Tuesday, December 11, 2012

Gjør det gjennom en skilsmisse, økonomisk og følelsesmessig

Stor "D" ordet, skilsmisse, har blitt overmåte utbredt i samfunnet. Om en person går gjennom det av et personlig valg, eller en laget av partneren sin, er det ekstremt beskatte skilsmisse på begge partnere. Vanskelighetene er manifestert i mange former, men den fremste blant disse er følelsesmessig og økonomisk stammer.


Økonomisk stress kan skje på mange måter. I de fleste tilfeller partnerne har blitt avhengig av hverandre økonomisk, eller kanskje en av dem var genererer hele inntekt. Lagt til atskillelsen av økonomi er det faktum at den største kostnaden av paret, deres hus, er nå doblet. Det er retten avgifter, advokat avgifter, ekteskapelig støtte, barnebidrag og mange andre konto-drenering faktorer.


Beste finansielle situasjoner er det ingen konkurranse over eiendommen, ingen varetekt dress og ingen støtte å gi. For disse saker å være så rent besluttet, men krever mye samarbeid, som var sannsynlig mistet under ekteskapet og førte til skilsmisse i første omgang. Når omstendighetene er ufullkomne, er her noen tips for å holde kostnadene nede og sette deg opp for å lykkes på baksiden av skilsmisse:


1) Fullført og filen så mange av retten dokumenter selv som mulig. Dette reduserer advokatens avgifter og skreddere saken til dine individuelle behov. Hvis du kan administrere hele saken uten en advokat som er enda bedre, men vær forsiktig med denne tilnærmingen; spesielt hvis din ektefelle har beholdt en advokat tjenester.


2) Forbli minnelig og samarbeidsvillig med din ektefelle. Mer problemene du arbeider på egen hånd, jo mindre tid du vil bruke kranglet foran en dommer. Voldsom juridiske drakter er svært kostbart, og de fleste mennesker vil gi mer bakken når bakken er gitt dem.


3) Holde andre utgifter til et minimum. Husk, også, at dette kan være en automatisk kravet om domstolen med jurisdiksjon over saken din. Slike krav er sjelden stavet for deg, heller antas de. Forskning rettens krav før du begynne å kjøpe ting med pengene retten vil vurdere som gjensidig eiendom.


4) Grundig og spesielt vurdere din økonomiske situasjon, spesielt hvis du ikke var involvert med bokføring under ekteskapet.


Følelsesmessig er hjelpeutstyr effekter av skilsmisse ganske varierte. Plutselig huset er roligere, bed tom. Hvis det er barn involvert, plutselig er det mindre tid og mer stress i dag. Det er ingen lett tilgjengelig med hvem du skal dele tanker og følelser. Mangelen på noen eller alle disse tingene kan ha faktisk ført til skilsmisse, men ofte de er mer intenst følte etterpå.


Selv om det ikke er veldig realistisk å forvente fullstendig følelsesmessige velvære under og etter en skilsmisse, er det noen ting som kan unngås spesielt. Verken ektefelle må bukke under for depresjon, angst, eller ekstrem stress. Noen ting du kan gjøre for å forhindre dette er:


1) Ta litt tid for deg selv. Om det er en dag på spa, en hest ridetur eller tid å gjøre ingenting, men leser eller ser på filmer gjør noe som du liker og kan slappe av på.


2) Bruke støtte nettverket. Gå til familie og venner og dele din frustrasjon og problemer; du trenger ikke gjøre dette helt alene. Et ord av forsiktighet her, men. Ikke tilbake helt til "single" livet til skilsmisse prosessen er fullført. Ikke bare skade ditt tilfelle alvorlig, men det kan også gjøre noen sjanse til avstemming umulig.


3) Prøve noe nytt. Enten det er en ny restaurant, meditasjon, yoga, eller noen andre av mange aktiviteter der ute, liten distraksjoner kan være ganske forfriskende. Holde inne sinn finans tipsene ovenfor, men.


4) Ansette en rådgiver. Få profesjonell hjelp med dine følelser er aldri en dårlig ting; fleste ville være godt råd å få hjelp selv i normale tider, og skilsmisse er absolutt ikke en normal tid.


Dette er neppe uttømmende lister, eller er følelsesmessige og finansielle gjelder de eneste hensyn under en skilsmisse. Til slutt må hver par går gjennom denne svært vanskelig tid å undersøke sin egen situasjon og implementere strategier for mestring og stiger opp fra asken. Disse ting må imidlertid ha vurdert. Ikke la deg faller på en plass hvor stress incapacitates du.


Noen ganger, uansett hvor hardt vi prøver, vil det være særlig grove flekker, med både økonomi og følelser. Når disse tider strike nå ut til andre, spesielt de som har vært der før. Det er så veldig mange ressurser der ute, dra nytte av dem. Med noen framsyn og arbeid kan du sikkert gjøre det gjennom.

1 comment:

  1. Jeg har mye glede og spenning i meg, jeg er torpey clare, var lykkelig med ekteskapet mitt, ikke før mannen min begynte å høre på sladder om at jeg ikke var tro mot våre ekteskapelige løfter, jeg prøvde å få ham til å forstå at de var sladder og løgner, men han mistet kjærligheten, tilliten og tilliten til oss. Så vi ble irriterende par, og deretter fylte for skilsmisse, senere ble vi skilt. år etter skilsmissen vår prøvde jeg å leve et normalt liv uten ham, men jeg kunne ikke, så jeg begynte å søke hvordan jeg kan få tilbake eksmannen min, så ble jeg henvist til, BaBa ogbogo en flott og høyst åndelig mann som kastet en elsker å stave på meg og fikk EXen min tilbake til meg. Jeg er overveldet, så jeg slipper kontakten hans her for de som har problemer med ekteskapet og ekteskap, så han kan hjelpe med gode gjerninger. E-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Eller whatsapp-nummeret hans ... +2349020168697. Ta kontakt med ham, se hvor flott og mektig han er. Hjelper også i disse sakene ...

    (1) Stopp skilsmisse.
    (2) End Barrenness.
    (3) Lykke til stave.
    (4) Ekteskapsformulering.
    (5) Bli kvitt åndelige problemer.

    ReplyDelete