Saturday, February 2, 2013

Jeg dumpet min kjæreste - hvordan kan jeg få henne tilbake?

OK geni, du sier til deg selv, "Jeg dumpet kjæresten min", og nå du ønsker å få henne tilbake. Ikke gjør feil av andre desperat gutta prøver å få sine venninner tilbake. Du trenger å flytte raskt, men ikke for fort.


Mest sannsynlig har du blitt prøver å tenke ut måter å få henne tilbake. Faktisk, er jeg sikker på at du har gått til store ytterligheter for å oppnå dette. Har du vært å sende henne dyre gaver? Er du febrilsk søker etter måter å få hennes oppmerksomhet? Dette er ikke måten å bevise til henne hvordan du føler.


Hør, er du nødt til å være mye mer kreativ og crafty hvis du ønsker å få henne tilbake. Disse taktikkene er ikke tjene din hensikt fordi de er bare å klisjé og forutsigbar. Kjæresten din er på utkikk etter mer fra deg. Du må vise henne mer ærlige og oppriktige innsats.


Selv om hun virkelig ønsker du tilbake, skal kjæresten som du dumpet få deg til å klatre i de høyeste fjellene og svømme de bredeste hav før hun samtykker i å tillate deg å få henne tilbake. Du har arbeidet ditt kutte ut for deg selv.


Sikkert, har du vondt din venninne følelser av dumping henne. Det er også sannsynlig at du skadet sin selvfølelse og stolthet. Så som du sier til deg selv, "jeg dumpet kjæresten min", holde i tankene at de fleste kvinner hån er hevngjerrig på forskjellige nivåer hver på sin måte. Hvis ditt hjerte er ærlig satt på å vinne henne tilbake ditt ego bedre være forberedt på å tåle litt av payback.


Det er tid for deg å være ærlig med deg selv også. Du må finne ut i hodet ditt hva det er som gjorde du bestemmer deg å dumpe henne. Du vil bare da være i stand til å ta deg tid til å forklare dine motiver hvis det er hva hun forespørsler av dere for å starte sin helbredende prosess; som er nøkkelen til å få henne å godta tar deg tilbake.


Hun kan kreve en forpliktet løfte og sannferdig unnskyldning fra deg for å komme gjennom denne hard tid for henne, og det er opp til deg å gi henne disse ønsker hvis du ønsker å få henne tilbake.


Være forsiktig å gjøre dette på den mest sannferdig og oppriktig måten som mulig.


Hva noen gang du gjør, vennligst ikke la hennes fiendskap mot deg slå til misbruk. Folk gjør feil. Dette er ingen grunn til å tillate personen du elsker å gjøre deg til en boksesekk. Du fortjener bedre enn. Vær så snill, være ydmyke og unnskyldende; ikke dumt!


For å få henne tilbake, du må vise henne at du er villig til å gjøre en stor innsats for å gjøre ting rett igjen. Ikke nøy deg blir hennes døren mat fordi du er beklager og regretful om hva du gjorde. Vær tålmodig. Stol på meg, hvis hver av dere har fortsatt følelser for den andre, bør du ha lykke finne veien tilbake sammen.

No comments:

Post a Comment