett hva? Din ex vil se at du ikke trenger ham eller henne. Bingo! Dem mer du gjøre de tingene som din ex gjorde for deg på egen hånd, jo bedre vil du føler om deg selv, og da vil du se at du egentlig ikke trenger din ex. Hvem er beklager nå? Ikke du! Du er sikkert på veien til å vinne tilbake din kjærlighet.


Å være rolig og begrunnelsen er nøkkelen til kunsten å være i stand til å vinne tilbake din kjærlighet. Dette er når din ex vil respektere deg og gi deg tid på dagen. Du må roe flammen av lidenskapen i ditt hjerte. Ikke tillater det å påvirke du vil til slutt hjelpe deg å vinne tilbake din kjærlighet.

4 comments:

  1. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete
  2. Den som leser dette vitnesbyrdet i dag, bør feire med meg og min familie fordi det hele startet som en vits for noen mennesker, og andre sa at det var umulig. Mitt navn er Mohammad og jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Chicago USA med min kone. Jeg er lykkelig gift med to barn og en nydelig kone. Noe forferdelig skjedde med familien min, jeg mistet jobben min, og min kone forlot huset mitt fordi jeg ikke kunne ta vare på meg selv og familien trenger. av henne og mine barn på det aktuelle tidspunktet. Jeg klarte i ni år, ingen kone til å støtte meg for å ta vare på barna. jeg prøver å sende en testmelding til min kone, men hun blokkerer meg fra å snakke med henne, jeg prøver å snakke med vennen hennes og hennes familiemedlemmer, men vet fortsatt at man kan hjelpe meg og jeg har sendt inn søknad senere til så mange firma, men likevel gjorde de det ikke ring meg til en trofast dag kom som jeg aldri vil glemme i mitt liv. da jeg møtte en gammel venn av meg som jeg forklarte alle mine vanskeligheter med og han fortalte meg om en flott mann som hjelper ham med å få en god jobb i coca cola-selskap, og han fortalte meg at han er en stavekaster, men jeg er en person som aldri tror på stavekaster, men jeg bestemte meg for å prøve ham og Drigbinovia instruerte meg og viste meg hva de skulle gjøre i disse syv dagene av lunsj stavningen. Jeg følger alle instruksjonene og gjør det han ba meg om å gjøre det bra. Drigbinovia sørger for at alt gikk bra, og kona ville se meg igjen etter Drigbonovia fantastisk arbeid. Min kone kaller meg med et ukjent nummer og unnskyldte meg, og hun fortalte meg at hun virkelig savner meg, og våre barn og min kone kommer hjem. Og etter to dager Et selskap som jeg har sendt inn takknemligheten min, nå er jeg leder av paragon selskap i USA. Jeg anbefaler deg hvis du har noen problemer, send en melding til denne e-posten: doctorigbinovia93@gmail.com eller WhatsApp ham på +2348144480786 og du vil få det beste resultatet. Ta ting for gitt og det vil bli tatt fra deg. Jeg ønsker deg det beste.

    ReplyDelete
  3. Lagre forholdet ditt, og har dem blitt håpløst forelsket i deg igjen. Kast en kjærlighetsformulering for å gjenerobre hjertet deres - Prøv det, det er absolutt verdt det! Klienter i 95 land. Sikker online bestilling. I virksomhet siden 1980. Money Back Garanti.
    Pengesprell - (whatsapp +2348155 425481
      Templeofanswer@hotmail.co.uk)

    ReplyDelete
  4. Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
    1 ELSKER STAV
    2 VINN TILBAKE EX
    3 KVINNEFRUKT
    4 STAVEKOMMONSJON
    5 BESKYTTELSE
    STAV 6 STAV FORRETNING
    7 STAV GOD JOBB
    8 LOTTERI STAV og STAV SAK

    ReplyDelete