Saturday, February 23, 2013

Råd For å fikse et ødelagt forhold - 3 store skritt før den virkelige fikse begynner!

Målet med denne artikkelen er for deg å gi med effektiv og fornuftig informasjon som du kan starte umiddelbart som du se fremover for å fikse et ødelagt forhold.


I en slik sak som dette, er det vanligvis et par måter at du kan velge å investere din tid når du møter en slik utfordring. Du kunne ikke gjøre noe, unntatt drikke øl og velte seg i elendighet håper at alt "bare" vil bli bedre, eller du kan ta den definitive målrettet tilnærmingen som søker å avdekke gjennomførbare løsninger.


Så langt som råd for relasjoner er bekymret det vanlige settet med omstendighetene rundt hvordan vi får slik informasjon og bruke den, er vanligvis med en rask lese og så vi er på den neste tingen! Hvis du er som meg og har gjort det på den måten, vil jeg gjerne oppfordre deg til å gå om det med en vitenskapelig tilnærming, slik at du kan maksimere alle slags råd for relasjoner som du kan finne verdt.


Det jeg sier er at når studere noen slags informasjon angående fikse et ødelagt forhold, studere den merkepennen og penn i hånden. Gå ut og kjøpe en bærbar PC til å notere detaljer ideer og tanker som er strålte gjennom hjernen din.


Siden du er leseren av denne artikkelen, antar jeg du tar på deg lederrollen i fikse et ødelagt forhold. Så, disse neste 3 trinn eller ideer er du spesielt på denne tiden. Formålet er å roe ned at panikk og hjernebølgeaktiviteten overbelastning som har oppstått etter bruddet. Med andre ord, hjelpe deg å finne deg selv.


** De fleste eksperter på dette området anbefaler kjøle ned eller en "chill out" periode skal gjennomføres før du arbeider mot noen form for bruddet reparasjon. Forskning har vist at våre hjerner og blod kjemikalier er veien ut av klask i løpet av denne store punkt av krisen. "Slapp av" tid gir deg tid til å få en mer rasjonell perspektiv på situasjonen.


** Mens "chilling ut" er aktiv ville du gjør best for å holde seg borte fra de noen ganger giftig for hjernen kjærlighetssanger og triste sanger. Musikk, spesielt musikk med tekster kan blåse deg unna i en tid som dette! Ideelt sett bør du lytte til inspirerende og oppløftende musikk som er av instrumentell karakter.


** Journal dine tanker og følelser; kjøpe en bærbar PC, skrive mini notater med datoer og klokkeslett som en måte å utforske dine følelser og rense systemet av innestengt opp energi. Du kan du utforske hva som forårsaket bruddet, men analysere ikke over det! Ideen her er at du nå har dine tanker og følelser skrevet ned for fremtidig referanse og diskusjon mens du arbeider mot å fikse et ødelagt forhold.


La oss huske på at disse er bare de første stegene for å få hodene våre på rett. Når denne prosessen er i gang vil deretter din innsats komme sammen som et team som er på samme bane og beveger seg i riktig retning mot systemreparasjon og -gjenoppretting.


Snakke, gå og tror på suksess for det er bare en beslutning unna!


Hver dag i hjerte og sinn vil jeg bli rooting for deg å lykkes!

2 comments:

  1. Jeg elsker mannen min så mye vi var fornøyd med to barn, en gutt og en jente. 3 måneder siden begynte jeg å legge merke til noen underlige forandringer fra ham. noen uker senere fant jeg ut at mannen min ser noen andre. Han begynte å komme hjem sent fra jobb, han bryr seg knapt om meg eller barna lenger, noen ganger går mannen min ut og kommer ikke engang hjem i noen dager. Jeg gjorde alt jeg kunne for å fikse dette problemet, men ingenting fungerte. Jeg ble veldig bekymret og trengte hjelp. Jeg leser om Dr Goko-historier på et nettsted som foreslo at Dr Goko kan bidra til å løse ekteskapelige problemer, gjenopprette ødelagte relasjoner og så videre. Så jeg kontaktet ham og jeg fortalte ham mine problemer. Han løst mitt ekteskap og han gir en løsning på mitt problem, nå er mannen min og jeg igjen sammen igjen. alt fungerer bra i mitt ekteskap, og jeg er så glad at Dr Goko bringer mannen min tilbake til meg. hvis det er noe problem i ditt hjem, helse, ekteskap / forhold og mer, send epost til Dr.gokosspiritualcaster@gmail. com du kan gi ham en whatsapp chat på +2348056398964

    ReplyDelete
  2. Den som leser dette vitnesbyrdet i dag, skulle feire med meg og min familie, fordi det hele startet som en vits for noen mennesker og andre sa at det var umulig. Jeg heter Martin Heltveit og er fra oslo, men jeg flytter til Tromsø med kona. Jeg er lykkelig gift med to barn og en vakker kone. Noe forferdelig skjedde med familien min, jeg mistet jobben min og kona forlot huset mitt fordi jeg ikke kunne ta godt vare på meg selv og familien. henne og mine barn på det bestemte tidspunktet. Jeg klarte i ni år, ingen kone å forsørge meg for å ta godt vare på barna. Jeg prøver å sende en testmelding til min kone, men hun hindrer meg i å snakke med henne. Jeg prøver å snakke med venninnen hennes og hennes familie, men jeg vet fortsatt at noen kan hjelpe meg, og jeg har sendt forespørselen senere til så mange selskaper, men fremdeles ikke ring meg før en trofast dag kommer som jeg aldri vil glemme i livet mitt . Da jeg møtte en gammel venn av meg, som jeg forklarte alle vanskene mine med, og han fortalte meg om en flott mann som hjalp ham med å få en god jobb i Coca cola-selskapet, og han fortalte at det var en sjarm-sjarm, men jeg er en person som aldri tror på stave, men jeg bestemte meg for å prøve det, og jeg kontaktet ham via doctorosagiede75@gmail.com. Han instruerte meg og viste meg hva jeg skulle gjøre i løpet av disse tre dagene jeg startet trolldommen. Jeg fulgte alle instruksjonene og gjorde det han ba meg om å gjøre det bra. Drosagiede sørget for at alt gikk bra og at min kone skulle se meg igjen etter det fantastiske arbeidet Drosagiede. Min kone ringer meg med et ukjent nummer og ba om unnskyldning, og hun fortalte meg at hun virkelig savner meg og barna våre og kona kommer hjem. Og etter to dager et firma som jeg har sendt takkebrevet mitt ringt, nå er jeg den eksemplariske bedriftslederen her i USA. Jeg anbefaler at hvis du har noen problemer som å få tilbake eksen din eller å kurere deg for sykdommer som HIV og kreft, kan du sende en melding til denne e-postadressen: doctorosagiede75@gmail.com eller whatsapp +2349014523836 og du vil få det beste resultatet. Ta ting for gitt, og det vil bli tatt bort fra deg. Jeg ønsker deg det beste.

    ReplyDelete