Thursday, December 6, 2012

Er det en måte å gjøre noen ønsker du tilbake?

I ordningen av ting prøver folk å imponere andre hver dag. Dette blir enda viktigere når du prøver å imponere en er din ex. Men så spørsmålet gjenstår; er det en måte å gjøre noen ønsker du tilbake? Svaret er en vanskelig en til adressen. Det er kjent at folk er svaiet en måte eller en annen av handlinger de oppfatter er gode og dårlige. De reagerer på disse handlingene tilsvarende med sine handlinger.


Med andre ord, det er noen ting vi kan gjøre for å gjøre oss mer attraktivt for våre ex kjæreste, men for å gjøre noen ønsker du tilbake er ikke alltid kommer til å skje. Det er en enkel regel når det gjelder begrepet "gjøre noen ønsker du tilbake". Det er den generelle forestillingen som vi ikke kan "gjøre" noen vil, eller "gjøre" noen endre. Det eneste vi kan gjøre er påvirker og oppmuntre som ønsker.


Så hvordan vi påvirker vår Ex-kjæresten?


For å forsøke å gjøre noen ønsker deg tilbake, vil du trenger å gjøre litt soul-søker. Først bør du se på deg selv og se om det er noen ting som du vil endre. Ikke gå av hva andre mennesker tror at du bør endre, eller hva din ex fortalte deg at du bør endre. Tross alt, dette er livet ditt, og du står fast med deg selv alltid; vil du virkelig være noen du er ikke fordi noen andre vil du på denne måten? Dette ville også inkludere din ex kjæreste.


Hvis du ser på deg selv og du finner ting du ønsker å endre, for all del gjør det. Du kan ta i betraktning kommentarer folk har gjort for deg, og se om de bruke. Hvis du finner at de gjør, og finne at de er konsekvent, kan du undersøke det videre. Se hvorfor du sier eller reagere slik du gjør. Det kan hende du overrasket over utfallet.


Ved å gjøre dette, du gjør deg mer trygg og tillit er det mest attraktive tingen som kvinner ønsker om en mann. Dette ville være en god start å gjøre at noen vil du tilbake. Generelt gjøre du noen ønsker deg tilbake ved å være deg selv og være fornøyd med hva du har. Hvis vedkommende ikke liker deg for hvem du er så trenger du ikke å være med dem uansett. Dette er fordi de vil aldri sette pris deg for hvem du egentlig er, hva du gjøre eller hvem du vil være og hva du streber etter å oppnå som en person. Ingen vil prøve å endre måten du er hvis de virkelig elsker deg.


Husk, peke på de negative sidene i noen ikke er alltid prøver å endre denne personen eller en; Det er bare gjør vedkommende oppmerksom på sine handlinger. Dette er hvor forskning i deg selv kommer. Så, hvis du er ute etter for å gjøre noen ønsker deg tilbake, se dypt inne i deg selv først.

1 comment:

  1. Jeg har mye glede og spenning i meg, jeg er torpey clare, var lykkelig med ekteskapet mitt, ikke før mannen min begynte å høre på sladder om at jeg ikke var tro mot våre ekteskapelige løfter, jeg prøvde å få ham til å forstå at de var sladder og løgner, men han mistet kjærligheten, tilliten og tilliten til oss. Så vi ble irriterende par, og deretter fylte for skilsmisse, senere ble vi skilt. år etter skilsmissen vår prøvde jeg å leve et normalt liv uten ham, men jeg kunne ikke, så jeg begynte å søke hvordan jeg kan få tilbake eksmannen min, så ble jeg henvist til, BaBa ogbogo en flott og høyst åndelig mann som kastet en elsker å stave på meg og fikk EXen min tilbake til meg. Jeg er overveldet, så jeg slipper kontakten hans her for de som har problemer med ekteskapet og ekteskap, så han kan hjelpe med gode gjerninger. E-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Eller whatsapp-nummeret hans ... +2349020168697. Ta kontakt med ham, se hvor flott og mektig han er. Hjelper også i disse sakene ...

    (1) Stopp skilsmisse.
    (2) End Barrenness.
    (3) Lykke til stave.
    (4) Ekteskapsformulering.
    (5) Bli kvitt åndelige problemer.

    ReplyDelete